Bramy Legnica – doskonałe wykończenie posiadłości

0
Bramy Legnica - doskonałe wykończenie posiadłości

Jeżeli tym czego szukasz są wysokiej jakości bramy Legnica jest najlepszym miastem w którym powinieneś ich szukać. Godna polecenia jest firma M-Stal, która cieszy się zadowoleniem klientów już od 16 lat. Tworzy projekty szybko i precyzyjnie.

Fachowcy z M-Stal skonstruują dla Ciebie bramy przesuwane, a więc takie, w których tylko jedno skrzydło porusza się wzdłuż ogrodzenia po jego wewnętrznej stronie. Firma posiada również w ofercie bramy wjazdowe samonośne, których skrzydło jest zawieszone wysięgnikowo. Ciekawym rozwiązaniem proponowanym przez M-Stal jest także brama wjazdowa szynowa, której skrzydło porusza się po rolkach po szynie zamocowanej w fundamencie.

Solidne ogrodzenia do posiadłości

Wielu klientów decyduje się też na bramy rozwierane, których skrzydła są zawieszone na zawiasach przymocowanych do bocznych słupków. Istotne przy tym jest to, że kąt rozwarcia takiego skrzydła wynosi do maksymalnie 100 stopni. Coraz rzadziej spotykane, ale jednak nadal konstruowane są bramy wjazdowe dwuskrzydłowe, w których każde ze skrzydeł może mieć do 3 m szerokości.

Ponadto ciekawym rozwiązaniem jest też brama wjazdowa jednoskrzydłowa, która ze względu na swoją specyficzną konstrukcję, posiada ograniczenie szerokości do 3 m. Sprawdza się w wąskich i długich podjazdach. Bramy te są jednak ciężkie do otwierania ręcznego, przez co zaleca się ich automatyzację na pilot.

Bramy w Legnicy

Podejmując współpracę profesjonalistami firmy M-Stal, masz pewność, że twoje zamówienie zostanie zrealizowane przy użyciu ponadprzeciętnej jakości materiału, który jest kluczowy przy tworzeniu bram. Warto w niego zainwestować, jeżeli  chcesz, by konstrukcja posłużyła ci na lata a nie na sezon.

Najmniejszym wydatkiem jest zakupi bramy otwieranej ręcznie. Standardowe projekty o wielkości 4mx150m kosztują średnio 1500-2000 zł. Cena ręcznych bram przesuwnych wzrasta już natomiast do 3000 zł. Za automat zapłacić trzeba min. 3000 zł. Wszystko jednak zależy od wypełnienia bramy. Dobrej jakości, ocynkowane konstrukcje są wyceniane od. ok 5000 zł. Dodatkowe wzmocnienia i silniejsze mechanizmy, podwyższają oczywiście stawkę.

Bramy wjazdowe

Nowoczesne balustrady, schody, ogrodzenia posesyjne, bramy Legnica z nich słynie. Jednak to nie wszystko. Firma M-Stal posiada w swojej ofercie również poręcze schodowe i inne konstrukcje stalowe, a ponadto produkuje meble ogrodowe i wyposażenia wnętrz oraz podjazdy dla niepełnosprawnych. Teraz możesz je mieć również i ty w swojej posiadłości, nawet jeśli pochodzisz z innego miasta.

Wybierając usługi firmy M-stal, wybierasz specjalistów w dziedzinie konstrukcji stalowych. Efekt końcowy wykonany będzie według twoich preferencji zdobień i długości. Warto jednak zainspirować się zrealizowanymi już przez firmę projektami.

Profesjonalne bramy wjazdowe

Jednak warto pamiętać, że firma M-Stal przygotowuje nie tylko gotowe konstrukcje stalowe, ale oferuje klientom także usługi spawania. Podejmuje się pracy zarówno na kolorowych metalach, jak i wszelkiego rodzaju stali. Precyzyjne wykonanie projektów jest możliwe dzięki wysokiej jakości sprzętem.

Wejdź na stronę mstal24.pl, przejrzyj ofertę firmy i portfolio ze zrealizowanymi już projektami. Następnie zadzwoń lub napisz do specjalistów, którzy z chęcią przyjadą do Ciebie na miejsce i dokonają darmowej wyceny. Konsultacje świadczone są pod numerem 602 110 780 lub adresem mailowym biuro@mstal24.pl.

