Teksty na stronę internetową, czyli jak pisać, aby być czytanym

0
Teksty na stronę internetową

Pisanie dobrych tekstów na bloga, stronę internetową czy też opisów produktów to wielka sztuka. Z pewnością z tym stwierdzeniem zgodzi się nie jeden copywriter. Ale czym są tak naprawdę dobre teksty? Czy do pisania dobrych tekstów wystarczy posiadanie tzw. „lekkiego pióra”? Więcej dowiecie się z naszego artykułu.

Jakie powinny być teksty na stronę internetową?

Aby tekst był skuteczny, musi spełniać dwa kryteria. Po pierwsze powinien być wartościowy dla czytelników i zoptymalizowany pod kątem SEO. Wydaje się, że te dwa wymagania łatwo ze sobą pogodzić, jednak w praktyce może być to czasami ciężkie. Warto sobie uzmysłowić, że Google pozycjonuje przede wszystkim treści stworzone dla ludzi, ponieważ odbiorcami wszystkich ofert w niej umieszczonych są właśnie ludzie, a nie algorytmy. Pisząc teksty nie skupiajmy się wyłącznie nad jego prawidłowością pod kątem wymogów SEO. Czytelnicy cenią sobie teksty niebanalne, zawierające ciekawe i unikatowe treści.

Merytoryczne i zrozumiałe dla odbiorców – takie powinny być teksty na stronę internetową

Teksty na Twojej stronie powinny być przede wszystkim przystępne dla klientów. Nie powinny być pisane zbyt trudnym, fachowym językiem. Po drugie, teksty powinny być wartościowe, czyli przydatne i interesujące, aby czytelnicy po przeczytaniu tekstu chcieli pozostać na stronie dłużej. Takie teksty na stronę internetową piszą specjaliści z Experts4Blogs.pl.  Teksty muszą być unikatowe, to znaczy, że nie powinny być publikowane wcześniej lub na innych stronach. Klienci cenią sobie naturalność, dlatego naszpikowanie tekstu słowami kluczowymi będzie w ich odbiorze czymś negatywnym, nastawionym jedynie na korzyści sprzedażowe. Takie działania są również negatywnie oceniane przez algorytmy Google.

 Tekst na stronę internetową

 

Unikalność testów na stronę www – Pisz czytelnie

Aby czytelnicy mogli z łatwością zapoznać się z Twoim tekstem, musisz odpowiednie sformatować swój tekst. Warto wstawiać do niego różnego rodzaju punktory, myślniki, nowe akapity i pogrubienia. Warto pomyśleć również o umieszczenie danych informacji w tabelkach. Teksty powinny być odpowiednio urozmaicone, dlatego warto dodać do nich różne materiały takie jak grafiki, filmy, animacje, aby zatrzymać uwagę czytelników na dłużej. Zbyt obszerna „ściana” tekstu może skutecznie zniechęcić czytelnika do zapoznania się z zawartością Twoich artykułów.

Tekst na stronę internetową pisany pod kątem SEO

Optymalizacja ma na celu przygotować stronę internetową pod kątem osiągania lepszych pozycji w wyszukiwarce. Jednym z ważniejszych czynników, które wpływają na widoczność danej witryny, są właśnie zoptymalizowane teksty. Jest to wartość dodana, pod warunkiem że, jest przygotowana prawidłowo. Dobrą jakość oferują profesjonalne agencje copywritingu np. Experts4Blogs.pl.  Chodzi o to, aby przy publikacji tekstów zadbać o to, aby zawierały odpowiednio rozmieszczone słowa kluczowe. Powyższe wskazówki nie wyczerpują całego zagadnienia. Zresztą byłoby to nierealne, aby w kilku zdaniach zawrzeć wszystkie ważne informacje i specjalistyczną wiedzę na temat optymalizacji. Niemniej jednak stosowanie się do powyższych wyznaczników przy tworzeniu treści zwiększy ich skuteczność pod kątem SEO.

