Sprzedawca prądu – jak go zmienić?

0
Sprzedawca prądu – jak go zmienić?

Zmniejszenie kosztów energii elektrycznej to jeden z najbardziej sprawdzonych sposobów na oszczędności w przedsiębiorstwie. Z prądu korzystamy bowiem niemal nieustannie – bez względu na porę roku, dnia czy po prostu wykonywane czynności, prawie zawsze korzystamy przynajmniej z komputera. Nic dziwnego, że to w tym aspekcie szukamy oszczędności. Coraz popularniejszym sposobem na ograniczenie wydatków na energię jest zmiana sprzedawcy prądu. Podpowiadamy więc, jak ją przeprowadzić.

Sklepy internetowe raport 2018

0
Sklepy internetowe raport 2018

Według najnowszych raportów wartość sprzedaży w polskich sklepach internetowych
w 2019 roku szacowana jest na kwotę 50 miliardów złotych. Odsetek użytkowników robiących zakupy w Internecie wzrósł w porównaniu do roku 2018 i wynosi obecnie około 56% wszystkich internautów. Kto najczęściej dokonuje zakupów sklepów online i czym charakteryzują się klienci? Weźmy pod lupę dane z najnowszych raportów o sklepach e-commerce.

Kto najczęściej kupuje online?

Największą grupę kupujących wg badania Gemius dla E-commerce Polska stanowią osoby w wieku 25-34, jest to 33% wszystkich kupujących, klienci e-sklepów powyżej 50 roku życia to 12%. Wśród kupujących przeważa wykształcenie średnie, a ich sytuacja majątkowa jest dobra, tylko 29% z kupujących w sieci mieszka na wsi.

Czynniki wpływające na wybór danego sklepu internetowego

Decydując się na kupno w sklepie online często mamy świadomość, że dany produkt może występować w kilku sklepach, dlatego najczęstszym powodem wyboru tego, a nie innego sklepu jest właśnie atrakcyjna cena produktu, co wskazało 51% badanych osób. Kolejnymi powodami są niskie koszty przesyłki, pozytywne doświadczenia związane z poprzednimi zakupami w tym sklepie, prosty sposób płatności i krótki termin oczekiwania na przesyłkę od sprzedawcy. Użytkownicy zwracają także uwagę na czytelny sposób przekazywania informacji o zwrotach i warunkach zamówienia, ale też na opinie o danym wybranym sklepie.

Jakie kategorie produktów są najczęściej kupowanymi?

Można łatwo wywnioskować, że skoro największą grupą osób kupującą w Internecie są kobiety to najczęściej kupowaną kategorią są ubrania i akcesoria, tak też jest. Odzież, akcesoria i dodatki stanowią 64% najczęściej nabywanych produktów w sieci. Na drugim miejscu znajdują się książki, płyty i filmy, które wynoszą 54% naszych internetowych zakupów, a tuż po nich są bilety do kina i teatru stanowiące 51% sprawunków online.

Zakupy mobilne rosną w siłę

Wygoda, szybkość zakupu i płatności one-click to kilka z czynników determinujących zakupy internetowe na urządzeniach mobilnych, dlatego co czwarta spośród wszystkich transakcji dokonywana jest mobilnie. Nie ma co się dziwić, zakupów na smartfonie możemy dokonać w każdym momencie i co najważniejsze – o dowolnej porze i bez kolejek, dlatego m-commerce zwalcza ograniczenia narzucone przez sklepy stacjonarne. Jeśli chodzi
o kategorie najczęściej kupowanych produktów na urządzeniach przenośnych to ponownie najwięcej kupuje się ubrań i akcesoriów, następne są książki i bilety oraz elektronika, poprzez urządzenia przenośne opłacane są również często bilety komunikacji miejskiej
i parkingi.

Rozwój sztucznej inteligencji

Klient współczesny to klient wymagający, który oczekuje natychmiastowej odpowiedzi na jego pytania, dlatego sztuczna inteligencja została wprowadzona w obszar sklepów internetowych poprzez chatboty mające kontakt z klientem całodobowo. Sklepy zostały zrewolucjonizowane również przez wirtualne przymierzalnie, projektowanie i dobieranie kosmetyków na podstawie zdjęć.

Zakupy w sieci cały czas nabierają tempa, można zatem tylko obserwować co nastąpi na przestrzeni kolejnych lat.
Raport stworzony przez serwis https://responsywnie.pl/ 

PIT-37 – o czym muszę wiedzieć przed rozliczeniem?