Firma M-Stal oferuje najwyższej jakości usługi, ponieważ zdecydowała się na współpracę z najlepszymi producentami stali i deweloperami z Wrocławia. Wśród nich są takie marki jak MILART Sp. z o.o. oraz HAJITO Developer Sp. z o.o.

Jak kupić (i ubezpieczyć) samochód w UK – poradnik w 5 krokach

0
Jak kupić (i ubezpieczyć) samochód w UK - poradnik w 5 krokach

Niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy, samochód zdecydowanie warto posiadać. Otwiera on przed nami wiele dróg, tak dosłownie, jak i w przenośni. Jest to inwestycja na długie lata, która ma wiele praktycznych zastosowań. Jednak kupno samochodu nie jest prostą sprawą, tym bardziej kiedy mowa o kupnie samochodu za granicą.

Jeśli myślisz o kupnie samochodu w UK, pocieszający jest fakt, że jest to zdecydowanie korzystniejsze rozwiązanie niż kupno w Polsce. Dużo łatwiej jest znaleźć samochód w dobrym stanie po dobrej cenie, co wynika między innymi z faktu, że drogi w Wielkiej Brytanii są w dużo lepszym stanie. Formalności są również znacznie mniej, co sprawia, że proces jest dużo płynniejszy i mniej męczący.

Jesteś gotowy, aby rozpocząć swoją przygodę na angielskich drogach? Sporządziliśmy poradnik, dzięki któremu szybko znajdziesz najlepszy pojazd dla siebie. Czytaj dalej, a już wkrótce cały kraj będzie stał przed Tobą otworem!

#1 Najpierw znajdź odpowiedni pojazd

Zanim przejdziemy do głębszych formalności, należy zacząć od podstaw. Należy znaleźć auto, które nam się podoba, zanim będziemy mogli działać dalej. Choć kupno nowego samochodu jest zawsze jakąś opcją, to jednak w UK można tanio dostać używany pojazd w bardzo dobrym stanie. Najczęstszą formą takich zakupów są aukcje. Istnieje również możliwość kupna samochodów z komisów, co pozwala na dużą oszczędność czasu, a do tego możemy liczyć na gwarancję.

Warto tutaj nadmienić, że nie należy po prostu brać najtańszego samochodu, który nam odpowiada. Auto powinno nam starczyć na długie lata, dlatego trzeba dokładnie się mu przyjrzeć, zanim podejmiemy ostateczną decyzję.

#2 Sprawdź pojazd, zanim przejdziesz dalej

Kiedy już znajdziesz odpowiednią ofertę, należy umówić się ze sprzedawcą i sprawdzić, czy wszystko jest w pełni zgodne z prawem. W UK możemy tego szybko dokonać dzięki HPI check. Jest to system bezpośrednio zintegrowany z rządowymi serwerami, w którym zawarte są informacje o stanie opłacenia podatku drogowego (Tax Road), MOT, oraz wielu innych kwestii prawnych. Możemy też w ten sposób sprawdzić kwestie finansowe pojazdu – jeśli cokolwiek znajduje się w rubryce “Outstanding Finance”, to radzimy natychmiast zrezygnować z oferty. Oznacza to bowiem, że samochód jest zadłużony, a długi przekazywane są na następnego właściciela.

#3 Czas na dokładne oględziny

Kiedy już wiemy, że pod kątem prawnym wszystko jest w porządku, czas na oględziny. Sprzedawca zobowiązany jest podczas takiego spotkania przedstawić Ci dowód zakupu pojazdu, swój dowód tożsamości, kartę serwisową, oraz dokument V5C. Ten ostatni element jest czymś unikalnym dla UK i jest to certyfikat, który potwierdza rejestrację samochodu.

#4 Dobijamy targu

Spotkaliśmy się, sprawdziliśmy auto i okazuje się, że wszystko jest w porządku. Czas dokonać zakupu! By zostać właścicielem, tak naprawdę wystarczy uzupełnić certyfikat V5C o swoje dane. W tej sytuacji fragment z danymi sprzedawcy zostaje oderwany, a prawo własności do pojazdu przechodzi płynnie do Ciebie. Jeśli chodzi o rozliczenie, to najpopularniejszą formą rozliczenia jest płatność gotówkowa bezpośrednio u sprzedawcy. Oczywiście, nie oznacza to, że inne formy są niemożliwe – ta jest po prostu najwygodniejsza.

