Jak wykorzystać chatbot w swoim biznesie?

0
chatboty

Jeśli chcesz, by Twoja firma działała jak najbardziej efektywnie i była przyjazna klientom, warto pomyśleć o wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak chatboty oparte na AI. Klienci z pewnością docenią wygodę takiej formy kontaktu, a Ty będziesz mógł sporo zaoszczędzić.

Czy jest chatbot?

Na początek warto jednak zorientować się, czym jest chatbot oraz jak może pomóc w biznesie. Najprościej rzecz ujmując, jest to program komputerowy, który naśladuje rozmowę z żywym człowiekiem. Dzięki analizie ludzkiego głosu jest w stanie rozumieć komunikaty swojego rozmówcy i logicznie na nie odpowiadać. Chatboty często brzmią na tyle przekonująco, że ich rozmówcy nie zawsze w pierwszej chwili orientują się, że nie mają do czynienia z żywym człowiekiem, ale rozmawiają z komputerem.

Gdzie sprawdzi się chatbot?

Chatboty możemy wykorzystać na większości infolinii i chatów z klientem, bez względu na to, w jakiej branży działa nasza firma. Programy tego typu są w stanie rozwiązać większość prostych problemów, z którymi zgłaszają się ich użytkownicy. Odpowiednio rozbudowane poradzą sobie również z bardziej skomplikowanymi przypadkami. Świetnie zastępują żywych pracowników w rozwiązywaniu powtarzalnych problemów, które jesteśmy w stanie przewidzieć i z wyprzedzeniem zaplanować ich optymalne rozwiązania.

Dlaczego warto się na niego zdecydować?

Chatboty oparte na AI są w stanie skutecznie zastąpić człowieka. Dzięki nim można znacznie ograniczyć liczbę pracowników zatrudnionych w kanale bezpośredniej obsługi klienta. Korzyści z takiego rozwiązania są oczywiste: mniej etatowych pracowników przy jednoczesnym utrzymaniu efektywnego kontaktu z klientem to spore oszczędności dla firmy.

Jednocześnie warto mieć świadomość, że korzystanie z pomocy chatbotów nie oznacza wcale pogorszenia jakości obsługi klienta, której obawia się wielu przedsiębiorców. Wręcz przeciwnie — rozmowa z botem często przebiega sprawniej i pozwala na szybsze rozwiązanie problemu, z którym zgłosił się rozmówca niż kontakt z żywym człowiekiem, dzięki czemu klienci często cenią sobie możliwość takiej formy kontaktu.

O jakich rozwiązaniach jeszcze pomyśleć?

Chatbot nie jest oczywiście jedynym narzędziem, które warto wdrożyć, by podnieść wydajność pracy w swojej firmie. Więcej rozwiązań tego typu przedstawiono na stronie soflab.pl/robot-management-system/. Warto zapoznać się z nimi bliżej i przynajmniej część z nich zaimplementować do swojego przedsiębiorstwa. Automatyzacja to przyszłość współczesnego biznesu i im szybciej to sobie uświadomisz, tym większa korzyści z tego wyniesiesz.

Jak tworzyć skuteczny email reklamowy?

0
Jak tworzyć skuteczny email reklamowy

Dziś w dobie powszechnego korzystania z laptopów i komputerów działania marketingowe w internecie pełnią niezwykle ważną rolę w prowadzeniu każdego biznesu. Pozwalają one nie tylko pozyskać nowych klientów, lecz także utrzymać dotychczasowych. Czynności marketingowe umożliwiają skuteczne promowanie oferowanych produktów oraz usług. Jak realizować email marketing, aby efekty były w pełni zadowalające?

Na czym polega mailing reklamowy?

Obecnie w dobie powszechnej cyfryzacji jest on jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Emailing wykorzystuje elektroniczną pocztę jako narzędzie komunikacji z szerokim gronem klientów. To sprawdzone narzędzie marketingowe pomaga zwiększyć sprzedaż, poprzez utrzymywanie dotychczasowych klientów oraz nieustanne pozyskiwanie nowych. Obejmuje on:

– tworzenie i wysyłanie e-maili do klientów

– odpowiadanie na wiadomości klientów

– prowadzenie baz adresów e-mail.