0
PIT-37 - o czym muszę wiedzieć przed rozliczeniem?

Rozliczanie PIT 2019 większości podatkom nie będzie sprawiało żadnego problemu. Jeżeli nie podejmiemy żadnego działania w tym kierunku pit i tak zostanie rozliczony – przez urząd. Można to tak zostawić i w ten sposób zapomnieć o tym corocznym obowiązku nie obawiając się o żadne kary, ale też możemy rozliczyć PIT-37 samemu i wysłać tradycyjnie pocztą lub przez internet. Wysłany przez nas dokument jest automatycznie uznawany za prawidłowy i nie ma niebezpieczeństwa, że zostaną zdublowane.

Uzupełnianie PIT-u w przypadku, kiedy posiadamy od dłuższego czasu jedną pracę, nie mamy żadnych odliczeń i nie posiadamy żony lub męża mija się już w tej chwili z celem. Do samodzielnego uzupełnienia przystąpmy dopiero w momencie, kiedy musimy wypełnić PIT z dodatkowymi informacjami, jak odliczenie na dziecko, Internet, czy po prostu wspólne rozliczenie z małżonkiem lub małżonką.

Jak rozliczyć PIT-37 samemu?

To nic trudnego. Często do prasy codziennej dołączone są płytki z programami, które krok po kroku poprowadzą Cię przez zawiłości formularz PIT. Mając przed sobą wysłany przez pracodawcę formularz PIT-11 należy, uważnie go czytając, przepisywać odpowiednie rubryki w tłumaczone przez program miejsca. Nie da się tego zrobić źle, jeśli uważnie przechodzi się przez każdy krok programu. Na sam koniec drukuje się gotowy PIT, podpisuje i rusza na pocztę. A jeśli nie chce się nam iść na pocztę? To rozliczamy PIT online.

Rozliczanie PIT-37 przez internet jest bardzo podobne jak rozliczenie go poprzez program dodany do gazety. Należy wejść na oficjalną stronę urzędu skarbowego, ściągnąć dedykowany tam program, uzupełnić dane, o które nas prosi i wysłać poprzez platformę internetową.
Po wysłaniu do urzędu wypełnionego PIT-u należy ściągnąć formularz UPO – dowód na to, że nasz PIT 2019 został wysłany we właściwym czasie. Uwaga! Ten dokument trzeba posiadać aż przez 5 lat i jest równie ważny jak potwierdzenie nadania listu poleconego wydawany w placówce Poczty Polskiej.

Przeszkodą w wysłaniu dokumentu przez internet jest brak podpisu elektrycznego, który jest niezbędny do zakończenia tego procesu – możne go zastąpić podaniem kwoty podatku z roku poprzedniego, ale posiadanie go jest lepszym rozwiązaniem.

Tak czy inaczej rozliczenie roczne nie powinno już dla nikogo stanowić problemu. W każdym przypadku wątpliwości lub potrzeby pomocy można zwrócić się do właściwego nam Urzędu Skarbowego i poprosić o udzielenie wsparcie w formie telefonicznej rady lub wytłumaczenia, jak można rozwiązać nasz problem.

Więcej informacji o PIT-37 znajdziesz na stronie https://www.e-pity.pl/abc_podatki/deklaracje/pit_37/

Legalny system dla poleasingowych sprzętów

0
Legalny system dla poleasingowych sprzętów

Skoro już wiesz czym jest sprzęt poleasingowy warto, abyś również wiedział coś o systemie operacyjnym dołączanym do tego typu sprzętów.

Pewnym jest, że w kwestii stosunek ceny do jakości sprzęt poleasingowy to naprawdę dobry wybór, pewne rozwiązania i przede wszystkim urządzenia, które niezbyt dużo kosztują, a są naprawdę pierwszej świeżości i jakości. Jednak w tym całym biznesie jest coś na co przede wszystkim każdy kupujący powinien zwrócić uwagę, a dokładnie jest nim…

System operacyjny. Firm oferujących sprzęt poleasingowy na popularnych serwisach aukcyjnych oraz w Google znajdziecie bez liku jednakże większość z nich nie oferuje niestety legalnego oprogramowania. Takie firmy zasłaniają się bowiem dyrektywą Unii Europejskiej, która faktycznie umożliwia odsprzedawanie oprogramowania. Jednakże 99% sprzętu poleasingowego pochodzi z zagranicy i tutaj zaczyna się problem. Gdyż licencje Windowsa są na system skąd pochodzi komputer i odsprzedanie takiej licencji wraz ze sprzętem jest legalne, ale system musi być wgrany w języku skąd sprzęt pochodzi.