#5 Pamiętaj o ubezpieczeniu!

Czas na ubezpieczenie samochodu. Jak można się spodziewać, nie jest to opcjonalne – mogą nas spotkać poważne konsekwencje za poruszanie się nieubezpieczonym autem. Aby wybrać polisę, która najlepiej spełni Twoje potrzeby, najlepiej jest zasięgnąć porady doradcy ubezpieczeniowego – przedstawią Ci oni pełen wachlarz polis, z którego coś na pewno będzie odpowiadać Twoim potrzebom.

Najlepsze sposoby, aby zmotywować pracowników

0
Najlepsze sposoby, aby zmotywować pracowników

Bardzo duże firmy, korporacje, które zatrudniają nawet kilka tysięcy osób cechują się nie tylko doskonale zorganizowanym systemem wynagrodzeń, ale także oferują duży program benefitów pozapłacowych. Dodatkowe benefity dla pracowników w postaci ubezpieczenia, biletów do kina, karty sportowej to cenione formy motywacji przez znaczną ilość pracowników.   Dodatkowe benefity sprawiają, że potencjalny pracownik decyduje się na podjęcie współpracy z firmą, a także lojalnie pracuje w niej wiele lat.

Jak zmotywować pracownika do lojalnej pracy?

Pracodawca zatrudniając osoby wymaga od niego zaangażowania oraz lojalności. W praktyce jednak znaczna ilość pracowników, którzy cieszą się wysokim wynagrodzeniem nie jest maksymalnie zmotywowana. Aby pracownik działał na pełnych obrotach i odczuwał satysfakcję musi zintegrować się z zespołem czuć, że jest potrzebny, oraz liczyć na wsparcie. Istotną rolę w motywacji pracownika ogrywają też benefity, czyli uzupełnienie polityki pro pracowniczej.

Pięć skutecznych metod motywacji pracownika

  1. Nauka na błędach

Nawet najlepszy pracownik może popaść w rutynę, która zaniża poziom jego pracy. Aby motywacja była na najwyższym poziomie, każda zatrudniona osoba potrzebuje czasem czegoś nowego. Pracodawca powinien, więc stawiać przed pracownikiem wciąż nowe wyzwania i cele. Oczywiście powinny być one dobrze dopasowane do kompetencji danej osoby. Nawet, jeżeli pracownik popełni błąd mierząc się z nowym wyzwaniem, nie możemy go dyskwalifikować, lecz pomóc. Dobra rada lepiej zmotywuje pracownika, aniżeli obcięcie pensji.

  1. Wspieraj pracownika w realizacji celu

W motywacji istotną rolę odgrywa fakt, w którym przełożony wspiera pracownika i jest zorientowany w jego bieżącej pracy. Bardzo często kierownik, czy menager dostrzega tylko sukcesy podwładnego i porażki, za które karze. Codzienny kontakt jest jednak bardzo ważny i niekiedy wystarczy niewielka pomoc, czy wskazówka, aby pracownik starał się lepiej wykonywać swoje obowiązki. Okazywana troska wspiera pracownika i pomaga mu lepiej osiągać wyznaczone cele.

  1. Dostrzegaj sukces pracownika

Każdy pracownik pomimo, że ma do wykonanie zlecone mu zadanie lubi zmieniać i ulepszać. Pozytywny wynik uzyskany w projekcie sprawia, że odczuwamy sens naszej pracy, a to daje nam ogromną siłę do działania. Praca, która jest bez znaczenia zniechęca jej wykonawcę. Jako kierownik, czy właściciel firmy podkreślaj podwładnym, iż ich praca jest bardzo ważna i zyskuje na niej cała firma.

  1. Zauważaj i nagradzaj sukcesy

Fakt, że sukces pracownika zostanie dostrzeżony przez właściciela firmy, jest dla niego bardzo istotny. Warto wynagradzać pracowników nawet za mniejsze sukcesy. Mogą być to premie, bonusy czy podwyżki. To właśnie one wzmacniają motywację pracowników. Ogromne korporacje prowadzą programy premiowe, dzięki którym pracownicy wykonują zadania rzetelnie, a także na czas. Zadbaj, aby sukces pracownika został dostrzeżony, dzięki czemu wpłyniesz pozytywnie na jego pewność siebie i zaangażowanie.

