Jak zwiększyć sprzedaż w call center?

0
Jak zwiększyć sprzedaż w call center

Jak zwiększyć sprzedaż przez telefon? To pytanie zadają sobie wszyscy menadżerowie kierujący centralami call center. Kluczem do podniesienia wyników sprzedażowych jest optymalizacja narzędzi do zarządzania zespołem konsultantów oraz odpowiednie dostosowanie funkcji systemu mających zapewnić najbardziej efektywną obsługę klienta.

Odpowiednie oprogramowanie

Odpowiednio dobrany program call center musi posiadać dostosowane do potrzeb centrali narzędzia, które pozwolą właściwie zarządzać całym zespołem. Programy będą różnić się ceną wdrożenia, stopniem intuicyjności i walorami użytkowymi interfejsu, ale właściwe doprany soft na pewno zoptymalizuje procesy sprzedażowe. Lepsze doświadczenie klienta w kontakcie z konsultantem będzie miało bezpośredni wpływ na jego decyzje zakupowe.

Techniki wspierające sprzedaż

Odpowiednie oprogramowanie to jednak tylko narzędzie, którego odpowiednia optymalizacja będzie miała wpływ na efektywność zespołu sprzedażowego. To praca „na słuchawce” i czasami subtelne zależności na styku klient-konsultant prowadzą do sukcesu, jakim jest zainteresowanie produktem lub usługą. Dlatego stosowanie rozmaitych miękkich technik sprzedaży realnie przełoży się na skuteczność pracy danego telemarketera. Sprzedaż w call center rządzi się swoimi prawami. To specyficzny rodzaj kontaktu, w którym wykorzystywany jest wyłącznie głos, a rozmowa podejmowana jest z zaskoczenia. Aby uniknąć wrażenia nachalnej akwizycji, należy posłużyć się kilkoma podstawowymi zasadami, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się oczywiste:

  • tworzenie przestrzeni dla wypowiedzi klienta,
  • wykorzystanie trudnych przypadków w codziennej pracy,
  • spontaniczne zaangażowanie w rozmowę z klientem.

Umiejętność słuchania klienta jest kluczem do odkrycia jego potrzeb, W biegu wykonywanych cyklicznie połączeń, sprzedawca powinien potrafić znaleźć odpowiedni moment na wyhamowanie ze swoim przekazem, pozwalając rozmówcy na wyrażenie własnej opinii. Umiejętność słuchania ma polegać na zapamiętywaniu słów klienta, które przydadzą się w dalszej argumentacji. To najlepszy sposób na rozpoznanie potrzeb i dopasowanie do nich najlepszej oferty.

Trudny klient, rzucający słuchawką albo robiący niestosowne uwagi, które od początku zwiastują sprzedażowe fiasko, to tylko pozornie stracony czas. Trudne, nieefektywne sprzedażowo rozmowy, to doskonały trening negocjacyjny, prawdziwy poligon dyskretnej perswazji i potyczek na argumenty. To bezcenne doświadczenie, które zaprocentuje w zderzeniu z asertywną postawą bardziej otwartego klienta.

Charakter pracy „na słuchawce” z założenia polega na powtarzalności zaplanowanych skryptów, działania według planu i realizacji założonych celów. Jednak odejście od utartej regułki z listy dialogowej i spontaniczna wymiana zdań stworzą wrażenie autentyczności i upewnią rozmówcę w szczerych intencjach sprzedawcy. Jeżeli różnorodną, spontaniczną rozmowę uzupełni się czymś tak na pozór banalnym, jak uśmiech, można zaskarbić sobie autentyczną sympatię klienta.

Naklejki, etykiety, magnesy – skuteczne i niedrogie artykuły marketingowe

0
artykuły marketingowe

Prowadzenie biznesu zawsze związane jest z wyborem jakiegoś środka reklamy. Niektóre firmy skupiają się jedynie na zaistnieniu w przestrzeni internetowej, inne ze względu na rodzaj swojej działalności, starają się korzystać z produktów namacalnych. Świetnym przykładem takich rzeczywistych środków reklamowych są naklejki, etykiety i magnesy. Stanowią one element wyposażenia danego podmiotu gospodarczego, służą do oznaczania produktów oraz nadają się do wręczenia klientowi.

