Skuteczna promocja w Internecie

0
Skuteczna promocja w Internecie

Internet jest medium, które w krótkim czasie dociera do bardzo dużej liczby odbiorców. Z tego powodu najskuteczniejsza reklama to reklama internetowa. Jednak skuteczna promocja firmy czy usług w Internecie może być uzależniona od wielu czynników. Od wykupienia promocji opartej na linkach, rozliczanych w modelu Pay per Click, poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, działań kojarzonych z SEO, aż po media społecznościowe – Internet daje wiele możliwości w zakresie promocji.

Media społecznościowe

Obecność firmy w mediach społecznościowych to obowiązek, jednak należy pamiętać, że aktywny profil na Facebooku nie musi się przekładać na wzrost sprzedaży produktów czy usług. Facebook, podobnie jak inne media społecznościowe, należy wykorzystywać pod kątem obecności i rozpoznawalności marki. Aktywny profil można również wykorzystać do budowania bazy mailingowej.

Marketing emailowy

To właśnie mailing do klientów jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych form promowania marki w Internecie, a jego skuteczność daje się bardzo łatwo przeliczyć na sprzedaż. W odróżnieniu od postów na Facebooku, mailing jest dostępny przez cały czas, gdy odbiorca posiada mail w swojej poczcie, można do niego wracać, dodatkowo spora część pracowników zaczyna dzień od przejrzenia przychodzących wiadomości, w tym mailingów. Należy jednak pamiętać, że reklama wysyłana mailem może być skierowana jedynie do odbiorców, którzy wyrazili na to zgodę.

Reklama internetowa

Do najczęściej wymienianych form reklamy internetowej zalicza się SEO i zwiększenie ruchu na stronie dzięki reklamie PPC. PPC to reklama oparta na linkach, pojawiających się w wyszukiwarkach, przy czym najważniejszy w tym przypadku jest model rozliczenia za efektywność takiej reklamy. Płaci się w niej za każde kliknięcie w link. Najskuteczniejszą formą takiej reklamy jest AdWords, obecna jako reklamy tekstowe w Google. SEO obejmuje cały proces, który ma zoptymalizować stronę internetową pod kątem wyszukiwarek internetowych. Modyfikacje najczęściej dotyczą treści opublikowanych na stronie internetowej, ale również wiążą się z czytelnością linków oraz sprawdzaniem strony pod kątem duplikowania treści.

Promocja w Internecie powinna wykorzystywać różne formy reklamy, aby w ten sposób dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców.

Marketing emailowy jako najskuteczniejsza forma reklamy

0
Marketing emailowy jako najskuteczniejsza forma reklamy

Polacy coraz chętniej robią zakupy w Internecie. Jednak rosnąca popularność sklepów internetowych oznacza również konieczność sięgnięcia po skuteczne formy reklamy, aby wyróżnić się pozytywnie na tle konkurencji.

Skuteczność reklamy zależy od bazy

Email marketing opiera się głównie na sprawdzonej zasadzie mówiącej o tym, że klient, który już raz dokonał zakupów, będzie przejawiał większą skłonność do zakupów ponownych w tym samym sklepie internetowym. Z tego powodu część sklepów internetowych udostępnia możliwość realizacji zakupów jedynie dla zarejestrowanych użytkowników, których dane gromadzi i przetwarza. Przy tej okazji warto zapytać klienta o zgodę na przesyłanie materiałów promocyjnych, czyli mailingów.

Jaki system do mailingu wybrać

Mailingi do klientów powinny być jak najbardziej profesjonalne, dlatego przy ich wysyłce warto postawić na sprawdzone rozwiązania, udostępniane przez dostawców gotowych rozwiązań. Przed pierwszą wysyłką należy taki system przetestować, aby zapoznać się z jego funkcjonalnościami. Korzystanie z gotowych rozwiązań pozwala na segmentację mailingów, czyli wysyłanie ich jedynie do wybranego grona odbiorców lub też oferowanie specjalnych promocji dla odbiorców newslettera. Jednak nawet najbardziej profesjonalny mailing może się spotkać z brakiem zainteresowania ze strony odbiorców, co mierzy się wskaźnikiem OR, wyrażającym procent otwartych wiadomości. Gdy ten współczynnik spada, można dokonać odpowiednich modyfikacji w mailingu, aby zwiększyć jego skuteczność. Podobnie się dzieje, gdy spada współczynnik klikalności (CTR) na treści, przesłane w mailingach.