Rezystory precyzyjne – kiedy liczą się detale

0
rezystory

Rezystor to inaczej opornik elektryczny. Zgodnie z nazwą jego celem jest stawianie oporu (ang. resist) prądowi płynącemu przez obwód elektryczny, czyli wywołanie spadku napięcia. Ten ostatni jest wprost proporcjonalny do prądu płynącego przez opornik, a podczas jego przepływu rezystor zamienia energię elektryczną w cieplną.

Komputery używane czy nowe – sprawdzamy, co bardziej się opłaca

0
Komputery używane czy nowe

Rozwój technologii sprawił, że trudno wyobrazić sobie życie bez komputera czy telefonu. Sztuczna inteligencja pomaga nam na każdym kroku, dlatego dobry sprzęt w dzisiejszych czasach to podstawa. Na rynku dostępnych jest mnóstwo opcji – nowych czy używanych – więc możliwości są nieograniczone. W tym artykule podpowiemy, która z nich będzie najlepszym wyborem dla Ciebie.

Jakie parametry powinien posiadać dobry komputer?

Niezależnie od tego, czy komputer jest nowy czy używany, musi posiadać odpowiednie parametry. Duże znaczenie ma tutaj szybki procesor, pojemny dysk twardy oraz pamięć RAM. Mając to na uwadze, warto zastanowić się, do jakich celów będzie służył sprzęt. To właśnie od tego w dużej mierze zależy, jakie kryteria powinien spełniać. Poza klasycznym zastosowaniem, komputer może być wykorzystywany do użytku służbowego, gdzie liczy się trwałość i niezawodność. Nikt nie chce podczas pracy martwić się, że jego projekty nie ujrzą światła dziennego, bo komputer się zatnie. Jednak w przypadku gamerów zdecydowanie ważniejsza będzie karta graficzna, która zapewni rozgrywki na najwyższym poziomie.

Komputery używane i nowe – co będzie lepszym rozwiązaniem?

Po określeniu swoich preferencji, czas przejść do konkretów. Wiele osób decyduje się na kupno nowego komputera, ponieważ ta opcja wydaje się bardziej przystępna. W każdym mieście znajduje się mnóstwo sklepów oferujących najnowszy sprzęt elektroniczny w promocyjnej cenie. Mimo to często okazuje się, że mało kogo stać na produkt w wyższej półki. Doskonałą alternatywą jest oczywiście zakup komputera używanego, ale niektórzy sceptycznie podchodzą do tego rozwiązania. Faktycznie – trzeba dobrze poszukać, by znaleźć sprawdzonego sprzedawcę. Jednak wybierając sprzęt używany, mamy szansę nabyć topowe marki w przystępnej cenie. Warto korzystać wyłącznie z ofert profesjonalnych sklepów, takich jak https://goodfrog.pl/Uzywane-c326, by cieszyć się dobrym sprzętem z gwarancją. Można to podsumować w ten sposób – komputery używane są tańsze od nowych i mogą być równie wydajne, tylko muszą pochodzić ze sprawdzonego źródła. Jedna i druga opcja jest korzystna, dlatego wybór należy tylko do głównego zainteresowanego.

Inteligentne biuro – czy zmieni przyszłość pracy?

0
Inteligentne biuro

W ciągu ostatniej dekady wygląd powierzchni biurowych zmienił się nie do poznania. Stały się bardziej funkcjonalne, nowoczesne i ergonomiczne. Znacząco usprawniły pracę i umożliwiły dobrej jakości kontakty na odległość. Jakie udoskonalenia czekają nas w przyszłości?