Naklejki na każdą okazję

Jeśli szukasz firmy, która przygotuje dla Ciebie wysokiej jakości naklejki, etykiety i magnesy, to z całą pewnością wartą polecenia jest Naklejkon.pl. Katalog produktów obejmuje naprawdę imponująca kolekcję tego typu wyrobów. Charakteryzują się one wyrazistością i atrakcyjną kolorystyką. Jeśli chodzi o naklejki, to zamawiający może zdecydować się na następujące ich rodzaje:

  • naklejki promocyjne,
  • naklejki okolicznościowe,
  • naklejki motywacyjne,
  • naklejki na maszyny, urządzenia, kotły,
  • naklejki ostrzegawczo-informacyjne,
  • naklejki cateringowe,
  • naklejki serwisowe,
  • naklejki auto-moto,
  • naklejki na paczki,
  • naklejki do domu.

Dużym zainteresowaniem wśród właścicieli sklepów stacjonarnych cieszą się naklejki promocyjne. Nadają się one do przyklejenia na szybie drzwi wejściowych lub witrynie sklepu. W opcji są naklejki z napisem informującym o wyprzedaży, promocji, czyszczeniu magazynu lub o otwarciu sklepu.

Lokale gastronomiczne, które sprzedają swoje dania na wynos, chętnie decydują się natomiast na zakup naklejek cateringowych. Można na nich umieścić logo firmy oraz informacje dotyczące danego posiłku, w tym liczbę kalorii oraz jego przeznaczenie (śniadanie, obiad, kolacja).

Etykiety foliowe i papierowe

Etykiety mogą pełnić kilka ważnych ról. Ich zadaniem może być informowanie, ostrzeganie, a także reklamowanie danego produktu, marki lub firmy. Szeroki wybór etykiet dostępny jest pod adresem internetowym: https://naklejkon.pl/. Etykiety samoprzylepne to produkty o bardzo szerokim zakresie zastosowania. Naklejkon.pl proponuje swoim klientom wysokiej jakości etykiety foliowe i papierowe.

Warto podkreślić, że produkty będące w asortymencie firmy są odporne na działanie czynników atmosferycznych. Poza tym można je przykleić w zasadzie na każdym rodzaju powierzchni. Dzięki temu, że są wycinane cyfrowo, kupujący nie ponosi kosztów, które wynikają ze stosowania analogowych form drukowych oraz wykrojników. Z powodzeniem zamówimy tutaj etykiety o różnych kształtach i kolorach.

Magnesy – atrakcyjne i trwałe gadżety

Atrakcyjnym nośnikami reklamy wizualnej są również magnesy drukowane na folii magnetycznej. W opcji są magnesy dedykowane na lodówkę oraz magnesy na samochód. Należy podkreślić, że w obu przypadkach, produkty te są w pełni bezpieczne dla danej powierzchni. Są również odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia mechaniczne.

Zamawiający może zdecydować się na zakup magnesu z laminatem matowym lub błyszczącym. Co ciekawe, wyroby te mogą mieć okrągły, prostokątny lub każdy inny dowolny kształt. Magnesy reklamowe umieszczane na samochodach to świetna opcja reklamy zewnętrznej. Gdy wręczymy je swoim pracownikom lub klientom, to po niewielkim koszcie będziemy mogli reklamować swoją działalność w zasadzie w nieograniczonym zakresie.

Co warto wiedzieć o terminalach kodów kreskowych?

0
Terminale kodów kreskowych

Terminale kodów kreskowych to akcesoria niezbędne w każdym magazynie przemysłowym czy sklepowym. Pozwalają na łatwą i szybką pracę z towarem, a także eliminują błędy, które mogłyby powstawać na skutek manualnej pracy z towarami. Co jednak powinniśmy o nich wiedzieć, wybierając idealny do swojej firmy?

Najważniejszy jest system operacyjny

Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że właściwy system operacyjny to klucz do sukcesu. Tylko dzięki zastosowaniu odpowiedniego, kompatybilnego z pozostałymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie, możemy  łatwo przenosić dane pomiędzy różnymi nośnikami, nie obawiając się, że zostaną przekształcone w nieoczekiwany sposób.

Dlatego, wybierając dla siebie terminal, musimy przede wszystkim zorientować się w środowisku, w którym pracuje i dopasować taki, który będzie odpowiadał pozostałym urządzeniom w firmie. Dobrym pomysłem może być w tym przypadku zapoznanie się z ofertą terminali Zebra, które charakteryzują się wielką różnorodnością i pracują w dwóch środowiskach: Android oraz Windows. Dzięki szerokim możliwościom wyboru łatwo znajdziemy ten idealny.