Niektóre systemy mailingowe zezwalają również na wysyłanie ofert jedynie we wskazane dni tygodnia, zgodnie z rosnącym zainteresowaniem klientów. Warto jednak pamiętać, że zbieranie informacji o preferencjach zakupowych klientów wymaga czasu. Można co prawda posiłkować się danymi statystycznymi, jednak nie zawsze będą się one pokrywać w pełni z ofertą danego sklepu internetowego.

Własny magazyn w sklepie internetowym

0
Własny magazyn w sklepie internetowym

Posiadanie własnego magazynu z najczęściej wybieranym asortymentem może być wskazane, zarówno w przypadku sklepów stacjonarnych, jak i w sklepach internetowych. Są jednak branże, w których nie ma konieczności posiadania własnego magazynu, a wydłużony czas oczekiwania na dostawę jest wręcz normą.

Brak asortymentu jako norma?

W tradycyjnym handlu przykładem branż, w których klient zgadza się na oczekiwanie na dostawę, jest branża meblowa, gdy niejednokrotnie na zamówione meble czeka się nawet kilka tygodni. Podobnie dzieje się w aptekach, które na zamówienie sprowadzają rzadziej kupowane leki. Taki schemat działania daje się zaobserwować również w sklepach internetowych, np. w księgarniach internetowych bez problemu można zamówić bestsellery, natomiast reszta pozycji jest zamawiana u dystrybutorów.

Sklep bez towaru

istnieją jednak i takie sklepy, które nie posiadają absolutnie żadnych produktów, dostępnych od ręki. Przykładem takiego sklepu jest bao.pl, dostępny jedynie dla klientów, którzy zostali do niego zaproszeni. Sklep ten działa w oparciu o system zamówień – przez wskazany okres zbierane są zamówienia, aby w konkretnym terminie wszyscy zamawiający otrzymali zakupione produkty. Na podobnym schemacie oparte jest działanie sklepów z dobrami luksusowymi. W tym przypadku koszty związane z magazynowaniem produktów mogłyby przewyższać zyski ze sprzedaży.

Magazyn bywa jednak konieczny

Klienci najwyżej cenią sklepy, które w krótkim czasie realizują ich zamówienia. Można jednak wymienić cale branże, w których istnieje wręcz konieczność posiadania choćby niewielkich zapasów w magazynie. Do takich sklepów zalicza się m.in. sklepy oferujące prezenty, gdzie niezbędna jest możliwość sięgnięcia po towar z magazynu głównie ze względu na to, że klienci przypominają sobie o takich zakupach w ostatniej chwili. Posiadanie w magazynie różnych towarów powinno dotyczyć przede wszystkim tych produktów, które szybko się sprzedają. Zwykle w magazynach sklepów internetowych znajduje się do 80% całego asortymentu.

Ściąganie produktów dopiero po fakcie, czyli po zakupieniu ich przez klienta, jest bardzo charakterystyczne dla sklepów rozpoczynających swoją działalność. Takie działanie może się jednak przełożyć na utratę zaufania ze strony klientów, gdy termin realizacji zostanie wydłużony albo gdy klient nie otrzyma zamówionych produktów ze względu na ich brak w hurtowniach.

Od pomysłu do własnego sklepu internetowego

0
Od pomysłu do własnego sklepu internetowego

Sklepy internetowe wskazywane są jako alternatywa dla sklepów stacjonarnych, przy czym bardzo często wymienia się je jako możliwość rozpoczęcia działalności nawet przy małym wkładzie własnym. Rosnące zainteresowanie klientów możliwością robienia zakupów w Internecie przekłada się na rosnącą liczbę takich sklepów. W większości z nich sprzedaż netto w ciągu roku nie przekracza 100 000 złotych, jednak nawet na rynku polskim można znaleźć sklepy internetowe, których obroty liczy się w dziesiątkach milionów złotych.

Ważny jest… pomysł

Przy otwieraniu własnego sklepu internetowego najważniejszy jest pomysł, czyli znalezienie niszy dla siebie i swoich produktów. Trafienie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców oznacza możliwość regularnej sprzedaży produktów oraz posiadanie grona sprawdzonych klientów. Decydując się na konkretną branżę, warto się również zastanowić, czy zamiast inwestowania w całą gałąź (np. ubrania dla kobiet), nie lepiej jest postawić na produkty skierowane do konkretnej grupy odbiorców (np. ubrania dla kobiet puszystych).

Dostawcy i kontrahenci

Kolejnym ważnym ogniwem w sprzedaży internetowej są dostawcy. Każdy sklep internetowy musi współpracować z hurtowniami lub bezpośrednio z producentami danego asortymentu, co może oznaczać konieczność podpisania odpowiednich umów. Niektóre hurtownie przejmują na siebie konieczność spakowania i wysłania zamówionych produktów. Takie rozwiązanie, choć jest niezwykle wygodne, w praktyce oznacza konieczność podzielenia się z hurtownią zyskiem ze sprzedaży.