Przykładowo firma X ściągnęła 100 laptopów z Niemiec do Polski. Nie może więc wgrać na podstawie pierwotnej naklejki języka polskiego. Jednak niestety tak nie robi, gdyż wiadomo, że mało osób w naszym kraju zna ten język i przede wszystkim nie byłaby zadowolona z korzystania z laptopa poleasingowego lub komputera poleasingowe w innym języku niż rodzimy. Sprzedawcy łamią więc prawo i wgrywają polską wersję językową, a odpowiedzialność spada na… KLIENTA. Czemu? Gdyż to klient kupując rzecz musi znać prawo i go nie łamać. Odpowiednie organy ścigania nie będą pytały skąd Pan ma Windowsa, a od razu złożą zawiadomienie do prokuratury. My jako KLIENT możemy wytoczyć oddzielny proces firmie, która nam sprzedała lewy system jednakże nie będzie to ten sam proces, a oddzielny.

Jak więc zakupić tego typu sprzęt z oryginalnym, nieskazitelnym oprogramowaniem? W sumie metoda jest prosta. Na obudowie komputera musi pojawić się naklejka Windows Refubished. Sprawa jest jeszcze prostsza, gdyż obecnie w sprzedaży są tylko dwie licencje tego typu Windows 10 Home Refubished oraz Windows 10 Pro Refubished. Na takiej naklejce znajduje się również nowy klucz dedykowany tylko dla tego systemu. Oczywiście na fakturze lub paragonie pojawia się odpowiedni wpis, ale to już tak naprawdę tylko formalność. Najważniejsza jest wspomniana naklejka, która po prostu daje nam pewność, że otrzymaliśmy legalny system operacyjny.

Koszt takiej licencji nie jest duży, gdyż patrząc na rynek komputery poleasingowe i laptopy poleasingowe mają oferowane owe licencje w cenie około 60 zł brutto za Home, a 120 zł za wersję PRO. Czy to dużo? Chyba nie, a koszty ewentualnego przepychania się z wymiarem sprawiedliwości i firmą Microsoft jest moim zdaniem nierelatywna do kosztów zakupu. Oczywiście decyzja należy jak zawsze do Was jednakże teraz już wiecie jaki system należy mieć, aby być w pełni legalny i nie mieć problemów z prawem.

Czy dużo jest takich firm sprzedających Windows 10 Refubished w Polsce? Na pewno mniej niż tych nie do końca legalnych. Niestety mało klientów decyduje się na walkę z nieuczciwym sprzedawcą, co skutkuje dezinformacją. Do programu również nie każdy może dołączyć. Firma, która ma licencje Refubished musiała przejść okres próby i sprawdzenia przez wysłannika z owej firmy. Dopiero potem jest przyznawana możliwość sprzedawania tego typu licencji. Stąd mniejsze firmy odsprzedające sprzęt poleasingowy nawet nie interesują się tym programem.

Więcej aparatów, lepsza wydajność – który smartfon wybrać?

0
Smartfon dla biznesu Samsung Galaxy S10 dzięki zaawansowanym aparatom, pozwoli Ci wykonywać profesjonalne zdjęcia
Smartfon dla biznesu Samsung Galaxy S10 dzięki zaawansowanym aparatom, pozwoli Ci wykonywać profesjonalne zdjęcia

Sprawdziliśmy, które smartfony najlepiej spełniają Wasze oczekiwania dotyczące fotografowania – oferują kilka aparatów i obiektywów, ale też są wydajne i świetnie chronią przechowywane na nich dane. Jesteście ciekawi? Zachęcamy do lektury – oto nasz TOP 3.

W jakich branżach najczęściej stosuje się chatboty?

0
W jakich branżach najczęściej stosuje się chatboty?

Jak zarabiać więcej, a inwestować mniej? Jest to prawdopodobnie jedno z najczęściej zadawanych pytań przez współczesnych przedsiębiorców. Ciągły wzrost konkurencji, w każdej branży, powoduje zwiększenie cen produktów i usług. Wysokie ceny przekładają się na znaczne zwiększenie wymagań związanych nie tylko z jakością produktów, a także obsługą klienta.