Dwa rodzaje klawiatury

Każdy terminal powinien być jak najbardziej przyjazny dla użytkownika. W zależności od tego, czy dana osoba preferuje klasyczną klawiaturę, czy dotykową, powinna mieć możliwość skorzystania z tej, która najbardziej preferuje. W tym celu terminale Zabra zostały wyposażone w obie możliwości, zapewniając wygodę każdemu, kto będzie z nich korzystał. Można obejrzeć je na stronie https://www.4labels.pl/producenci/terminale-zebra.html.

Inne cechy szczególne tego typu terminali to lekkość i poręczność. Dzięki temu, że zostały skonstruowane bardzo uniwersalnie, mogą być swobodnie wykorzystywane i przez lewo-, i przez praworęczny ludzi. Zapewnia to dodatkową wygodę każdemu, kto będzie ich używał.

Szerokie możliwości skanowania kodów

Kody kreskowe na etykietach towarów czasami nie są w idealnym stanie. Zdarza się, iż zostaną zabrudzone lub zatarte, co może utrudniać ich odczyt. Jednak nie jest to sytuacją, w której nic nie można już zrobić. Nowoczesne, mocne czytniki kodów kreskowych potrafią poradzić sobie nawet z takimi problemami. Dzięki temu doskonale sprawdzają się nie tylko w magazynach produkcyjnych, ale również w hurtowniach czy firmach transportowych.

Odporność na warunki zewnętrzne

Na koniec warto wspomnieć o odporności urządzenia na warunki zewnętrzne. Terminale kodów kreskowych mogą być wykorzystywane w miejscach, w których narażone są na nieprzychylne warunki, takie jak skrajne temperatury, wysoka wilgoć czy duża ilość pyłu, zawieszona w powietrzu. Z tego względu muszą odznaczać się wysoką szczelnością, która ochroni je przed wdarciem się do środka nieodpowiednich komponentów. Jednocześnie powinny być odporne na przykład na upadki, co gwarantuje ich długą żywotność nawet, jeśli wydarzy im się drobny wypadek. W efekcie posłużą wielu pracownikom przez wiele lat.

Butelkowana woda dla firmy – dlaczego warto?

0
Butelkowana woda dla firmy

Jako pracodawca jesteś zobowiązany do zapewnienia pracownikom stałego dostępu do wody pitnej. Rzecz jasna, woda taka powinna spełniać odpowiednie standardy – musi być ona czysta, świeża i wysokiej jakości. Najlepszym rozwiązaniem będzie zakupienie butelkowanej wody mineralnej. Dlaczego akurat butelkowanej? Zapraszamy do zapoznania się z dalszą częścią artykułu w celu poznania odpowiedzi.

Jak wybrać wodę dla firmy?

Wbrew pozorom, nie każda woda mineralna jest sobie równa. Najlepsza woda dla firmy powinna nie tylko doskonale gasić pragnienie, ale i zawierać mnóstwo elektrolitów i składników mineralnych pozytywnie wpływających na pracę organizmu. Najbardziej wartościowe dla zdrowia są wapń, magnez oraz fluor, dlatego dobrym wyborem będzie woda zawierająca duże ilości tych składników mineralnych. Rzecz jasna, nie każda woda w satysfakcjonujący sposób spełnia te warunki – a szczególnie ciężko jest o to w przypadku, gdy jest ona podawana z dystrybutora.

Najlepszą opcją nie będzie zakup wody w sklepie, ale zamówienie produktu pochodzącego ze źródła. Woda taka zawiera bowiem zdecydowanie więcej składników mineralnych, a także jest po prostu smaczniejsza.

Dlaczego woda dla firmy powinna być butelkowana?

Dystrybutor do wody ma, niestety, jedną, ale za to kluczową wadę: osadzają się na nim bakterie i wirusy. Dotyczy to również kanalików, przez które przepływa woda, zmierzając do podstawionego kubka. Pamiętajmy, że z takiego urządzenia korzysta wiele osób – w tym ludzie przeziębieni, z wykluwającą się grypą itp. Ktoś, zupełnie niechcący, może otrzeć się o dystrybutor, ktoś inny na niego kaszlnie – i tak przeniosą się zarazki. Tymczasem zachowanie odpowiedniej higieny osobistej jest niezwykle ważne, zwłaszcza w czasach pandemii koronawirusa.