Handel w sieci

Najwięcej trudności początkującym sprzedawcom sprawia wybór odpowiedniego oprogramowania, które będzie wspierać handel w sieci. Do wyboru przyszli właściciele sklepu internetowego mają trzy rozwiązania: oprogramowanie bezpłatne, oprogramowanie płatne dostępne w wersji „z pudełka” oraz oprogramowanie realizowane na zamówienie. Najatrakcyjniejsze są gotowe rozwiązania, za które płaci się miesięczny abonament. Rozwiązania bezpłatne wiążą się z koniecznością ponoszenia dodatkowych kosztów, związanych m.in. z hostingiem, zakupem domeny oraz instalacją całego systemu. W rozwiązaniach na zamówienie wszystkie te elementy są wliczone w koszt oprogramowania dostosowanego do specyfiki działalności sklepu, ale ich koszt jest dość wysoki dla początkującego sprzedawcy.

Budowanie własnej bazy do mailingów

0
Budowanie własnej bazy do mailingów

Najbardziej skuteczna reklama powinna docierać głównie do odbiorców, zainteresowanych konkretnymi produktami czy usługami. Z tego powodu większość sklepów internetowych oraz firm posiadających własne strony internetowe wykorzystuje do kontaktów z klientami mailingi. Jednak budowanie własnej bazy adresowej wymaga czasu oraz wiedzy na temat ochrony danych osobowych.

Jak budować bazę odbiorców

Skuteczny mailing składa się z kreacji (około 20% sukcesu), dobrze przekazanej oferty (około 40%) oraz grupy odbiorców (kolejne 40%). To od właściwie dobranej do danego mailingu grupy odbiorców zależy sukces danej kampanii. Jednak większość marketerów gromadzi zbyt wiele danych o odbiorcach, przy czym jednocześnie aż 85% marketerów nie selekcjonuje tych danych, aby wysyłać bardziej spersonalizowane mailingi. Jednocześnie klienci nie chcą wypełniać zbyt rozbudowanych formularzy, w których podają swoje dane. Jeśli formularz ma więcej niż 7 pól, wskaźnik porzucenia, czyli zaprzestania wypełniania przez potencjalnego klienta, sięga ponad 90%. Dane osobowe warto wykorzystać do personalizowania mailingu, natomiast dane dotyczące miejsca zamieszkania mogą posłużyć do wyciągania wniosków opartych na badaniach behawioralnych, jednak ich przełożenie na sukces mailingu może być znikome.

Co podają klienci

Adres mailowy klienta, podobnie jak jego numer telefonu i numer PESEL, podlegają prawnej ochronie. Dlatego ważne jest miejsce pozyskania maila klienta. Przede wszystkim warto o niego prosić na stronie internetowej, dopisując klienta do newslettera, co można wykorzystać wstawiając odpowiednią zgodę przy formularzu kontaktu. Często firmy wykorzystują w tym celu pop-upy, które wyświetlają się jedynie osobom, które nie zapisały się do newslettera. Przy prowadzeniu komunikacji z klientem, np. w celu potwierdzenia zakupu, również można wstawić informację o możliwości zapisania się do newslettera. Odpowiednią klauzulę można również umieścić w formularzu papierowym, wypełnianym przez klienta np. w hotelu.

Do pozyskania adresów mailowych coraz częściej wykorzystuje się media społecznościowe oraz konkursy, przy czym za każdym razem należy pamiętać, aby informować klientów o celu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.

Zakładanie bloga

0
Zakładanie bloga

Pierwsze blogi były jedynie internetowymi pamiętnikami. Obecnie coraz częściej wykorzystuje się je jako narzędzie marketingowe, a dochody najlepszych blogerów liczone są w dziesiątkach tysięcy złotych. Wystarczy systematyczne prowadzenie bloga oraz jego odpowiednie wypromowanie, co z kolei przekłada się na liczbę wyświetleń w ciągu miesiąca.

Jak założyć blog firmowy

Większość marketerów do prowadzenia blogów firmowych rekomenduje platformę WordPress, przy czym taki blog najlepiej prowadzić pod domeną firmową. Niektóre platformy bezpłatne traktują wpisy z blogów jak własne, odpowiednio je wykorzystując, o czym należy pamiętać. Darmowe platformy mogą również usuwać blogi.