Dobrej jakości produktu czy świadczone usługi, to tylko część sukcesu. Warto wiedzieć, że bez sprawnej i przyjaznej dla użytkownika obsługi, szansa na wysokie zarobki jest mizerna. Niestety, dla małych firm zainwestowanie w wynagrodzenie przynajmniej jednego pracownika do obsługi klienta może się okazać niemożliwe. Co w takim razie robić i jakie rozwiązanie wybrać?

Czym jest chatbot i dlaczego go warto użyć?

Chatbot to nie tylko program, który na podstawie algorytmów i skryptów oblicza odpowiedź na zadane pytanie, główną zaletą, i powodem jego dużej i ciągle rosnącej popularności, jest sposób w jakiej formie następuje komunikacja programu z użytkownikiem. Chatbot to system, który imituje rozmowę z człowiekiem, dlatego rozmowa użytkownika z chatbotem, niezależnie czy to poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, złożenie zamówienia czy podzielenie się opinią, jest bardziej intuicyjna i wygodna.

Chatbot w sprzedaży internetowej

Obecnie, chatboty są stosowane w wielu branżach jako systemy do “bezobsługowej” obsługi klienta. Liderem jednak pozostaje e-commerce. Branża sprzedaży produktów i usług przez internet nadzwyczaj chętnie przyjęła koncept obsługi klienta za pośrednictwem chatbotów. Właściwie dobrany program wraz z optymalizowaną ścieżka scenariuszy nie tylko zwiększa konwersję, ale także służy do niewiarygodnego obniżenia ilości porzuconych koszyków lub przerwanych zleceń.

Zobacz chatboty w agencji interaktywnej Green Parrot

Interaktywny asystent w branży medialnej

Media, to największe dostępne źródło informacji i wiadomości. Chatbot znalazł ciekawe zastosowanie w danej branży. Domy medialne, redakcje i stacje telewizyjne coraz częściej decydują się na tworzenie własnych chatbotów w celu zaangażowania nowych użytkowników i utrzymaniu stałych. Za pomocą botów można w znacznie szybszy i prostszy sposób znaleźć interesujące Cię wiadomości czy ulubione artykuły.

Finanse i chatboty

Chatbot podbija nie tylko świat mediów i e-commerce, a także powoli zdobywa swoich fanów w dziedzinie finansowej. Boty, które są tworzone przez banki i systemy transakcyjne służą do prostych działań związanych z kontem użytkownika. Przykładowo, możesz sprawdzić stan swojego konta, listę transakcji w wybranym okresie, czy też wykonać inne operacje.

Podsumowując, chatboty to nowoczesny sposób na współpracę biznesu i klientów w internecie, który podbija serca coraz większej ilości użytkowników na całym świecie. Jeśli prowadzić sklep lub świadczysz usługi za pośrednictwem strony lub sklepu internetowego, zdecydowanie, warto zainwestować w chatbota, który zajmie się obsługą klienta, a Ty będziesz mógł się skupić na innych obowiązkach.

Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli dlaczego opinie mają znaczenie w SEO?

0
Pozycjonowanie wizerunkowe, czyli dlaczego opinie mają znaczenie w SEO?

Opinie i komentarze na forach internetowych, blogach oraz w mediach społecznościowych stanowią dla niektórych przedsiębiorstw wyraźne brzemię. Szczególnie gdy nieprzychylne referencje czy negatywna opinia nie są prawdziwe. W takich przypadkach warto pomóc wizerunkowi swojej firmy – między innymi z wykorzystaniem pozycjonowania wizerunkowego.

W świecie marketingu internetowego kilkanaście lat temu (gdy referencje w Internecie nie były jeszcze tak powszechne, jak dziś) można było zauważyć problem, z którym borykało się znane przedsiębiorstwo produkujące słodkie desery oraz dodatki do ciast. Wpis z 2006 roku, który w tytule zawierał nazwę marki oraz wulgaryzm, a w treści nieprzychylny wpis na temat jednego z artykułów tego znanego producenta, wyświetlał się w TOP10 wynikach wyszukiwania na frazę, która odnosiła się do nazwy marki. Dość popularna nazwa mogła być wpisywana w Google przez każdego – również dzieci. Autor tekstu na blogu opowiedział o sytuacji, gdy po przyrządzeniu produktu tej firmy spotkało go rozczarowanie – to podsumowanie w bardzo ogólnym i delikatnym ujęciu.