Butelkowana woda mineralna jest tymczasem o wiele bardziej spersonalizowanym produktem. Każdy z pracowników skorzystać może z osobnej butelki, co znacznie ograniczy możliwość transmisji zarazków. Woda pochodząca z takiej butelki zostanie również z oczywistych przycisk szybciej spożytkowana, dzięki czemu zachowa świeżość i składniki mineralne. Przy najbliższej okazji sprawdź sam i porównaj smak wody z dystrybutora i butelkowanej – gwarantujemy, że poczujesz różnicę.

Rodzaje wody mineralnej

Istnieją trzy rodzaje wody mineralnej ze względu na nasycenie dwutlenkiem węgla oraz trzy rodzaje ze względu na nasycenie jonami. Pozwala to na dobór odpowiedniej wody mineralnej do potrzeb każdego pracownika.

Wyróżniamy następujące stopnie zmineralizowania:

  • woda nisko nasycona jonami – zawiera do 500 mg jonów na litr
  • woda średnio nasycona jonami – zawiera do 1000 mg jonów na litr
  • woda wysoko nasycona jonami – zawiera powyżej 1500 mg jonów na litr

Wyróżniamy również następujące stopnie nasycenia dwutlenkiem węgla:

  • woda nisko nasycona CO2 (niegazowana) – zawiera do 1500 mg COna litr
  • woda średnio nasycona CO(średnio gazowana) – zawiera do 4000 mg COna litr
  • woda wysoko nasycona CO(gazowana) – zawiera powyżej 4000 mg COna litr

Dlaczego lepiej zamówić z hurtowni?

Jak więc widzisz, zamawiając wodę źródlaną od zaufanego dostawcy, zyskujesz naprawdę bardzo wiele. Przede wszystkim – jest to produkt bardzo wysokiej jakości, wysokozmineralizowany i wspierający prawidłową pracę organizmu Twojego i Twoich pracowników. Jest to zdecydowanie lepszy wybór niż woda podawana z dystrybutora, ponieważ jest produktem spersonalizowanym i zdecydowanie bardziej bezpiecznym.

Co kupujemy w sklepach internetowych? – Zakupy online Polaków

0
zakupy internetowe

Sklepy internetowe posiadają niezwykle bogatą ofertę. Dzięki raportowi „E-commerce w Polsce 2020” przygotowanymi przez Gemius Polska możemy dowiedzieć się co najczęściej wybierają Polacy robiąc zakupy online. Jak taki wybór zmienia się ze względu na płeć czy wiek? Sprawdźmy to!

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/sklepy-online-co-w-nich-kupujemy/ 

Po co sięgamy najczęściej na internetowe półki? 

Tak samo jak było to w roku ubiegłym, produktami które są najczęściej kupowane przez internet są: ubrania, także dodatki i akcesoria), obuwie, kosmetyki/perfumy, książki, płyty i filmy. Są to przedmioty, po które sięga conajmniej połowa wszystkich badanych. Co ciekawe, są to od lat najbardziej popularne artykuły, za który płacimy online.

Co nie cieszy się popularnością zakupoholików w sieci? Są to produkty z takich kategorii, jak:

  • artykuły dla kolekcjonerów,
  • oprogramowanie komputerowe,
  • materiały budowlane.

Zakupy online – co wybierają klienci ze względu na płeć?

Na początek przyjrzyjmy się jak wygląda ten podział ze względu na produkty kupowane przez mężczyzn i kobiety. Autorzy raportu podkreślają: ,, Niezmiennie obserwujemy wyraźne różnice między płciami w zakresie kategorii produktów kupowanych online’’. Jak wyglądają te różnice? 

Kobiety najczęściej sięgają po:

  • odzież,
  • kosmetyki,
  • książki i płyty,
  • produkty farmaceutyczne,
  • artykuły dziecięce,
  • meble i elementy wystroju wnętrz,
  • biżuterię.

Mężczyźni częściej wybierają z kolei:

  • sprzęt RTV / AGD,
  • samochody/części samochodowe,
  • sprzęt i oprogramowanie komputerowe,
  • gry,
  • ubezpieczenia,
  • artykuły dla kolekcjonerów.