W e-mail marketingu stosuje się: newslettery, ankiety, biuletyny oraz reklamy umieszczane w poszczególnych wiadomościach. Jego najważniejszym zadaniem jest kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz budowanie nienagannych relacji z klientami. W konsekwencji prowadzi do zwiększenia sprzedaży oferowanych produktów.

Jak prowadzić skuteczny mailing do celów marketingowych?

E-mail marketingowy jest efektywny oraz w pełni skuteczny tylko wówczas, gdy firma wyróżnia się w tle konkurencji. Stopka mailowa powinna być zatem odpowiednio skonstruowana. Tylko poprzez tworzenie dobrze spersonalizowanych wiadomości można skutecznie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Chcąc czerpać korzyści z e – mailingu trzeba pamiętać o tym, aby stworzyć bazę adresów e-mail. Bardzo ważną rolę odgrywa też nadawanie wiadomościom odpowiedniego tytułu. Powinien on być krótki oraz chwytliwy, gdyż wówczas można najlepiej zachęcić odbiorcę maila do tego, aby zapoznał się z jego zawartością.

Każda wiadomość marketingowa powinna zawierać konkrety, bowiem wówczas jest większa szansa na to, że potencjalni odbiorcy zainteresują się ofertą. Niezwykle ważne jest to, aby na końcu e-maila umieścić przycisk ze zwrotem typu „Call to action”, który to zachęci odbiorcę do kliknięcia i przekieruje go na konkretną stronę internetową.

Trzeba zawsze pamiętać o tym, że e-mail marketingowy to nie tylko treść, ale również odpowiedni układ tekstu. Ważne jest, aby taka wiadomość była przejrzysta czytelna oraz w pełni zrozumiała dla każdego odbiorcy.

E-mail marketing, linki sponsorowane oraz pozycjonowanie to niezwykle skuteczne narzędzia, które w ogromnym stopniu wpływają na wyniki sprzedażowe. Wystarczy z nich korzystać w umiejętny sposób, aby odnosić sukcesy w biznesie.

Czym jest wirtualna centrala i dlaczego warto z niej korzystać?

0
wirtualna centrala

Jesteś przedsiębiorcą i chcesz poprawić komfort pracy w Twojej firmie? W tym poradniku przeczytasz, czym jest wirtualna centrala oraz jakimi atutami się wyróżnia. Dowiedz się więcej i sięgnij po nowoczesne rozwiązania. 

Czym jest wirtualna centrala?

Wirtualna centrala to nowoczesne narzędzie, które zapewnia przedsiębiorcom wiele korzyści. Przede wszystkim pomaga rozwijać firmę i usprawnia wiele procesów. W dodatku implementacja tego systemu jest bardzo prosta, a atuty płynące z infrastruktury komunikacyjnej są wręcz nieocenione. Mnogość dostępnych funkcji oraz szerokie możliwości sprawiają, że z wirtualnej centrali korzysta dziś wielu przedsiębiorców. Zdecydowanie warto zapoznać się bliżej z tymi usługami i postawić na sprawdzoną propozycję. 

Przy wyborze usługi wirtualnej centrali warto skorzystać z polecanej oferty. Niesłabnącą popularnością cieszy się firma EasyCall, która już od lat proponuje przedsiębiorcom nowoczesne i skuteczne rozwiązania, które cieszą się uznaniem wśród wymagających. Zdecydowanie warto odwiedzić stronę internetową firmy i zapoznać się ze szczegółami. 

Obsługa klientów na najwyższym poziomie

Przedsiębiorcy, którzy wybiorą usługę wirtualnej centrali, mogą liczyć na uzyskanie prostego do zapamiętania numeru stacjonarnego czy numeru infolinii. Dzięki temu klienci będą mogli w prosty sposób nawiązać kontakt i uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania. Wdrożenie takiej technologii znacznie poprawi standardy obsługi klienta, co przełoży się na wzrost liczby zamówień. Przekonało się o tym wielu przedsiębiorców, którzy postawili na usługi firmy EasyCall. 