  1. Benefity kreują pasje pracownika

Jeżeli chcesz, aby pracownik czuł przywiązanie do firmy, starał się wykonywać jej najważniejsze misji, zadbać, aby nie tylko miał obowiązki, ale również pasje, które może realizować. Benefity pracownicze, z których może korzystać w wolnym czasie to kreowanie jego pasji i nowych przeżyć. Oczywiście, wykaż również zainteresowanie czasem wolnym pracownika. Jeżeli oferowane benefity wywołają radość, możesz mieć pewność, że pozytywnie wpływasz na życie swojej brygady.

Jak przygotować mieszkanie pod wynajem

0
Jak przygotować mieszkanie pod wynajem

Zakup mieszkania pod wynajem to obecnie bardzo dobra inwestycja. Jednak samo posiadanie mieszkania na wynajem to nie wszystko, zwłaszcza w dużych miastach, gdzie rynek wynajmu jest mocno rozwinięty. Chcąc szybko znaleźć najemcę trzeba odpowiednio przygotować mieszkanie. Jak zatem zaaranżować jego wnętrze, aby było ono atrakcyjne dla potencjalnego lokatora?

Sprzedawca prądu – jak go zmienić?

0
Sprzedawca prądu – jak go zmienić?

Zmniejszenie kosztów energii elektrycznej to jeden z najbardziej sprawdzonych sposobów na oszczędności w przedsiębiorstwie. Z prądu korzystamy bowiem niemal nieustannie – bez względu na porę roku, dnia czy po prostu wykonywane czynności, prawie zawsze korzystamy przynajmniej z komputera. Nic dziwnego, że to w tym aspekcie szukamy oszczędności. Coraz popularniejszym sposobem na ograniczenie wydatków na energię jest zmiana sprzedawcy prądu. Podpowiadamy więc, jak ją przeprowadzić.

Sklepy internetowe raport 2018

0
Sklepy internetowe raport 2018

Według najnowszych raportów wartość sprzedaży w polskich sklepach internetowych
w 2019 roku szacowana jest na kwotę 50 miliardów złotych. Odsetek użytkowników robiących zakupy w Internecie wzrósł w porównaniu do roku 2018 i wynosi obecnie około 56% wszystkich internautów. Kto najczęściej dokonuje zakupów sklepów online i czym charakteryzują się klienci? Weźmy pod lupę dane z najnowszych raportów o sklepach e-commerce.

Kto najczęściej kupuje online?

Największą grupę kupujących wg badania Gemius dla E-commerce Polska stanowią osoby w wieku 25-34, jest to 33% wszystkich kupujących, klienci e-sklepów powyżej 50 roku życia to 12%. Wśród kupujących przeważa wykształcenie średnie, a ich sytuacja majątkowa jest dobra, tylko 29% z kupujących w sieci mieszka na wsi.

Czynniki wpływające na wybór danego sklepu internetowego

Decydując się na kupno w sklepie online często mamy świadomość, że dany produkt może występować w kilku sklepach, dlatego najczęstszym powodem wyboru tego, a nie innego sklepu jest właśnie atrakcyjna cena produktu, co wskazało 51% badanych osób. Kolejnymi powodami są niskie koszty przesyłki, pozytywne doświadczenia związane z poprzednimi zakupami w tym sklepie, prosty sposób płatności i krótki termin oczekiwania na przesyłkę od sprzedawcy. Użytkownicy zwracają także uwagę na czytelny sposób przekazywania informacji o zwrotach i warunkach zamówienia, ale też na opinie o danym wybranym sklepie.

Jakie kategorie produktów są najczęściej kupowanymi?

Można łatwo wywnioskować, że skoro największą grupą osób kupującą w Internecie są kobiety to najczęściej kupowaną kategorią są ubrania i akcesoria, tak też jest. Odzież, akcesoria i dodatki stanowią 64% najczęściej nabywanych produktów w sieci. Na drugim miejscu znajdują się książki, płyty i filmy, które wynoszą 54% naszych internetowych zakupów, a tuż po nich są bilety do kina i teatru stanowiące 51% sprawunków online.