W rzeczywistości, w tekście nie brakowało wulgaryzmów, a czytając go, można było wyczuć rosnącą frustrację, zahaczającą również o ustrój polityczny i filozoficzne rozważania. Niektórzy opinię blogera (choć wówczas blogosfera nie była rozwinięta na takim poziomie, to i tak mogła kształtować światopogląd odbiorców) traktowali poważnie, inni z przymrużeniem oka. U jednych opinia na temat firmy nie zmieniła się, u drugich – wręcz przeciwnie. Tekst do dzisiaj jest dostępny w sieci.

Jednak obecnie, wpisując nazwę tej firmy, na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google możemy znaleźć kilka witryn producenta, profile w mediach społecznościowych, a także inne portale – na pewno bez wulgaryzmów w tytule ani nieprzychylnych komentarzy w treści. Jak to się stało? Czy artykuł został usunięty przez autora? A może roboty Google stwierdziły, że treść nie jest znacząca? Nic z powyższych! Taki efekt można uzyskać za pomocą pozycjonowania wizerunkowego i przemyślanych działań SEO.

Na czym polega pozycjonowanie wizerunkowe?

Usługa pozycjonowania wizerunkowego to nie tylko techniczne umiejętności oraz znajomość branży SEO. To także wiedza na temat marketingu internetowego i public relations. Na ten proces składa się kilka czynników.

Analiza

W pierwszej kolejności należy dokładnie przejrzeć Internet w poszukiwaniu negatywnych komentarzy. Działania obejmują zarówno strony w wyszukiwarce Google, jak i profile w mediach społecznościowych.

Weryfikacja opinii

Po analizie sytuacji należy podjąć kroki, które mogą doprowadzić do usunięcia nieprzychylnych referencji. Wówczas agencja SEO sprawdza, czy zamieszczone informacje są wiarygodne i, jeśli istnieją przesłanki, że tak nie jest, kieruje prośbę do administratora portalu o weryfikację opinii, które mogą być manipulacją. W niektórych serwisach jest również możliwość zgłoszenia danej opinii bez konieczności kontaktu.

Ocieplenie wizerunku

Dla zwiększenia wiarygodności przedsiębiorstwa tworzy się branżowe, promocyjne artykuły, dzięki którym będzie można podkreślić wartości wyznawane przez dane przedsiębiorstwo. Za pomocą takich artykułów buduje się dobrą reputację oraz kształtuje pozycje w danej branży.

Pozycjonowanie

Dopiero po wykonaniu powyższych działań ważne jest odpowiednie pozycjonowanie stron, na których znajdują się wartościowe treści dotyczące branży, firmy czy oferty. Na potrzeby tych działań można tworzyć dedykowane serwisy, które będą agregować treści tego typu.

Proces ten mogą wesprzeć kampanie PPC, które pozwalają zaznajomić użytkowników z innymi źródłami wiedzy na temat firmy i jej oferty.

Dla kogo pozycjonowanie wizerunkowe?

To rozwiązanie przede wszystkim dla firm i marek, które zmagają się ze złym wizerunkiem w Internecie – bez względu na to, czy ocena jest prawdziwa czy komentarz został wystawiony pod wpływem emocji.

Jednak nie tylko ci, którzy otrzymali negatywne komentarze, dbają o swoją reputację. Czasem niektóre przedsiębiorstwa korzystają z elementów pozycjonowania wizerunkowego zupełnie naturalnie, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w sieci. Bardzo często te działania są jednym z elementem szeroko pojętego pozycjonowania. Między innymi Grupa TENSE dba o opinie swoich klientów, poprzez propagowanie nazwy firmy w serwisach NAP, publikację artykułów opisujących działalność partnerów biznesowych. Niezależnie czy w procesie pozycjonowania bądź w ramach działań na rzecz wizerunku marki, warto przemyśleć, czy omówione działania nie będą potrzebne naszej firmie, a następnie zastanowić się nad wyborem agencji lub samodzielnie zadbać o dobrą opinię dla swojego biznesu.

Jak przeprowadzać rozliczenia PIT 2019 przez internet, by uniknąć błędów?