Oszczędność pieniędzy

Za wyborem wirtualnej centrali przemawiają również względy ekonomiczne. Usługi firmy EasyCall pozwalają oszczędzić nawet 60% w stosunku do cenników proponowanych przez standardowych operatorów. To zasługa systemu, który obejmuje wiele bezpłatnych usług. W dodatku nie ma tu ukrytych kosztów zarówno w zakresie wykorzystywania, jak i rozwijania infrastruktury komunikacyjnej.

To doskonała propozycja dla wszystkich firm, które poszukują nowoczesnych, niedrogich i sprawdzonych narzędzi. Warto zaznaczyć, że wdrożenie wirtualnej centrali jest bardzo szybkie, dzięki czemu firma może w krótkim czasie osiągnąć zyski. Im wcześniej przedsiębiorca z tej opcji skorzysta, tym lepiej.

Gwarancja funkcjonalności

Wirtualna centrala gwarantuje bardzo wysoki komfort użytkowania oraz funkcjonalność na kapitalnym wręcz poziomie. W dodatku konfiguracja przebiega za pomocą techniki drag & drop, a panel użytkownika może być obsługiwany zdalnie, czyli w każdym miejscu na świecie, gdzie tylko jest dostęp do internetu. 

Ponadto przedsiębiorcy zawsze mogą liczyć na wsparcie doświadczonych ekspertów z firmy EasyCall, którzy pomogą przy wyborze usług, a także zapewnią wsparcie techniczne podczas korzystania z wirtualnej centrali.

Kredyty i pożyczki w Polsce – ważne informacje

0
Kredyty i pożyczki w Polsce

Pożyczki osobiste to najlepszy sposób na zdobycie środków na nieplanowany wydatek bez obaw o jego spłatę w krótkim czasie. Są również świetnym sposobem na konsolidację zadłużenia i spłatę wszelkich wysoko oprocentowanych długów.

Co to jest zewnętrzny dysk twardy i dlaczego go potrzebuję?

0
Co to jest zewnętrzny dysk twardy i dlaczego go potrzebuję

Zapełnienie komputera nie trwa długo, więc zewnętrzny dysk twardy może zapewnić dodatkową przestrzeń potrzebną do przechowywania wszystkich Twoich cyfrowych treści. Wraz ze wzrostem liczby rozwiązań pamięci masowej opartych na chmurze dostępnych na dzisiejszym rynku, chcieliśmy omówić, jak zewnętrzny dysk twardy nadal ma kilka korzystnych zastosowań.

Zanim zaczniemy rozważać powody, dla których należy korzystać z tego rozwiązania pamięci masowej w nowoczesnej technologii komputerowej, kontynuuj czytanie, aby zrozumieć, jaką rolę pełni zewnętrzny dysk twardy i jaka jest różnica między dyskiem wewnętrznym a zewnętrznym.

Co to jest zewnętrzny dysk twardy?

Chociaż zewnętrzne dyski twarde są dostępne w wersjach o różnej pojemności, wszystkie są podłączane do komputera tak, jak wskazuje ich nazwa – zewnętrznie.

Mówiąc prościej, zewnętrzny dysk twardy, znany również jako przenośny dysk twardy, to urządzenie podłączane do komputera za pomocą złącza USB, które jest często używane do tworzenia kopii zapasowych komputerów lub jako przenośna pamięć masowa.

Jaka jest różnica między dyskiem wewnętrznym a zewnętrznym?

Główna różnica między dyskiem wewnętrznym a zewnętrznym sprowadza się do lokalizacji. Zewnętrzny dysk twardy to urządzenie, które jest podłączane do komputera, aby zapewnić niemal natychmiastową przestrzeń dyskową, bez konieczności otwierania wewnętrznej pamięci masowej komputera i dokonywania aktualizacji. Dyski zewnętrzne są przenośnymi urządzeniami pamięci masowej, zwykle używanymi do przechowywania danych, takich jak zdjęcia, filmy i dokumenty.

Z drugiej strony, wewnętrzne dyski twarde są niezbędne do działania wszystkich komputerów, ponieważ systemy operacyjne i ważne oprogramowanie są na nich zazwyczaj preinstalowane. Chociaż możliwe jest wyjęcie wewnętrznego dysku w celu jego wymiany, użytkownikom łatwiej jest zainwestować w przenośny zewnętrzny dysk twardy, aby zwiększyć pojemność laptopa lub komputera.