Wygoda i bezpieczeństwo

Nowoczesne smart office to miejsce idealnie dopasowane do potrzeb pracowników. Nie chodzi tu jedynie o efektowny, przyjazny wystrój czy właściwe zagospodarowanie przestrzeni, ale również możliwość sterowania czynnikami takimi jak: wilgotność i temperatura w poszczególnych pomieszczeniach, oświetlenie czy klimatyzacja. Dzięki instalacji czujników parametry te można kontrolować i sterować nimi zdalnie, łącząc z innymi czynnikami, np. w momencie rozpoczęcia konferencji automatycznie zmieni się oświetlenie, a rolety zostaną opuszczone. Jeśli czujniki zarejestrują zbyt wysoką temperaturę czy zbyt mały dostęp do świeżego powietrza uruchomiona zostanie klimatyzacja lub nawiew. Automatyzacja tych funkcji jest nie tylko praktyczna i wygodna, ale również  ekonomiczna. Dzięki monitorowaniu powierzchni biurowej i dopasowywaniu parametrów poszczególnych pomieszczeń do aktualnych potrzeb użytkowników możemy zauważyć realne oszczędności – oświetlając lub ogrzewając tylko te sale, w których znajdują się pracownicy lub zaplanowane są spotkania mamy realny wpływ na obniżenie rachunków oraz  – co ostatnio niezwykle ważne – również na stan środowiska. Mniejsze zużycie energii to działanie bliższe naturze, a każda nowoczesna firma powinna przywiązywać dużą wagę do ekologii.

Rozwiązania na czas pandemii

Inteligentne biuro pozwala również na zastosowanie szeregu udogodnień pozwalających na bezdotykową obsługę drzwi oraz wielu urządzeń. Dzięki specjalnym kartom magnetycznym, czujnikom ruchu i aplikacjom pracownicy mogą swobodnie wjechać na parking,  przemieszczać się po biurze, potwierdzać swój udział w spotkaniach i sprawdzać ilość osób znajdujących się w danych pomieszczeniach minimalizując kontakty z innymi osobami. Ma to szczególne znaczenie, teraz gdy zachowanie dystansu społecznego i reżimu sanitarnego może decydować o zdrowiu wielu osób.

Wideokonferencje zamiast tradycyjnych spotkań

Choć wideokonferencje cieszyły się dużą popularnością również wcześniej, w czasie pandemii i wiążącej się z nią konieczności pracy zdalnej stały się elementem codzienności wielu pracowników. Jest to trend, który przyjął się tam dobrze, że prawdopodobnie zostanie z nami na długo, tym bardziej że utrzymywanie dużych i kosztownych sal konferencyjnych, kiedy można je zastąpić niewielkimi pokojami typu huddle room, stało się zupełnie nieopłacalne. Dzięki doskonałej jakości dźwięku i obrazu oferowanej przez nowoczesne urządzenia do wideokonferencji każde spotkanie, szkolenie, negocjacje czy burze mózgów będą się odbywały na najwyższym poziomie. Profesjonalne firmy oferujące sprzęt wideokonferencyjny, takie jak VisionCube posiadają rozwiązania dla dużych, średnich i małych firm, a także urządzenia do pracy zdalnej z domu czy biur mobilnych. Posiadają również szeroki wybór innych rozwiązań do smart office, z którymi warto się zapoznać.

Wstęga Bollingera w analizie technicznej

0
Wstęga Bollingera w analizie technicznej

Wstęga Bollingera (Bollinger Bands – BOL) to wskaźnik opracowany przez Johna Bollingera, stanowiący swego rodzaju indykator wahań cen. Narzędzie to służy do określania potencjalnego obszaru fluktuacji wartości poszczególnych instrumentów, a tym samym wyznaczania jej względnych ekstremów. Im bardziej wstęgi oddalają się od siebie, tym większa zmienność występuje na rynku.

Jak wygląda praca content managera? 

0
content manager

Jeszcze całkiem niedawno nikt nawet nie domyślał się o takim zawodzie, który teraz jest niezwykle popularny. Chodzi tutaj oczywiście o content Manager. Nie będziemy się jednak rozwodzić nad samą genezę powstania tego zawodu. Dzisiaj bardziej opiszemy czym dokładnie zajmuje się osoba będąca na takim stanowisku. Sprawdź, w jaki sposób pracuję content menadżer!

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/czym-zajmuje-sie-content-manager/

Kim dokładnie jest content manager?

W dużym skrócie jest to osoba zajmująca się zarządzaniem treścią internetową tak, aby pozyskać optymalne wyniki biznesowe. Osoby takie pracują zarówno dla klienta jak i w ramach jednej firmy. Okazuje się, że pracując w takim zawodzie nie potrzebujemy żadnego wykształcenia wyższego. Co będzie należało do głównych obowiązków takiego specjalisty?