Jak wiek wpływa na wybór? Zakupy online

Zobaczmy jak wyglądają preferencje zakupów od młodszych, aż po tych dojrzałych użytkowników internetu. Będzie to przedstawienie grupy wiekowe od 15 od 49 latków.

Najmłodsi klienci sklepów internetowych, a mowa tu o osobach mających 15-24 lata. Według badań chętniej wybierają oni odzież, dodatki i akcesoria, obuwie, a także gry komputerowe.

Osoby w wieku 25–34 lat o wiele częściej niż inni sięgają po rzeczy takie jak: odzież, kosmetyki, książki, płyty i filmy, bilety do kina lub teatru, artykuły dziecięce i zabawki, podróże i rezerwacje, meble i elementy wystroju wnętrz, samochody i części samochodowe oraz multimedia.

35–49 latkowie częściej decydują się na kupno sprzętu RTV / AGD, artykułów dziecięcych i zabawek. Na ich wybór padają też telefony, meble i elementy wystroju wnętrz, samochody i części samochodowe, gry komputerowe, a także ubezpieczenia.

Ludzie po 50 roku życia chętniej kupują  artykuły farmaceutyczne. Częściej sięgają również po artykuły spożywcze.

Zobacz też: http://www.webspace.pl/zakupy-w-sieci-na-co-decyduja-sie-klienci/ 

Polskie innowacje w zakresie zdrowia

0
Polskie innowacje w zakresie zdrowia

Zdrowe społeczeństwo to społeczeństwo wydajne, bardziej kreatywne i zadowolone z działań, które podejmuje z pełną świadomością i zaangażowaniem.

Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek – od czego zacząć?

0
Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to kompleks działań wewnętrznych i zewnętrznej, w celu podniesienia pozycji witryny w wynikach wydawania wyszukiwarek w przypadku niektórych żądań użytkowników, w celu zwiększenia ruchu i naboru potencjalnych klientów dla zasobów komercyjnych i późniejszej zamiany tego ruchu na wartości wymierne przedstawione w dowolnej walucie. Zwykle im wyższa pozycja witryny w wynikach wyszukiwania, tym więcej zainteresowanych odwiedzających trafia do zasobów witryny z wyszukiwarek. Analizując skuteczność optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, szacuje się wartość docelowego odwiedzającego (jego zachowanie na stronie), biorąc pod uwagę czas wyświetlania witryny na wskazane słowa kluczowe.

Co się liczy przy optymalizacji strony?

Wyszukiwarki biorą pod uwagę wiele parametrów witryny podczas obliczania jej trafności (stopień dopasowania wprowadzonego zapytania):

– gęstość słów kluczowych (zaawansowane algorytmy nowoczesnych wyszukiwarek pozwalają dokonać analizy semantycznej tekstu, aby pozbyć się spamu wyszukiwania, w którym kluczowe słowo występuje zbyt często).

– indeks cytowań witryny, zależny od liczby i autorytetu zasobów internetowych, odnoszące się do tej strony; wielu wyszukiwarek nie bierze pod uwagę wzajemnych powiązań (ważne jest również, aby linki pochodziły z witryn o tej samej tematyce, co zoptymalizowany indeks cytowań stron).

Czynniki wpływające na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce

Wszystkie czynniki wpływające na pozycjonowanie i pozycję witryny w wydaniu wyszukiwarki można podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne.

Do optymalizacji wewnętrznej (dotyczącej wyłącznie wewnętrznych zasobów witryny) odnosi się praca mająca na celu ogólne podniesienie jakości contentu, oraz korzyści, jakie przynosi ona odwiedzającemu.

Obejmuje to prace nad strukturą projektu, nad ułatwieniem postrzegania treści i bezpośrednio nad jakością tych treści. Wartość całkowitej liczby takich czynników w większości źródła oscylują w okolicach dwustu.

Optymalizacja stron internetowych i funkcjonalne podejście do optymalizacji jest kluczowym zagadnienie w wieloetapowym i wielowątkowym procesie dostrajania strony www do oczekiwań, zarówno użytkowników, jak i programów indeksujących i oceniających zawartość.

Czynniki zewnętrzne dzielą się na statyczne i dynamiczne:

– statyczne czynniki zewnętrzne określają trafność witryny na podstawie cytowań jego zewnętrznych zasobów internetowych, a także ich wiarygodność niezależnie od cytowania tekstu

– dynamiczne czynniki zewnętrzne określają trafność witryny na podstawie cytowań jego zewnętrznych zasobów internetowych i ich wiarygodność w zależności od cytowania tekstu.