Należy pamiętać, że dysk wewnętrzny jest wbudowany w komputer, natomiast dyski zewnętrzne nie. Przeczytaj https://techpolska.pl/jaki-dysk-zewnetrzny-ssd-wybrac-ranking-dyskow-zewnetrznych-ssd/ i postaw tylko na najlepsze dyski zewnętrzne SSD.

Dlaczego potrzebuję zewnętrznego dysku twardego?

Zewnętrzne dyski twarde to przenośne, łatwe w użyciu urządzenia, które zapewniają natychmiastową pamięć masową, gdy tylko potrzebujesz do niej dostępu. Korzystanie z zewnętrznego dysku twardego jest tak proste, jak podłączenie jednego końca kabla do komputera, a drugiego do dysku. Najlepszą zaletą posiadania zewnętrznego dysku twardego jest to, że jest on niezwykle przenośny – można go podłączyć do wielu komputerów, dzięki czemu można mieć przy sobie dużą ilość pamięci masowej niezależnie od lokalizacji. Czy uważasz, że kończy Ci się miejsce na laptopie? A może chcesz wykonać kopię zapasową ważnych danych? W takim razie warto rozważyć zainwestowanie w zewnętrzny dysk twardy.

Dlaczego warto pozycjonować strony www

0
Dlaczego warto pozycjonować strony www

Bardzo wiele osób, by znaleźć informacje w internecie, w pierwszej kolejności sięga po wyszukiwarkę. Z drugiej strony twórcy stron www chcą, aby ich strony znajdowały odbiorców przez wysokie pozycje w tychże wyszukiwarkach. Jak to zrobić by strona zajmowała wysokie miejsce.

Co to jest pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony www to inaczej jej optymalizacja do potrzeb wyszukiwarek internetowych. Używany jest także skrót SEO od angielskich słów oznaczających optymalizację wyszukiwania. Pozycjonowanie to jeden z najważniejszych elementów współczesnej reklamy i internetowego marketingu. Niezwykle ważne jest to przy sprzedaży towarów i usług online. Pomocą w pozycjonowaniu zajmują się wyspecjalizowane firmy. Jedną z nich znajdziemy pod adresem https://efectownia.pl/. Specjaliści zajmują się analizą treści strony i dostosowują ją do wymogów stawianych przez wyszukiwarki.

Dlaczego warto korzystać z pomocy agencji SEO

Pozycjonowanie stron zawierających treści ze sklepów internetowych, stron firmowych czy nawet blogów podróżniczych to ogromna szansa dla ich właścicieli. Dzięki dostosowanym treściom, informacje ze stron mają szanse dotrzeć do tysięcy użytkowników internetu. Zgłoszenie się do agencji SEO pomoże w tym problemie.

Specjaliści, dzięki swojej wiedzy i umiejętnościom mogą przeprowadzić szczegółową analizę działań konkurencji. Ponadto dokładnie przebadają treść stron przedmiotowej witryny, dobiorą odpowiednie słowa kluczowe oraz opracują strategię działania dla całej kampanii promocyjnej.

Podstawowym kierunkiem działań jest wysoka pozycja w wyszukiwarce Google. Z usług tej witryny korzysta ponad 95% internautów i właśnie tutaj poszukują interesujących ich zagadnień. Niewielu użytkowników zagląda na kolejne strony wyników Google. Najczęściej wybierają strony, które znajdują się na pierwszych miejscach w wyświetlonym rankingu. Zadaniem agencji takiej jak https://efectownia.pl/ jest sprawienie, by strona zleceniodawcy zajęła w nim jak najwyższe miejsce.

Jakie są zasady SEO

Mimo że mało który właściciel strony internetowej będzie zajmował się jej pozycjonowaniem, warto wiedzieć, jakie są zasady SEO. Należy je stosować już na etapie budowania strony.