Czym dokładnie zajmuje się content manager?

Jest to osoba posługująca się technikami marketingu, a także technikami informatycznymi w celu budowania dobrego wizerunku firmy czy produktu. Do głównych zadań takiej osoby będzie należało przede wszystkim dbanie o rozpoznawalność strony internetowej, a także jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Przez generowanie ograniczonego ruchu oraz skuteczności konwencji będziemy pozyskiwać coraz to większą liczbę klientów. Uda nam się to przez używanie odpowiednich tekstów, wpisów na blogu, komentarzy czy slangów, które dodają atrakcyjności przekazu. Musisz dbać jednak ciągłe docieranie do odbiorców. Sprawia to, że musisz cały czas utrzymywać na stałym poziomie ich zainteresowanie danym produktem czy marką.

W jaki sposób pracuje content manager?

Nieważne, czy jesteśmy osobą pracującą samodzielnie czy nadzoruje my zespół copywriter w, pierwszym krokiem w naszej pracy jest analiza. Nie zawsze Każdy z dostępnych nam środków jest skuteczny, lub działa na wyznaczonym etapie. Mając produkty firmy oceniamy ją pozytywnie, a także za interesujemy publiczność jej cechami. Na takiej postawie dobieramy słowa kluczowe, które muszą przewijać się w naszych publikacjach. Następnie piszemy ją lub robią to za nas nasi podwładni. Podczas tego cały czas zwracamy uwagę, aby tekst był napisany zgodnie z zasadami prawidłowego marketingu internetowego. Oznacza to, że język musi być atrakcyjny i dostosowany do odbiorcy. Do tego salę musimy obserwować konkurencję oraz sposób pozycjonowania jej w wyszukiwarce Google. Dzięki temu zapewniamy aktualne oraz atrakcyjne informację, a efekty naszych starań będą zależały od zespołu czy budżetu.

Zobacz też: http://www.webspace.pl/content-manager-jak-nim-zostac/

Jak wybrać dysk wewnętrzny? Porównujemy dwa modele

0
Jak wybrać dysk wewnętrzny

Przy wielkości zasobów, które większość z nas ma dziś zgromadzonych na dyskach oraz ich ważności, wybór dysku wewnętrznego powinien być dokładnie przemyślany. Należy też unikać przechowywania danych jedynie na pedrive’ach. W przypadku tych nośników zastrzeżenia może budzić bowiem szybkość odczytu danych oraz ich bezpieczeństwo. Dla osób pracujących na komputerze, biznesmenów, twórców czy specjalistów, wysokiej jakości dysk wewnętrzny okazuje się więc niezbędnym elementem wyposażenia (sporo modeli znajdziemy na https://www.oleole.pl/dyski-wewnetrzne-ssd.bhtml).

  1. Dysk wewnętrzny Samsung 860 EVO 1TB
  2. Dysk wewnętrzny Adata Ultimate SU650 3D 240GB
  3. Który dysk zewnętrzny wybrać? Porównanie

Na co jednak zwrócić uwagę przy wyborze dysku wewnętrznego? Najważniejsze parametry to z całą pewnością pojemność, szybkość odczytu i zapisu oraz wytrzymałość, gwarantująca bezpieczeństwo przechowywanych w nim danych. Jak pod tymi względami wypadają urządzenia, które obecnie są dostępne w sklepach? By to sprawdzić, porównujemy dwa popularne modele – Samsung 860 EVO 1TB i Adata Ultimate SU650 3D 240GB.

Dysk wewnętrzny Samsung 860 EVO 1TB

To reprezentant jednej z najbardziej cenionych linii wewnętrznych dysków. Biorąc pod uwagę, jakie uznanie zdobyły poprzednie modele oraz fakt, że opinie recenzentów i użytkowników były w stu procentach uzasadnione, dysk Samsung 860 EVO 1TB może okazać się dobrym wyborem dla wymagających użytkowników, oczekujących doskonałych parametrów oraz wysokiej jakości. Potwierdzeniem mogą być też branżowe nagrody zdobyte przez to urządzenie – wśród nich są między innymi dwa wyróżnienia PC Format oraz Rekomendacja czasopisma Komputer Świat.

