Wizytówki już od XV wieku są niezastąpione podczas nawiązywania kontaktów – zarówno prywatnych, jak i biznesowych. Dziś  mamy bardzo duży wybór wzorów i motywów – jakie są najciekawsze trendy w projektowaniu wizytówek?

 1. Projekty kolorowych wizytówek

Kolor potrafi zdziałać więcej niż tysiąc słów. Odpowiednio użyte barwy mogą być istotnym wsparciem rozmaitych celów reklamowych. Kolorowe projekty wizytówek pozwolą Ci się wyróżnić i zapaść w pamięć odbiorcom. Kolor można zaprosić także do wnętrza wizytówki, wybierając modele składające się z 3 warstw papieru, z których środkowa jest w jednym z wybranych kolorów (wizytówki multiloft, zwane kaszerowanymi). Soczyste intensywne kolory pobudzają wyobraźnię i przyciągają uwagę – warto w projektach swoich materiałów reklamowych wprowadzić nieco rumieńców, musnąć je tęczą, soczystą zielenią lub magentą. Odważnie – wydrukuj swoje prawdziwe kolory!

 2. Wizytówki zaprojektowane w kropki i linie

Geometryczne wzory na wizytówkach są zawsze na czasie. Ciekawe układy linii lub kropek pasują do większości branż i okazji. Łączą w sobie klasyczne wzory, z możliwością podkręcenia ich kolorem lub niecodziennym połączeniem. Jeśli chcesz być zawsze nad kreską, rozważ projekty wizytówek, które będą designerską kropką nad „i” Twoich kontaktów. Takie wizytówki chętnie są wybierane przez architektów, prawników lub lekarzy – stanowiąc czytelny i estetyczny sposób na przekazanie swoich danych.

3. Projekt wizytówki z motywem roślinnym

Dzięki zieleni Twoje kontakty mogą okazać się naprawdę kwitnące. Motywy florystyczne są ponadczasowe, a zieleń ma w sobie niezwykłą, kojącą moc. Projekt wizytówki z motywem roślinnym sprawdzi się zarówno jako wizytówka osobista, jak i biznesowa. Może ona być nie tylko wizytówką dla florystów lub ogrodników, ale też dla wielu innych branż. Zieleń jest dobra na wszystko, a do tego może wspierać niemal każdy rodzaj działalności biznesowej lub uzupełniać nasze wizytówki osobiste.

 4. Czarno-białe projekty wizytówek

Tak, tak – projekty wizytówek black&white to absolutny pewniak i klasyk, który będzie dobrze reprezentował niemal każdą firmę. Połączenie czerni i bieli ma w sobie elegancję i pewne napięcie, które dodaje jej wyjątkowej mocy. W czarno-białych wzorach wizytówek na pierwszym planie jesteś Ty, a czerń i biel, stanowią stylowe tło dla Twojej tożsamości. Uszlachetnione folią i lekko muśnięte lakierem wybiórczym UV wyglądają naprawdę imponująco.

 5. Projekt wizytówki beauty

Wizytówki dla fryzjera i kosmetyczki powinny wyróżniać się wyjątkową dbałością o czysty i estetyczny projekt. Najnowszym trendem w tego typu materiałach reklamowych jest minimalizm i unikalne projekty materiałów reklamowych. W tej branży szczególnie dużo można spotkać podobnych wzorów wizytówek, identycznych motywów i zdjęć z gotowych baz. Aby się wyróżnić, warto wybrać eleganckie, designerskie wizytówki. Mogą to być np. wizytówki składane lub karnety lojalnościowe, pozwalające kolekcjonować zniżki i zachęcać do kolejnych wizyt. Lepiej unikać banalnych pastelowych wzorów i opatrzonych zdjęć i obrazów. Jeśli Twój biznes jest wyjątkowy, niech Twoje materiały też takie będą!

 6. Projekt wizytówki z fakturą

Wizytówki imitujące fakturę drewna, kamienia lub betonu mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Świetnie sprawdzą się jako wizytówki dla budowlańców, majsterkowiczów lub architektów. Takie projekty mogą dać wyjątkowy efekt po wydrukowaniu, a z dodatkowym uszlachetnieniem np. lakierem UV wybiórczym zyskają efektowną głębię. Jeśli szukasz wyjątkowej wizytówki dla swojego biznesu, sprawdź, czy te wzory nie są odpowiedzią na Twoje oczekiwania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