Metody zewnętrznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek:

– rejestracja w niezależnych katalogach. To może być wykonywane ręcznie, lub za pomocą specjalnych zasobów, które dopuszcza pozycjonowanie i optymalizacja

– rejestracja w katalogach wyszukiwarek światowych liderów wyszukiwania należących do potentatów światowych i regionalnych

– aktywne prowadzenie profili społecznościowych takich jak Instagram czy Facebook. Dzięki nim w łatwo sposób możemy zdobyć aktywny ruch, który zmonetyzujemy naszą witryną. Więcej na ten temat możemy przeczytać w poradniku jak szybko zdobyć lajki na Instagramie.

Czynniki obniżające ranking witryny:

– nieunikalne treści (artykuły, wiadomości, posty, tutoriale itp.)

– technologie, które wyszukiwarki traktują jako spam

– nadmiarowa liczba linków zewnętrznych dodanych w krótkim czasie

– w strukturze profilu łącza udział linków nofollow jest mniejszy niż 10 procent

Techniki optymalizacji można podzielić na dwie klasy. Dozwolone zwane białymi i niedozwolone, czarne. Jednak ocena zawsze wydaje się być subiektywna, choć dokonywana jest zgodnie z wytycznymi algorytmu. Sprawę komplikuje zawsze złożoność procesu oceny i wytyczne dla programów testujących według wypadkowej najkorzystniejszej lub na odwrót.

White hat SEO – co to takiego?

Biała optymalizacja i pozycjonowanie bez użycia oficjalnie zakazanych przez każdą wyszukiwarkę metod promocji zasobu i bez wpływu na algorytmy wyszukiwania witryn. Obejmuje to pracę nad samą witryną, a mianowicie wewnętrzną nawigacją i treścią oraz pracę zewnętrzną przez środowisko witryny, czyli promowanie zoptymalizowanej witryny poprzez recenzje, informacje prasowe, rejestrację w sieciach społecznościowych, programach partnerskich itp. z linkami do witryny.

Pomiędzy zakazaną i dozwoloną strefą działań jest pogranicze metod nazywane szarą strefą. Do szarej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek można przypisać dodanie dużej liczby słów kluczowych do tekstu strony, często ze szkodą dla czytelności. Optymalizacja polega najpierw na wyborze kluczowych zapytań dla konkretnej strony internetowej, określając rozmiar docelowego tekstu SEO i wymaganą częstotliwość słów kluczowych w nim zawartych, a następnie na formułowaniu zdań i fraz zawierających kluczowe zapytania.

Najlepiej zwielokrotnić liczbę fraz w różnych przypadkach, liczbie pojedynczej i mnogiej, z różnymi formami czasowników. Parametry te można następnie dostosować do wyników wyszukiwania wyszukiwarek. Jednocześnie zadaniem copywritera SEO jest napisanie oryginalnego tekstu w taki sposób, aby optymalizacja była jak najmniej widoczna dla żywego użytkownika.

Powszechnie stosowane jest również włączenie zapytania kluczowego w znacznikach HTML title, meta description, nagłówkach, tagu alt i atrybucie meta keywords.

Black hat SEO – nie warto!

Szara optymalizacja różni się od czarnej tym, że nie jest oficjalnie zakazana, ale jej użycie może być nadal uważane za nienaturalne zawyżanie popularności witryny. Niektóre wyszukiwarki, takie jak Google, mogą tymczasowo lub trwale zablokować taką stronę. Oznacza to, że ostateczną decyzję o tym, czy metody promocji są legalne, czy nie, podejmuje specjalista moderator wyszukiwarki, a nie program.

Czarna optymalizacja

Czarna optymalizacja obejmuje wszystkie metody, które są sprzeczne z zasadami wyszukiwarek. Pośród nich można wyróżnić:

– wykorzystanie stron przejściowych (stron i zasobów utworzonych specjalnie dla robotów wyszukiwarek, często z dużą ilością słów kluczowych na stronie), tak zwane strony zaplecza

– użycie ukrytego tekstu na stronach serwis,

– korzystanie z łączy jednopikselowych.