Zakupy mobilne rosną w siłę

Wygoda, szybkość zakupu i płatności one-click to kilka z czynników determinujących zakupy internetowe na urządzeniach mobilnych, dlatego co czwarta spośród wszystkich transakcji dokonywana jest mobilnie. Nie ma co się dziwić, zakupów na smartfonie możemy dokonać w każdym momencie i co najważniejsze – o dowolnej porze i bez kolejek, dlatego m-commerce zwalcza ograniczenia narzucone przez sklepy stacjonarne. Jeśli chodzi
o kategorie najczęściej kupowanych produktów na urządzeniach przenośnych to ponownie najwięcej kupuje się ubrań i akcesoriów, następne są książki i bilety oraz elektronika, poprzez urządzenia przenośne opłacane są również często bilety komunikacji miejskiej
i parkingi.

Rozwój sztucznej inteligencji

Klient współczesny to klient wymagający, który oczekuje natychmiastowej odpowiedzi na jego pytania, dlatego sztuczna inteligencja została wprowadzona w obszar sklepów internetowych poprzez chatboty mające kontakt z klientem całodobowo. Sklepy zostały zrewolucjonizowane również przez wirtualne przymierzalnie, projektowanie i dobieranie kosmetyków na podstawie zdjęć.

Zakupy w sieci cały czas nabierają tempa, można zatem tylko obserwować co nastąpi na przestrzeni kolejnych lat.
Raport stworzony przez serwis https://responsywnie.pl/ 

PIT-37 – o czym muszę wiedzieć przed rozliczeniem?

0
PIT-37 - o czym muszę wiedzieć przed rozliczeniem?

Rozliczanie PIT 2019 większości podatkom nie będzie sprawiało żadnego problemu. Jeżeli nie podejmiemy żadnego działania w tym kierunku pit i tak zostanie rozliczony – przez urząd. Można to tak zostawić i w ten sposób zapomnieć o tym corocznym obowiązku nie obawiając się o żadne kary, ale też możemy rozliczyć PIT-37 samemu i wysłać tradycyjnie pocztą lub przez internet. Wysłany przez nas dokument jest automatycznie uznawany za prawidłowy i nie ma niebezpieczeństwa, że zostaną zdublowane.

Uzupełnianie PIT-u w przypadku, kiedy posiadamy od dłuższego czasu jedną pracę, nie mamy żadnych odliczeń i nie posiadamy żony lub męża mija się już w tej chwili z celem. Do samodzielnego uzupełnienia przystąpmy dopiero w momencie, kiedy musimy wypełnić PIT z dodatkowymi informacjami, jak odliczenie na dziecko, Internet, czy po prostu wspólne rozliczenie z małżonkiem lub małżonką.

Jak rozliczyć PIT-37 samemu?

To nic trudnego. Często do prasy codziennej dołączone są płytki z programami, które krok po kroku poprowadzą Cię przez zawiłości formularz PIT. Mając przed sobą wysłany przez pracodawcę formularz PIT-11 należy, uważnie go czytając, przepisywać odpowiednie rubryki w tłumaczone przez program miejsca. Nie da się tego zrobić źle, jeśli uważnie przechodzi się przez każdy krok programu. Na sam koniec drukuje się gotowy PIT, podpisuje i rusza na pocztę. A jeśli nie chce się nam iść na pocztę? To rozliczamy PIT online.

Rozliczanie PIT-37 przez internet jest bardzo podobne jak rozliczenie go poprzez program dodany do gazety. Należy wejść na oficjalną stronę urzędu skarbowego, ściągnąć dedykowany tam program, uzupełnić dane, o które nas prosi i wysłać poprzez platformę internetową.
Po wysłaniu do urzędu wypełnionego PIT-u należy ściągnąć formularz UPO – dowód na to, że nasz PIT 2019 został wysłany we właściwym czasie. Uwaga! Ten dokument trzeba posiadać aż przez 5 lat i jest równie ważny jak potwierdzenie nadania listu poleconego wydawany w placówce Poczty Polskiej.

Przeszkodą w wysłaniu dokumentu przez internet jest brak podpisu elektrycznego, który jest niezbędny do zakończenia tego procesu – możne go zastąpić podaniem kwoty podatku z roku poprzedniego, ale posiadanie go jest lepszym rozwiązaniem.

Tak czy inaczej rozliczenie roczne nie powinno już dla nikogo stanowić problemu. W każdym przypadku wątpliwości lub potrzeby pomocy można zwrócić się do właściwego nam Urzędu Skarbowego i poprosić o udzielenie wsparcie w formie telefonicznej rady lub wytłumaczenia, jak można rozwiązać nasz problem.