Zastosowana przez Koreańczyków technologia 64-warstwowej pamięci V-NAND to gwarancja wszystkich cech, które powinien posiadać dobry dysk wewnętrzny. Samsung 860 EVO jest pojemny (1 TB to w zdecydowanej większości przypadków wystarczająca przestrzeń dla wszystkich danych), szybki (oferuje prędkość odczytu i zapisu na poziomie kolejno 550 i 520 MB/s), wytrzymały (według zapewnień producenta, przeciętny czas jego eksploatacji wynosi 5 lat) oraz energooszczędny. Dysk bez problemu współpracuje z wieloma urządzeniami jednocześnie, a nad jego temperaturą czuwa system automatycznej regulacji Dynamic Thermal Guide. Jego kupno to zaś wydatek na poziomie 800-900 złotych.

Dysk wewnętrzny Adata Ultimate SU650 3D 240GB

Jego konkurent jest sporo tańszy – w sklepie oleole.pl kupimy go już za niespełna 150 złotych. Mimo wyraźnie niższej ceny, jest on w pełni funkcjonalny i zapewnia bezpieczne przechowywanie oraz edycję naszych danych. Wyróżnia go trwała konstrukcja, zapewniająca długotrwałe korzystanie z umieszczonych na nim danych bez obaw o to, że wskutek awarii utracimy do nich dostęp. Ważną cechą okazuje się także cicha praca, która dla wielu użytkowników okazuje się ważnym parametrem. Adata Ultimate SU650 3D 240GB również szybko się uruchamia, co ma spory wpływ na prędkość startu całego systemu.

Pod względem pojemności ustępuje swojemu konkurentowi – pomieścimy na nim 240 GB danych. Nieco gorzej wypada również, jeśli chodzi o szybkość odczytu oraz zapisu danych – w jego przypadku wartości te wynoszą kolejno 540 oraz 450 MB na sekundę. Te wady rekomenduje jednak cena, która jest kilkakrotnie niższa cena niż w przypadku dysku oferowanego przez Samsunga.

Który dysk zewnętrzny wybrać? Porównanie

Jak widać, pierwszy z opisanych przez nas dysków to dobre rozwiązanie dla wymagających użytkowników, którzy mogą pozwolić sobie na kupno droższego sprzętu. Jeśli jednak ogranicza nas budżet i godzimy się z nieco słabszymi parametrami – postawmy na drugi z omówionych modeli.

Jak wybrać idealny monitor biurkowy?

0
monitor biurkowy

Wybierając monitor na biurko, powinieneś zwrócić uwagę na wiele elementów. Nie chodzi tylko o markę i cenę urządzenia. Kluczowe dla Ciebie powinny być cechy, które będą decydować o komforcie i wydajności Twojej pracy przy komputerze. Aby ułatwić Ci zakup idealnego monitora biurkowego, przygotowaliśmy artykuł, w którym omawiamy najważniejsze kryteria jego wyboru.

Jak dobrać wielkość ekranu monitora?

Zanim wybierzesz konkretny monitor, musisz zastanowić się nad miejscem, w którym będzie ustawiony. Częstym błędem jest zakup monitora na wysokiej podstawce, który później nie mieści się na biurku. Dlatego, zanim zaczniesz przeglądać konkretne modele na stronie internetowej, zmierz dokładnie miejsce, w którym chcesz ustawić monitor. Przejrzyj koniecznie specyfikację techniczną urządzenia. Dzięki temu potwierdzisz, czy nie będzie problemu z jego ustawieniem.

Wybierając monitor, zastanów się, jakiego ekranu potrzebujesz. Nie zawsze wybór dużej przekątnej ułatwi Ci pracę. Czasem korzystanie ze zbyt dużego ekranu roboczego może stać się uciążliwe. Z drugiej strony zbyt mała przekątna nie pozwoli Ci wyświetlić jednocześnie kilku okien.