0
Jak przeprowadzać rozliczenia PIT 2019 przez internet, by uniknąć błędów?

Każdą deklarację PIT można poprawić, składając do właściwego urzędu skarbowego korektę zeznania. Jednak wiele pomyłek wynika z albo pośpiesznego wypełniania formularza albo – niewiedzy. Jeśli w przeszłości musiałeś składać korektę PIT, dobrym rozwiązaniem będą e-deklaracje. Wypełnienie zeznania podatkowego przez internet kończy się sprawdzeniem przez program potencjalnych błędów. Sprawdź, jak uniknąć pomyłek w tym roku i przeczytaj o najczęstszych błędach popełnianych przez podatników.

Błędy w PIT i jak ich unikać

Nieważne, czy wypełniasz deklaracje podatkowe od wielu lat, czy w tym roku rozliczysz się z urzędem po raz pierwszy. Pomyłka może zdarzyć się każdemu, ale dobrze wiedzieć co zrobić, by do niej nie dopuścić. Przyjrzyjmy się, jakie błędy przy uzupełnianiu PIT zdarzają się podatnikom najczęściej i jak im zaradzić.

Nieprawidłowy formularz

Wybór złego formularza do rozliczenia to dość popularny błąd. O pomyłkę nietrudno – wystarczy z przyzwyczajenia rozliczyć się na jednym typie formularza, bo robiliśmy tak przez ostatnie lata, mimo, że w poprzednim roku zaczęliśmy otrzymywać przychody z nowego źródła. Nieodpowiedni formularz mogą wypełnić też podatnicy, którzy robią to po raz pierwszy.

Jak uniknąć błędu? Jeśli nie jesteś pewny, którą deklarację wybrać, warto dokładnie prześledzić poradniki dopasowujące źródła przychodów do odpowiednich formularzy. Prostszym sposobem będą jednak e-deklaracje, czyli rozliczenie PIT online. Odpowiedni program sam dobierze dokument, który powinieneś wypełnić.

Błędy w zaokrąglaniu kwot

Kolejną popularną pomyłką jest nieprawidłowe zaokrąglanie kwot wskazywanych w deklaracjach podatkowych. Z tym błędem borykają się przede wszystkim podatnicy wybierający tradycyjny sposób rozliczenia, czyli wypełnienie wydrukowanego formularza PIT ręcznie.

Jak uniknąć błędu? Warto kierować się zasadą, że końcówki kwot wynoszące poniżej 50 groszy należy pominąć, natomiast końcówki wynoszące 50 groszy i więcej – zaokrąglić do kwoty wyższej o 1 złoty. Z kolei jeżeli pozycja w deklaracji umożliwia wpisanie groszy, nie należy dokonywać zaokrągleń. W przypadku tego rodzaju pomyłek pomocne również okazują się e-deklaracje. Błędów unikną podatnicy rozliczający się przez internet, ponieważ program wykrywa błędy rachunkowe, może również sam dokonywać obliczeń.

Niewskazanie celu zeznania

Aby deklaracja podatkowa została rozpatrzona przez urząd, podatnik musi wskazać jej cel. Jest to albo złożenie zeznania albo jego korekta. To niewielkie niedopatrzenie może skutkować nieprzyjęciem PIT-u przez fiskus, a co za tym idzie – opóźnieniem rozliczenia się z urzędem skarbowym z ubiegłorocznych przychodów.

E-deklaracje – jak z nich skorzystać?

Chociaż przy wypełnianiu formularza PIT wskazane jest skupienie, to pomoc przeznaczonego do tego programu często gwarantuje uniknięcie pomyłki, a więc również stresu i konieczności składania korekty zeznania. E-deklaracje za 2018 w 2019 roku można wypełnić na dwa sposoby: pobierając odpowiedni program na dysk komputera lub rozliczając się online. Obydwa sposoby są zatwierdzone przez Ministerstwo Finansów, a przesyłane dane – zaszyfrowane i bezpieczne.

>>> Rozlicz e-deklaracje podatkową przez internet za pomocą programu PIT Pro w 5 minut! <<<

Źródło: Program PIT Pro 2018/2019 dostępny na portalu podatkowym Podatnik.Info

Contact Service – doskonały serwis telefonów komórkowych

0
Contact Service - doskonały serwis telefonów komórkowych

Nagłe zalanie lub awaria telefonu komórkowego potrafi wyprowadzić nas z równowagi. Obecnie praktycznie nie rozstajemy się ze swoimi telefonami. Zabieramy je ze sobą do sklepu, baru, pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, czy też wakacje. Współcześnie telefon komórkowy uznać można za pewną część naszego codziennego wyposażenia. Towarzyszy nam w każdej chwili, zarówno podczas ważnych wydarzeń, jak i przy wykonywaniu normalnych czynności.