Do czarnej optymalizacji często używa się hackowania witryn o wysokiej frekwencji lub wielu stron z małą frekwencją w celu umieszczenia na nich linków (w tym ukrytych) do promowanych zasobów.

W większości przypadków takie linki zmieniają się automatycznie raz na kilka dni lub tydzień.

Microsoft Office niezbędny w domu i biurze

0
Microsoft Office niezbędny w domu i biurze

Oprogramowanie biurowe jest niezbędne praktycznie na każdym komputerze. Możliwość tworzenia dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych to obecnie podstawa zarówno dla pracowników biurowych, urzędników i nauczycieli, jak i dla uczniów oraz studentów. Jeżeli chcesz korzystać z oprogramowania biurowego, sprawdź, jak wybrać Microsoft Office dla siebie.

  1. Microsoft Office – zakup na stałe czy subskrypcja?
  2. Licencja do użytku domowego lub komercyjnego
  3. Wersja Microsoft Office

Trudno wyobrazić sobie obecnie posiadanie komputera bez podstawowego oprogramowania biurowego. Dzięki niemu korzysta się z różnego rodzaju dokumentów i plików dostępnych w sieci lub w urzędach oraz tworzy się własne dokumenty tekstowe, kalkulacyjne itp. Jeśli potrzebujesz oprogramowania biurowego, sprawdź, jak wybrać wersję Microsoft Office dla siebie.

Microsoft Office – zakup na stałe czy subskrypcja?

Microsoft Office można nabyć na dwa sposoby. Użytkownicy mają możliwość zakupienia stałego dostępu do programowania lub wykupienia rocznej subskrypcji. Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety. Plusem stałego dostępu jest brak martwienia się o utratę dostępu do programów Microsoft Office po upływie danego czasu. Minusem tego rozwiązania jest posiadanie jednej określonej wersji programów bez ich ulepszania o kolejne funkcje. W przypadku subskrypcji po roku traci się dostęp do oprogramowania, lecz w zamian zyskuje się ciągłe uaktualnienia programów Word, Excel lub Access.

Licencja do użytku domowego lub komercyjnego

W przypadku Microsoft Office szczególnie ważne jest wykupienie odpowiedniej licencji. Licencja do użytku domowego jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników, którzy korzystają z programów w celach niezarobkowych. Taka licencja jest zatem kierowana do uczniów, studentów oraz osób, które uruchamiają Word lub Excel, by stworzyć potrzebny dokument w domowym zaciszu. W firmach konieczne jest posiadanie licencji komercyjnej. Dzięki niej dopuszcza się tworzenie w programach dokumentów wykorzystywanych w celach zarobkowych.

Wersja Microsoft Office

Oprogramowanie Microsoft Office jest dostępne w kilku wersjach, które są przystosowane do użytkowania na różnych systemach operacyjnych. Przykładowo Windows 7 umożliwia uruchomienie Office 2007, jednak Windows 10 nie posiada wsparcia dla tej wersji oprogramowania biurowego. Z tego powodu przez zakupem pakietu Office powinno się sprawdzić, która jego wersja jest przeznaczona dla posiadanego systemu operacyjnego. Dzięki temu uniknie się problemów z uruchomieniem i działaniem pakietu.

Gdzie szukać taniego kredytu konsolidacyjnego?

0
Gdzie szukać taniego kredytu konsolidacyjnego

Oferty kredytów konsolidacyjnych można spotkać w dużej ilości banku, co oznacza, że łącznie jest ich bardzo wiele. Z jednej strony to oczywiście bardzo dobra rzecz, ponieważ daje możliwość wyboru, z drugiej – większość osób zaciągających kredyty nie ma tak dużej wiedzy i doświadczenia w zakresie polskiego rynku kredytowego, aby móc podjąć korzystną decyzję.

Jest to o tyle istotne, że różnica pomiędzy złym a opłacalnym kredytem może być różnicą kilku czy kilkunastu tysięcy złotych, a nawet jeszcze większej kwoty. W takim razie, gdzie szukać taniego kredytu konsolidacyjnego? Do kogo warto zwrócić się po pomoc?

Porównywarki i rankingi

Porównywarek i rankingów kredytów jest bardzo wiele. Są to użyteczne narzędzia, ponieważ pozwalają za jednym zamachem zobaczyć najważniejsze parametry kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu różnych ofert, takie jak oprocentowanie, prowizja, RRSO, maksymalny okres spłaty czy maksymalna kwota. Często możliwe jest także zawężenie pokazywanych ofert tylko do tych, które spełniają określone kryteria, tak, aby w ogóle nie pokazywały nam się wszystkie inne.