Jeżeli zajmujesz się grafiką, to śmiało możesz wybrać dużą przekątną ekranu. Pamiętaj jednak, że wraz ze wzrostem przekątnej, powinna także rosnąć rozdzielczość. To zapewni odpowiednią jakość obrazu.

Jaka rozdzielczość monitora biurkowego jest najlepsza?

Im wyższą rozdzielczość oferuje monitor, tym lepsze odwzorowanie szczegółów możesz uzyskać. Dzięki wysokiej rozdzielczości otrzymasz także dużą powierzchnię obszaru roboczego. Kupując monitor o przekątnej przekraczającej 27 cali, powinieneś wybrać model, który ma rozdzielczość QHD. W tym przypadku rozdzielczość Full HD może być niewystarczająca.

Analizując rozdzielczość, nie zapomnij także o jasności obrazu, która jest wyrażana w cd/m2. Aktualnie dostępne monitory oferują jasność na poziomie 250 cd/m2. Jeśli jednak Twoje biurko jest oświetlane przez słońce z każdej strony, to powinieneś wybrać wyższą jasność monitora.

Jaką odległość od monitora należy zachować?

Podczas pracy przy komputerze bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniej odległości od ekranu monitora. Jest ona ściśle uzależniona od wielkości monitora. Zbyt mała odległość sprawi, że nie będziesz w stanie objąć wzrokiem całego ekranu. Jeśli pracujesz w odległości 80 cm od monitora, to optymalną wielkością ekranu będą 24 cale. W innym wypadku lepszym wyborem będzie 27 cali.

Przed zakupem konkretnego modelu sprawdź jeszcze, jakie dany monitor oferuje kąty widzenia. Im wyższa wartość kątów widzenia, tym lepiej. Dzięki szerokim kątom widzenia uzyskasz idealne odwzorowanie kolorów niezależnie od ustawienia względem monitora.

Jaką matrycę wybrać?

Jeżeli korzystasz z komputera przede wszystkim do gier, to powinieneś wybrać matrycę TN. Nie oferuje ona doskonałego odwzorowania kolorów, ale ma relatywnie krótki czas reakcji. To kluczowa kwestia w trakcie dynamicznej rozgrywki.

Osoby zajmujące się grafiką lub obróbką wideo powinny wybrać matrycę VA bądź IPS. Ich czas reakcji jest dłuższy, ale barwy, kąty widzenia i kontrast są na zdecydowanie wyższym poziomie. Pamiętaj, że pracując w nasłonecznionym pomieszczeniu, powinieneś zdecydować się na matową matrycę.

Wysokiej jakości monitory biurkowe możesz znaleźć w ofercie sklepu internetowego AVPoint. Odwiedzając stronę avpoint.pl, możesz przejrzeć szeroki wybór monitorów i wybrać model, który idealnie sprawdzi się do preferowanych przez Ciebie zastosowań.

Kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem

0
Kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Posiadając firmę, trzeba ją w jakiś sposób prowadzić i jakoś nadzorować. To „jakoś” nie powinno mieć nic wspólnego z „byle jakością”. Firma musi być nadzorowana, zawsze pod kontrolą, z możliwością sprawdzenia wszelkiego rodzaju dokumentów, w każdej chwili. Firma to sprzedaż, finanse, magazyn, księgowość, kadry czy produkcja. Nad wszystkim trzeba mieć kontrolę.

Tusz do HP Deskjet 2632 – dowiedz się, jak ograniczyć wydatki na firmową drukarkę!

0
Tusz do HP Deskjet 2632

W wielu małych firmach wykorzystuje się ergonomiczne drukarki wielofunkcyjne. Doskonale sprawdzają się jako skaner i ksero, a do tego da się na nich drukować oprócz dokumentów także kolorowe materiały promocyjne. Podpowiadamy w jaki sposób można tanio kupować tusz do HP Deskjet 2632!

Faktury, umowy oraz inne ważne dokumenty to codzienność w każdej firmie. Małe przedsiębiorstwa często samodzielnie zajmują się też drukiem materiałów promocyjnych. Tak eksploatowane urządzenie może jednak generować duże koszty utrzymania. Dowiedz się, w jaki sposób zmniejszyć wydatki na tusz do HP Deskjet 2632!