Więcej informacji o PIT-37 znajdziesz na stronie https://www.e-pity.pl/abc_podatki/deklaracje/pit_37/

Legalny system dla poleasingowych sprzętów

0
Legalny system dla poleasingowych sprzętów

Skoro już wiesz czym jest sprzęt poleasingowy warto, abyś również wiedział coś o systemie operacyjnym dołączanym do tego typu sprzętów.

Pewnym jest, że w kwestii stosunek ceny do jakości sprzęt poleasingowy to naprawdę dobry wybór, pewne rozwiązania i przede wszystkim urządzenia, które niezbyt dużo kosztują, a są naprawdę pierwszej świeżości i jakości. Jednak w tym całym biznesie jest coś na co przede wszystkim każdy kupujący powinien zwrócić uwagę, a dokładnie jest nim…

System operacyjny. Firm oferujących sprzęt poleasingowy na popularnych serwisach aukcyjnych oraz w Google znajdziecie bez liku jednakże większość z nich nie oferuje niestety legalnego oprogramowania. Takie firmy zasłaniają się bowiem dyrektywą Unii Europejskiej, która faktycznie umożliwia odsprzedawanie oprogramowania. Jednakże 99% sprzętu poleasingowego pochodzi z zagranicy i tutaj zaczyna się problem. Gdyż licencje Windowsa są na system skąd pochodzi komputer i odsprzedanie takiej licencji wraz ze sprzętem jest legalne, ale system musi być wgrany w języku skąd sprzęt pochodzi.

Przykładowo firma X ściągnęła 100 laptopów z Niemiec do Polski. Nie może więc wgrać na podstawie pierwotnej naklejki języka polskiego. Jednak niestety tak nie robi, gdyż wiadomo, że mało osób w naszym kraju zna ten język i przede wszystkim nie byłaby zadowolona z korzystania z laptopa poleasingowego lub komputera poleasingowe w innym języku niż rodzimy. Sprzedawcy łamią więc prawo i wgrywają polską wersję językową, a odpowiedzialność spada na… KLIENTA. Czemu? Gdyż to klient kupując rzecz musi znać prawo i go nie łamać. Odpowiednie organy ścigania nie będą pytały skąd Pan ma Windowsa, a od razu złożą zawiadomienie do prokuratury. My jako KLIENT możemy wytoczyć oddzielny proces firmie, która nam sprzedała lewy system jednakże nie będzie to ten sam proces, a oddzielny.

Jak więc zakupić tego typu sprzęt z oryginalnym, nieskazitelnym oprogramowaniem? W sumie metoda jest prosta. Na obudowie komputera musi pojawić się naklejka Windows Refubished. Sprawa jest jeszcze prostsza, gdyż obecnie w sprzedaży są tylko dwie licencje tego typu Windows 10 Home Refubished oraz Windows 10 Pro Refubished. Na takiej naklejce znajduje się również nowy klucz dedykowany tylko dla tego systemu. Oczywiście na fakturze lub paragonie pojawia się odpowiedni wpis, ale to już tak naprawdę tylko formalność. Najważniejsza jest wspomniana naklejka, która po prostu daje nam pewność, że otrzymaliśmy legalny system operacyjny.

Koszt takiej licencji nie jest duży, gdyż patrząc na rynek komputery poleasingowe i laptopy poleasingowe mają oferowane owe licencje w cenie około 60 zł brutto za Home, a 120 zł za wersję PRO. Czy to dużo? Chyba nie, a koszty ewentualnego przepychania się z wymiarem sprawiedliwości i firmą Microsoft jest moim zdaniem nierelatywna do kosztów zakupu. Oczywiście decyzja należy jak zawsze do Was jednakże teraz już wiecie jaki system należy mieć, aby być w pełni legalny i nie mieć problemów z prawem.

Czy dużo jest takich firm sprzedających Windows 10 Refubished w Polsce? Na pewno mniej niż tych nie do końca legalnych. Niestety mało klientów decyduje się na walkę z nieuczciwym sprzedawcą, co skutkuje dezinformacją. Do programu również nie każdy może dołączyć. Firma, która ma licencje Refubished musiała przejść okres próby i sprawdzenia przez wysłannika z owej firmy. Dopiero potem jest przyznawana możliwość sprzedawania tego typu licencji. Stąd mniejsze firmy odsprzedające sprzęt poleasingowy nawet nie interesują się tym programem.