Warto z tego typu opcji korzystać, ponieważ jest to zdecydowanie mniej czasochłonne i energochłonne rozwiązanie niż samodzielne wchodzenie na stronę każdego banku, wyszukiwanie oferty i zapisywanie jej parametrów, a następnie porównywanie z innymi. Musimy jednak być świadomi tego, że nie zawsze taki poradnik, ranking czy porównywarka będą wiarygodnym źródłem informacji – istotne jest, kto jest ich autorem.

Masz jakieś wątpliwości czy pytania w zakresie kredytów, pożyczek i ogółem usług finansowych? Szukaj odpowiedzi w rzetelnych, sprawdzonych źródłach, takich jak http://pozyczkownia.com.pl/.

Pośrednik kredytowy

Pośrednik kredytowy jest jeszcze lepszą opcją niż ranking czy porównywarka, ponieważ bierze pod uwagę indywidualną sytuację danej osoby i na jej podstawie ocenia, gdzie najlepiej zwrócić się o kredyt. Ponadto nie tylko zapewni on, że wybierzemy najlepszą ofertę i pomoże ze wszystkimi formalnościami, ale też będzie prowadził negocjacje na szczeblu decyzyjnym w banku, co zapewni nam najkorzystniejsze możliwe warunki kredytu.

Artykuł powstał we współpracy z portalem http://pozyczkownia.com.pl/.

Czy osoby bardzo zadłużone mogą skonsolidować kredyty?

0
Czy osoby bardzo zadłużone mogą skonsolidować kredyty

Osoby bardzo zadłużone, spłacające wiele różnych zobowiązań jednocześnie, często szukają wyjść ze swojej trudnej sytuacji i natrafiają w toku poszukiwań na możliwość konsolidacji długów. Konsolidacji, czyli połączenia ich w jeden kredyt i zmniejszenia ilości oraz wysokości miesięcznych rat. Jest to dobry sposób pozbycie się uciążliwych długów i wyjście na finansową prostą, jednak nie każdy będzie mógł z niego skorzystać. W takim razie czy osoby bardzo zadłużone mogą skonsolidować kredyty?

Konsolidacja kredytów – czy również dla osób bardzo zadłużonych?

Musimy pamiętać, że przed wydaniem decyzji w sprawie kredytu konsolidacyjnego, bank zawsze dokona analizy zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcy. Zdolność kredytowa wyliczana jest na podstawie takich danych, jak wysokość dochodu, forma zatrudnienia, ilość i wysokość aktualnie posiadanych zobowiązań czy ilość osób na utrzymaniu. Nie bez znaczenia dla szans na otrzymanie pozytywnej decyzji jest także historia kredytowa, a konkretnie to, czy jest ona pozytywna, negatywna, czy też pusta.

Jak łatwo się domyślić, w przypadku osób poważnie zadłużonych, zdolność kredytowa z reguły nie będzie szczególnie wysoka. Wpływa na to przede wszystkim ilość i wysokość zobowiązań. Ponadto, historia kredytowa również często ma w takim przypadku elementy negatywne. Oznacza to, że osobie bardzo zadłużonej trudno będzie otrzymać kredyt konsolidacyjny, aczkolwiek nie jest to całkowicie niewykonalne.

Eksperckie porady na wszelkie tematy związane z konsolidacją kredytów (i nie tylko) znaleźć można tutaj: http://topchwilowki24.com.pl/. Warto poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie, nawet, jeśli obecnie mimo wszystko nie planujemy konsolidacji – w końcu w przyszłości może się to zmienić.

Do kogo zwrócić się o pomoc z konsolidacją kredytów?

Nie warto próbować samodzielnie konsolidować kredytów będąc mocno zadłużonym, ponieważ szanse na otrzymanie negatywnych decyzji kredytowych są stosunkowo duże. Lepszą opcją jest zwrócenie się o pomoc do wykwalifikowanego pośrednika kredytowego. Jego wsparcie sprawi, że kredyt konsolidacyjny może być w zasięgu nawet poważnie zadłużonej osoby.

Artykuł powstał we współpracy z portalem http://topchwilowki24.com.pl/.

ZOBACZ TEŻ