Ile kosztuje tusz do HP Deskjet 2632?

Drukarka HP Deskjet 2623 jest bardzo popularnym urządzeniem w małych firmach. Jest stosunkowo niedroga, a gwarantuje zachwycającą jakość druku zarówno w czerni, jak i kolorze. Posiada także funkcję skanera oraz ksero, więc jest wręcz idealnym sprzętem biurowym. Kompatybilny tusz do HP Deskjet 2632 to wkłady HP o numerach 304. Są dostępne w czerni oraz kolorze, które w połączeniu składają się na paletę CMYK – Cyjan (niebieski), Magenta (różowy), Yellow (ang. żółty), Key Colour (ang. kolor główny, czyli czerń). Producent oferuje je w standardowej pojemności 4 i 2 ml (wydajność 120 oraz 100 stron) oraz w wersjach XL, czyli 5,5 i 7 ml (odpowiednio: 480, 330 stron). Czarne tusze do HP Deskjet 2632 kosztują ok. 70 i 130 zł, natomiast kolorowe: ok. 60 i 160 zł. Przy ich wydajności okazuje się, że korzystając z nich za wydruk jednej strony płaci się ok. 30-60 gr za stronę! To bardzo drogo, w porównaniu z drukarniami czy punktami ksero.

Ile rocznie wydaje się na zakup tuszu do HP Deskjet 2632?

Przyjmijmy, że w małej firmie drukuje się średnio ok. 15 stron dziennie. Jeśli wykorzystuje się komplet małych tuszów do HP Deskjet 2632, trzeba dokupić je aż 48 razy w roku! Jeśli zaś wybierze się większe, zamówi się je 11 razy. Daje to koszty rzędu 6240 zł lub 3190 zł. Nieduże przedsiębiorstwa powinny szczególnie uważnie monitorować swój budżet. Jak widać, kupno dużych wkładów jest bardziej opłacalne. Kwotę tę można jednak zmniejszyć jeszcze przynajmniej o połowę!

Tusz do HP Deskjet 2632 jest drogi, ponieważ jest produktem znanej firmy. Jeśli zamawia się go ze sklepów sieciowych, do ceny wlicza się przecież marżę oraz wiele innych ukrytych opłat. Z tego względu sporo osób zamawia materiały eksploatacyjne tylko z hurtowni. Istnieje jednak jeszcze lepsze rozwiązanie! W Polsce działa kilku producentów tzw. zamienników. Są to wkłady idealnie przystosowane do konkretnych modeli drukarek, które są wyprodukowane w identyczny sposób. Dają doskonałe rezultaty i świetnie się sprawdzają nawet przy bardzo intensywnym użytku. Przy tym mają większą pojemność oraz są przynajmniej o połowę tańsze! Dzięki temu można jeszcze rzadziej je wymieniać, co jest nie tylko wygodne, ale też bardziej ekologiczne.

Skąd zamawiać tusz do HP Deskjet 2632?

W Internecie działa kilka polskich, sprawdzonych serwisów z materiałami poligraficznymi, jak np. www.tonerpartner.pl. W szerokiej ofercie można znaleźć wysokiej jakości zamienniki tuszu do HP Deskjet 2632, a także artykuły wprost od producenta, w hurtowych cenach. Szybka, darmowa dostawa oraz korzystny program lojalnościowy jeszcze zmniejszają wydatki. Jest to zdecydowanie najlepszy i najwygodniejszy sposób na ograniczenie firmowego budżetu na druk! Stała współpraca przynosi wymierne korzyści, dlatego w ten sposób działa już wiele polskich firm. Tusz do HP Deskjet 2632 wcale nie musi być drogi, a zaoszczędzone środki można z powodzeniem przeznaczyć na wiele innych celów. Przestań przepłacać za kartridże – zainwestuj te pieniądze np. w marketing!

Firmowa drukarka pracuje na okrągło? Nie musisz wydawać fortuny na materiały eksploatacyjne! Kupuj zamienny tusz do HP Deskjet 2632 i przekonaj się, ile uda Ci się zaoszczędzić!

ZOBACZ TEŻ