Więcej aparatów, lepsza wydajność – który smartfon wybrać?

0
Smartfon dla biznesu Samsung Galaxy S10 dzięki zaawansowanym aparatom, pozwoli Ci wykonywać profesjonalne zdjęcia
Smartfon dla biznesu Samsung Galaxy S10 dzięki zaawansowanym aparatom, pozwoli Ci wykonywać profesjonalne zdjęcia

Sprawdziliśmy, które smartfony najlepiej spełniają Wasze oczekiwania dotyczące fotografowania – oferują kilka aparatów i obiektywów, ale też są wydajne i świetnie chronią przechowywane na nich dane. Jesteście ciekawi? Zachęcamy do lektury – oto nasz TOP 3.

W jakich branżach najczęściej stosuje się chatboty?

0
W jakich branżach najczęściej stosuje się chatboty?

Jak zarabiać więcej, a inwestować mniej? Jest to prawdopodobnie jedno z najczęściej zadawanych pytań przez współczesnych przedsiębiorców. Ciągły wzrost konkurencji, w każdej branży, powoduje zwiększenie cen produktów i usług. Wysokie ceny przekładają się na znaczne zwiększenie wymagań związanych nie tylko z jakością produktów, a także obsługą klienta.

Dobrej jakości produktu czy świadczone usługi, to tylko część sukcesu. Warto wiedzieć, że bez sprawnej i przyjaznej dla użytkownika obsługi, szansa na wysokie zarobki jest mizerna. Niestety, dla małych firm zainwestowanie w wynagrodzenie przynajmniej jednego pracownika do obsługi klienta może się okazać niemożliwe. Co w takim razie robić i jakie rozwiązanie wybrać?

Czym jest chatbot i dlaczego go warto użyć?

Chatbot to nie tylko program, który na podstawie algorytmów i skryptów oblicza odpowiedź na zadane pytanie, główną zaletą, i powodem jego dużej i ciągle rosnącej popularności, jest sposób w jakiej formie następuje komunikacja programu z użytkownikiem. Chatbot to system, który imituje rozmowę z człowiekiem, dlatego rozmowa użytkownika z chatbotem, niezależnie czy to poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, złożenie zamówienia czy podzielenie się opinią, jest bardziej intuicyjna i wygodna.

Chatbot w sprzedaży internetowej

Obecnie, chatboty są stosowane w wielu branżach jako systemy do “bezobsługowej” obsługi klienta. Liderem jednak pozostaje e-commerce. Branża sprzedaży produktów i usług przez internet nadzwyczaj chętnie przyjęła koncept obsługi klienta za pośrednictwem chatbotów. Właściwie dobrany program wraz z optymalizowaną ścieżka scenariuszy nie tylko zwiększa konwersję, ale także służy do niewiarygodnego obniżenia ilości porzuconych koszyków lub przerwanych zleceń.

Zobacz chatboty w agencji interaktywnej Green Parrot

Interaktywny asystent w branży medialnej

Media, to największe dostępne źródło informacji i wiadomości. Chatbot znalazł ciekawe zastosowanie w danej branży. Domy medialne, redakcje i stacje telewizyjne coraz częściej decydują się na tworzenie własnych chatbotów w celu zaangażowania nowych użytkowników i utrzymaniu stałych. Za pomocą botów można w znacznie szybszy i prostszy sposób znaleźć interesujące Cię wiadomości czy ulubione artykuły.

Finanse i chatboty

Chatbot podbija nie tylko świat mediów i e-commerce, a także powoli zdobywa swoich fanów w dziedzinie finansowej. Boty, które są tworzone przez banki i systemy transakcyjne służą do prostych działań związanych z kontem użytkownika. Przykładowo, możesz sprawdzić stan swojego konta, listę transakcji w wybranym okresie, czy też wykonać inne operacje.

Podsumowując, chatboty to nowoczesny sposób na współpracę biznesu i klientów w internecie, który podbija serca coraz większej ilości użytkowników na całym świecie. Jeśli prowadzić sklep lub świadczysz usługi za pośrednictwem strony lub sklepu internetowego, zdecydowanie, warto zainwestować w chatbota, który zajmie się obsługą klienta, a Ty będziesz mógł się skupić na innych obowiązkach.

ZOBACZ TEŻ