Telefon komórkowy pozwala nie tylko na wykonywanie i odbieranie połączeń oraz smsów. Używamy go do przeglądania Internetu, kontaktowania się ze znajomymi poprzez różne aplikacje oraz załatwianie wielu istotnych spraw. Telefon komórkowy to również urządzenie, które może nas w pełni zadowolić podczas wolnego czasu. Smartfony mają wgrane przeróżne gry oraz aplikacje dzięki, którym zawsze możemy dobrze się bawić i przyjemnie spędzać wolne chwile. Ponad to smartfon obecnie zastępuje aparat i kamerę, pozwala nagrywać filmy i robić zdjęcia. Reasumując telefony komórkowe stały się dla nas urządzeniem niezbędnym i nic nie jest w stanie ich zastąpić.

Kiedy nasz telefon przestaje działać prawidłowo wpadamy w panikę! Jednak nie powinniśmy się tym przejmować, ponieważ na rynku dostępne są przeróżne serwisy zajmujące się naprawą telefonów komórkowych. Przykładem może być serwis naprawczy urządzeń mobilnych – Contact Service zlokalizowany w Gdańsku.

Oferta i zalety serwisu telefonów komórkowych Contact Service w Gdańsku

Serwis telefonów komórkowych Gdańsk działa na polskim rynku od wielu lat i stale poszerza swoją ofertę. Zatrudnia najlepszych specjalistów posiadających niezbędną wiedzę z zakresu technologii i innowacyjności. Fachowcy pracujący w serwisie samodzielnie podejmują się napraw telefonów komórkowych i potrafią usunąć najcięższe awarię. Regularnie uczęszczają na szkolenia i we własnym zakresie poszerzają swoją wiedzę. Chętnie sprawdzają nowoczesne rozwiązania i skrupulatnie naprawiają usterki.

Ogromną zaletą serwisu Contact Service jest możliwość otrzymania darmowej diagnozy odnośnie stanu uszkodzonego telefonu komórkowego. Każda osoba posiadająca niewłaściwie działający telefon może udać się do serwisu i poprosić o diagnozę. Pracownicy przedstawią najlepsze rozwiązania odnośnie naprawy oraz ustalą koszt za wykonaną usługę. Jeżeli klient nie będzie zdecydowany na naprawę to bez ponoszenia żadnych kosztów może z niej zrezygnować. Jednak takich przypadków jest bardzo mało, ponieważ serwis telefonów komórkowy Gdańsk to najlepsze miejsce na naprawę urządzenia mobilnego. Posiada wielu zadowolonych klientów, którzy nie znaleźli pomocy w innych serwisach naprawczych.

W ofercie serwisu telefonów komórkowych Contact Service znajdziemy między innymi:

  • wymianę baterii, szybki lub wyświetlacza
  • naprawę gniazda ładowania
  • naprawę zalanych urządzeń mobilnych
  • odzyskiwanie danych
  • przypomnienie hasła
  • wgranie polskiego języka
  • zmianę softu i inne naprawy
  • naprawę wykrywaczy metali

Serwis telefonów komórkowych Gdańsk obecnie pochwalić się może około 150 tysiącami udanych napraw smartofnów i innych urządzeń. Eksperci zatrudnieni w serwisie specjalizują się w konkretnych modelach oraz usterkach, są w stanie usunąć praktycznie każdą awarię. Błyskawicznie dokonują naprawy przyjętego sprzętu i wspólnie z klientem określają dogodny termin odbioru urządzenia. Zdarzają się przypadki, w których zepsuty telefon jest bezpośrednio naprawiany przy kliencie, dzięki temu może on się cieszyć sprawnym urządzeniem jeszcze w ten sam dzień. Chciałbyś skorzystać z usług serwisu naprawczego Contact Service? Dowiedz się więcej informacji odnośnie ich działania na csgsm.

Wypróbuj skuteczną kampanie SMS i zobacz ilu nowych klientów skorzysta z Twojej oferty!