Pierwsza i najważniejsza zasada to dobór właściwych słów kluczowych, czyli takich, których będzie wyszukiwał potencjalny klient. Muszą to być słowa ściśle związane z naszą działalnością, treścią strony, ale także akceptowane, a nawet podpowiadane przez Google.
Kolejna ważna rzecz to oryginalny, unikatowy tytuł i treść. Niedopuszczalne jest kopiowanie treści z innych stron. Algorytmy wyszukiwarek rozpoznają plagiaty i tego typu strony nie są brane pod uwagę w rankingach. Tytuł strony, artykułu, jeżeli jest oryginalny, też pomoże w pozycjonowaniu strony.

W dalszej kolejności trzeba zadbać o opis meta tag. Brzmi to dość tajemniczo, ale chodzi o krótki opis strony pokazujący się w wynikach wyszukiwania. W Google tekst ten wyświetla się w rankingu bezpośrednio pod tytułem strony.

Niezwykle istotnym elementem jest treść strony. Powinna być bardzo wartościowa. Wysoka jakość strony sama w sobie jest już wartością generującą ruch na stronie. Ważne by treść dawała odpowiedzi, jakie chcą uzyskać klienci. Warto też by była przejrzysta i łatwa w odbiorze, podzielona na części, akapity, punkty. Może zawierać ciekawe zdjęcia, tabele, zestawienia. Zadbać trzeba jednak, by obrazy nie były zbyt duże i nie utrudniały ładowania strony. Użytkownicy nie chcą oglądać treści, na które trzeba długo czekać.

Jest tych elementów bardzo wiele, niektóre z nich dość trudne. Dlatego warto skorzystać z usług agencji SEO.

Dlaczego software house stworzy Twoją aplikację mobilną?

0
software house

Nowa aplikacja to zawsze wielkie wyzwanie. Niezależnie, czy chcesz sprzedawać ją innym, czy tworzysz program, który zaspokoi wewnętrzne potrzeby firmowe. Wybór specjalistów do tworzenia oprogramowania budzi wiele obaw. Część inwestorów decyduje się powierzyć ten projekt pojedynczym ekspertom, co zawsze prowadzi na manowce.

Software house to firma, która najlepiej odpowie na Twoje potrzeby. Stoi za tym 6 poważnych powodów. Poznaj je i rozwiej swoje wątpliwości raz na zawsze.

Twój zespół nie składa się wyłącznie z programistów.

Do takiego projektu, jak aplikacja, potrzeba również grafika. Mało tego, powinna być to osoba, która nie tylko ma zmysł wizualny. Musi świetnie znać się na wrażeniach użytkownika i projektowaniu wygodnego interfejsu. Co więcej, potrzeba Ci testerów. Ich pomysłowość nie ma granic. Zepsują Twój program na milion sposobów. Po czym zgłoszą programistom, gdzie znajdują się dziury, które warto załatać przed premierą.

Łatwa komunikacja między światem biznesu i technologii.

Firma typu software house da Ci oczywiście zespół wymieniony wyżej. Będą to zresztą najlepsi specjaliści na rynku. Bo właśnie takie przedsiębiorstwa pozwalają im na najszybszy rozwój, więc przyciągają ich najsilniej. Na czele stanie menadżer projektu. Ma on wiedzę techniczną i biznesową. Dzięki temu jasno wytłumaczy Ci komunikaty zespołu nawykłego do języka technologii. A przy tym zbierze Twoje założenia i wyjaśni je poszczególnym ekspertom.

Uporządkowany proces współpracy i realizacji projektu.

Wiesz, na czym polegają metodyki zwinne? Wykorzystujesz je w swoim przedsiębiorstwie? Ten sposób planowania zadań zdecydowanie przyspiesza realizację poszczególnych etapów projektu. Prócz tego jest dość elastyczny, w odróżnieniu od modeli kaskadowych.

Kolejną korzyścią jest sam fakt, że delegujesz tworzenie aplikacji zewnętrznemu zespołowi. Co się stanie, gdy samodzielnie zatrudnisz pracowników na etat? Nie dość, że wiążesz się z nimi stałą umową, to jeszcze koszty tworzenia dedykowanego oprogramowania niepomiernie wzrosną.

Dwa sposoby rozliczeń dostosowane do Twoich planów.

Firma specjalizująca się w programowaniu, projektowaniu i testowaniu aplikacji webowych i mobilnych może rozliczać się na dwa sposoby. W modelu fixed price z góry ustalasz budżet. Jest to świetny wybór, jeśli masz bardzo precyzyjne oczekiwania i nie oczekujesz wprowadzania zmian po rozpoczęciu współpracy. Drugi model to time & material. Wówczas założenia początkowe mogą być sprowadzone do zarysowania funkcjonalności i celów biznesowych.

Software house może Ci pomóc po wdrożeniu.

Samo tworzenie aplikacji to jedno. Później trzeba ją wdrożyć. Specjaliści z firmy programistycznej pomogą w tym bez problemu. W razie potrzeby przeprowadzą również szkolenia dla Twoich pracowników, jeśli tworzysz oprogramowanie firmowe. A co potem? Nawet doskonała aplikacja może nie wytrzymać próby czasu, jeśli zostawisz ją samej sobie. Dlatego ta sama firma, która zrobiła dla Ciebie oprogramowanie, może się zająć opieką powdrożeniową.

Jak widzisz, software house oferuje kompleksową usługę, z miejsca odpowiadając na wszystkie potrzeby, które pojawią się podczas procesu. Tak przynajmniej robimy w Applover. Zapraszamy Cię do kontaktu, jeśli masz przed sobą wymagający projekt.

Jak stworzyć atrakcyjną stronę internetową?

0
Jak stworzyć atrakcyjną stronę internetową

Strona internetowa, która ma przyciągać Internautów, musi być dla tych Internautów jak najbardziej atrakcyjna. Tworząc nową witrynę, nie możesz więc myśleć o swoich własnych upodobaniach. One oczywiście też będą gdzieniegdzie przewijać się w różnych elementach portalu, jednakże dużo ważniejsze powinno być dla ciebie to, czego oczekują od ciebie inni, czyli ludzie, do których zaczniesz kierować publikowane treści, ofertę usług lub produkty ze sklepu. Popatrz sobie, jak wygląda tworzenie stron w https://www.hauerpower.com/tworzenie-stron-krakow. Pamiętaj też, by nigdy nie działać po omacku, a zawsze każde poważniejsze działanie rozpocząć od utworzenia szczegółowego planu, na którym później będziesz mógł się oprzeć, aby wszystko szło zgodnie z jego podpunktami.

Predictive dialing system: jak on zwiększa wydajność call center

0
call center

Call center często stają przed zadaniem dodzwonienia się do dużej liczby klientów, aby poinformować ich o nowych ofertach firmy lub przeprowadzić ankietę dotyczącą jakości obsługi. Operatorzy mogą dzwonić do dziesiątek lub setek tysięcy osób i tracić mnóstwo czasu w oczekiwaniu na odpowiedź, z dużym prawdopodobieństwem, że dzwoniący w ogóle nie odbierze telefonu.

W tym przypadku operatorzy są wspomagani przez systemy cloud predictive dialer, które automatyzują ten proces. Opowiadamy, czym jest predictive dialing i jak zwiększa efektywność call center.

Co to jest automatyczne wybieranie numeru (autodialing)?

System wybiera rozmówcę z bazy numerów i łączy go z IVR lub operatorem. Zazwyczaj automatyczne ponowne wybieranie numeru jest wykorzystywane do obsługi nieodebranych połączeń lub do informowania klientów o promocjach firm.

Istnieje kilka sposobów na wdrożenie automatycznego wybierania numerów:

  • Progressive – system wywołuje maksymalną liczbę kanałów komunikacyjnych i rejestruje, ile połączeń zostało zrealizowanych do każdego abonenta. Metoda ta nadaje się do masowego informowania klientów.
  • Predictive – system za pomocą specjalnych algorytmów wykonuje jak najwięcej połączeń, aby zająć wszystkich operatorów i połączyć wszystkich abonentów, którzy odebrali połączenie. Metoda ta jest stosowana w dużych call center w celu skrócenia czasu oczekiwania operatora na połączenia wychodzące.
  • Preview – operator określa, do kogo i kiedy ma zadzwonić, ale połączenie jest wykonywane przez system. Operator nie podnosi słuchawki ani nie potwierdza połączenia, dopóki nie odbierze go klient.