0
Wypróbuj skuteczną kampanie SMS i zobacz ilu nowych klientów skorzysta z Twojej oferty!

Prowadzisz własną firmę od kilku lat i nagle odczuwasz pewien zastój? Dopiero otwierasz działalność i chcesz pozyskać klientów? Świetnym sposobem, który pozwoli Ci znaleźć konsumentów na Twoje usługi lub produktu są kampanie sms.

Kampania za pomocą wiadomości smsowych to idealna promocja dla firmy działającej w dowolnej branży. Pozwala uzyskać nowych klientów, a także utrzymać dobry kontakt z obecnymi konsumentami. Doskonale przedstawia wizerunek Twojej firmy oraz rozgłośnia różne oferty, promocje i rabaty. Sms marketing to sposób na komunikację z użytkownikami za pomocą telefonów komórkowych. Bardzo ważną kwestią jest tutaj uzyskanie zgody użytkownika na odbieranie wiadomości. Bez wyrażenia zgody na odbiór wiadomości żadna firma nie może wysyłać smsów dla potencjalnych klientów.

Kampanie sms mogą być przeprowadzana za pomocą wiadomości tekstowych, multimedialnych lub dźwiękowych. Skutecznie umożliwiają dotrzeć do klienta i poinformować go o dostępnych rabatach, wymianie towaru lub zmienionych godzinach otwarcia sklepu. Wiadomości smsowe doskonale sprawdzą się, jako zaproszenie np. na event firmowy lub inne wydarzenie.

Platforma Redlink –efektywna komunikacja SMS dla Twojej Firmy!

Platforma Redlink to świetna możliwość dotarcia do dużej ilości klientów (obecnych i potencjalnych). Umożliwia przygotowanie skutecznej kampanii sms dla Twojej firmy. Dodatkowo pozwala Ci dowolnie ją kreować, ustalać, zmieniać oraz  kontrolować. Kampanie sms prowadzone przez platformę Redlink mają bardzo wysoką efektywność oraz dostarczalność wiadomości. Stała współpraca z licznymi operatorami sieci komórkowych umożliwia oszczędne i praktyczne wykonanie kampanii.

Za pomocą platformy Redlink możesz wysyłać przeróżnego rodzaju wiadomości do klientów znajdujących się obecnie w kraju lub zagranicą. Do najczęściej wykorzystywanych rodzajów wiadomości sms przy kampaniach należą:

  •       sms pro – wiadomość wysyłana do określonych nadawców
  •       sms 2-way – wiadomości, które umożliwiają uzyskanie odpowiedzi od odbiorcy
  •       mms – wiadomość tekstowa połączona z zdjęciem, dźwiękiem lub filmem
  •       sms eco – wiadomość stworzona z losowego 9-cio cyfrowego numeru. Doskonałe rozwiązanie do wysyłania kodów rabatowych.
  •       sms flash – wiadomość, która automatycznie pojawia się na ekranie wybranych odbiorców
  •       sms fast – wiadomość priorytetowa, w bardzo szybkim czasie trafia do klienta
  •       sms global – możliwość wysłania wiadomości do odbiorców znajdujących się w różnych miejscach na świecie
  •       vms – wiadomości dźwiękowe, które dostarczane są na telefony komórkowe i stacjonarne

Bogactwo przeróżnych rodzajów wiadomości sms pozwala dotrzeć do każdego klienta i zadowolić go rozmaitymi typami reklamy (filmik, wiadomość głosowa, wiadomość tekstowa + zdjęcie). Tego typu komunikaty są bardzo skuteczne i zachęcają klientów do skorzystania z usług lub produktów firmy.

Korzystając z masowej komunikacji sms w redlink Twoja firma będzie mogła używać wszystkie narzędzia i skutecznie zwiększać efekty swojej komunikacji. Uzyska możliwość tworzenia intuicyjnych kampanii sms, a także dzięki aplikacji Facebook rozbuduje swoją bazę odbiorców. Aplikacja Facebook ponadto pozwoli pobrać dodatkowe dane o potencjalnych klientach i dzięki temu da możliwość tworzenia trafionych i spersonalizowanych treści. Wysyłka wiadomości będzie możliwa za pomocą różnych metod – masowe kampanie, z pliku CSV, po API lub spersonalizowane wiadomości. Niektóre z komunikatów będą umożliwiały dwustronną komunikację, dzięki temu w prosty sposób przeprowadzisz ankietę lub konkurs firmowy.

ZOBACZ TEŻ