Co to jest predictive dialing

Predictive dialing to technologia, w której system automatycznie dzwoni do bazy klientów, wybierając wiele numerów jednocześnie, łącząc wolnego operatora z abonentem, który właśnie odebrał.

Idea predictive dialing polega na tym, że operatorzy sami do nikogo nie dzwonią – zamiast tego, do ludzi dzwoni oprogramowanie, które po odebraniu łączy ich z dostępnym operatorem. „Przewidywalność” oznacza, że system zna liczbę dostępnych lub zajętych operatorów, średni czas oczekiwania na połączenie i inne czynniki. Dlatego system prowadzi rozmowy w taki sposób, aby maksymalna liczba operatorów była w danym momencie zajęta oraz aby zapobiec sytuacjom, w których abonent odbiera połączenie, a nie ma wolnego operatora.

Predictive dialing jest przeznaczony do obsługi dużej liczby zadań i pracy z dużą liczbą operatorów. W ten sposób system może zebrać wystarczająco dużo statystyk, aby przewidzieć przyszłe połączenia.

Systemy z dialerem predykcyjnym potrafią integrować się z systemami CRM, wykrywają strefę czasową i obecność operatorów w miejscu pracy, pozwalają konfigurować liczbę prób i czas oczekiwania. Funkcje dialera predykcyjnego mogą być zarządzane poprzez otwarte API.

Jak działa predykcyjne wybieranie numerów

System predykcyjnego wybierania numerów: 

  • Dzwoni do bazy klientów;
  • Łączy wolnego operatora z wywoływaną stroną;
  • Podczas połączenia śledzi, ilu operatorów jest wolnych, a ilu zajętych;
  • Wyznacza wymaganą liczbę połączeń, wykorzystując algorytmy i dane o liczbie operatorów oraz średnim czasie trwania połączenia;
  • Dzwoni do klienta i natychmiast łączy go z operatorem.

Operatorzy call center natomiast odbierają tylko połączenia przychodzące z systemu predictive dialing.

Korzyści z predykcyjnego wybierania numerów

Predictive dialing pozwala:

  • oszczędzić czas operatorów na wykonywanie połączeń wychodzących;
  • wyeliminować czas oczekiwania operatora i straty czasu na nieaktywne numery, nieodebrane połączenia, odrzucone połączenia itp;
  • zwiększyć liczby udanych połączeń;
  • równomiernie rozłożyć obciążenie operatorów;
  • zmniejszyć liczbę sytuacji, w których operator nie jest obciążony i czeka na wykonanie zadania;
  • kontrolować proces pracy i dostępność operatorów.

Dzięki predictive dialing operatorzy nie muszą wyszukiwać i wybierać numerów ręcznie, a następnie czekać na połączenie, robi to za nich system. Kluczem do prawidłowego działania predictive dialing jest takie skonfigurowanie systemu, aby klienci odbierający połączenie byli łączeni z operatorem w tej samej sekundzie, a nie czekali na linii.

Voiptime Cloud udostępnia API oraz opcje pozwalające na dostosowanie procesów komunikacyjnych. Na platformie można skonfigurować zaawansowane funkcje, aby dostosować call center i stworzyć unikalną usługę, w tym system predictive dialer. Platforma pozwala na inicjowanie połączeń wychodzących do klientów i agentów za pomocą kodu javascript, z możliwością „dzwonienia” do agentów bezpośrednio w przeglądarce lub aplikacji mobilnej. Zmaksymalizuj skuteczność kampanii połączeń wychodzących, korzystając z predykcyjnego wybierania dla call center składającego się z 30 lub więcej agentów.

Pracuj i rób to co kochasz!

0
Pracuj i rób to co kochasz

Rynek pracy nie zawsze jest przyjazny pracownikowi i aby znaleźć dobrą pracę trzeba się mocno nagimnastykować! Jednym z najważniejszych czynników, który zachęca do podjęcia konkretnej pracy jest oczywiście pensja. Mówi się, że pieniądze szczęścia nie dają jednakże do garnka trzeba coś włożyć. Tak więc jesteśmy skłonni przyjąć propozycję najbardziej lukratywną pod względem wynagrodzenia.

ZOBACZ TEŻ