Aby rozpocząć tworzenie bloga wystarczy pobrać WordPress, a następnie zainstalować na własnej domenie. Dodatkowo potrzebny będzie szablon do prowadzenia bloga, przy czym do prowadzenia bloga można wykorzystać zarówno szablony bezpłatne, jak i szablony płatne. Cały panel administracyjny w WordPressie jest w języku polskim, co ułatwia zarządzanie treścią oraz szablonami. Warto również przejrzeć wtyczki, które będą przydatne w pracy z blogiem. Najpopularniejsze z nich to m.in.: SEO Yoast do pozycjonowania, Widget Facebooka czy Digg Digg do udostępniania artykułów w mediach społecznościowych.

Jakie treści zamieszczać

Według badań 70% internautów chce się kontaktować z daną marką ze względu na treści, jakie publikuje. Stąd tak duże zainteresowanie content marketingiem wśród przedsiębiorstw. Jednak tworzenie inspirujących i wciągających treści należy rozpocząć od zbadania swoich potencjalnych odbiorców i poznania ich zainteresowań w kontekście działań firmy. Można to zrobić publikując odpowiednią ankietę w mediach społecznościowych. Przy tworzeniu treści ważne jest odpowiednie sformatowanie tekstu, aby był przejrzysty i przyjazny dla czytelnika, chwytliwy tytuł oraz ciekawe zdjęcia ilustrujące całość.

Najpopularniejszymi rodzajami artykułów są teksty w postaci list, np. X najlepszych produktów. Liczby bardzo szybko przyciągają uwagę internautów, dlatego warto je wykorzystać w tekście na blogu.

Dropshipping – co to jest?

0
dropshipping

Mówiąc najprościej jest to modernistyczny model logistyczno-sprzedażowy (odbywający się w internecie). Polega to na wysyłce towaru przez dostawcę. Sklep internetowy ma za zadanie zebrać zamówienia i następnie wysłać je do dostawcy, który zajmuje się resztą, czyli dostarcza towar do klienta. Hurtownia w tym modelu jest odpowiedzialna za przechowywanie odpowiednich przedmiotów, kompletowanie zamówień, pakowanie oraz wysyłkę towarów na konkretny adres, który został podany przez klienta kupującego w sklepie internetowym. Celem właścicieli e-biznesów jest głównie reklamowanie oferty swojego sklepu oraz sprawna obsługa Klienta.

Dropshipping jest to więc pewna strategia, która pozwalana uproszczenie procesu wysyłki oraz obsługi wszelkich zamówień. Dla sklepu ma to duże znaczenie, ponieważ unowocześnia biznes, a także wprowadza elastyczny sposób zarządzania e-zamówieniami, a także zwiększa szybkość i sprawność realizacji zamówień.

STANDARDOWY SKLEP INTERNETOWY, A DROPSHIPPING

Prawdę mówiąc, niczym się one od siebie nie różnią. Jedyną różnią jest to, że standardowy sklep internetowy musi zajmować się kompletowaniem zamówień, pakowaniem oraz wysyłką towaru bezpośrednio do klienta.

PROCES ZAMÓWIENIA W SKLEPIE DROPSHIPPING

Wszystko zaczyna się od tego, że klient składa zamówienie online. Opłaca dany towar i czeka na realizację. Informacja o zgłoszeniu nowego zamówienia dochodzi do sklepu, skąd kierowane jest do hurtowni (drogą ręczną, bądź automatyczną). Następnie trwa sprawdzenie, czy zamówiony produkt jest dostępny. Jeśli tak, hurtownia kompletuje całe zamówienie, a sklep rozlicza się z nią. Ostatnim krokiem jest wysyłka (także przez hurtownie) towaru na wskazany przez klienta adres.

REKLAMACJA

Jeśli klient chce złożyć reklamację produktu może trafić na pewne przeszkody. Większość hurtowni dropshipping pisze i ostrzega, że takiej wymianie może podlegać jedynie towar, który miał wady powstałe w produkcji, a nie przy używaniu.

Oczywiście klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od kupienia, tak jak stanowi prawo konsumenckie.

Kasa fiskalna w sklepie internetowym

0
Kasa fiskalna w sklepie internetowym

Kiedy przedsiębiorca zaplanował, że chce rozpocząć sprzedaż w internecie powinien przede wszystkim stworzyć odpowiedni plan, w którym zawrze wszelkie szczegóły. Takim szczegółem jest między innymi sprawdzenie, czy koniecznym jest zainwestowanie w kasę fiskalną, czy też nie. Istnieją pewne rodzaje sprzedaży, które po prostu zawierają obowiązek rejestrowania ich na kasie.

E-SKLEP I ZWOLNIENIE Z KASY

Istnieje rozporządzenie Ministra Finansów, które określa różne zwolnienia w zakresie kas fiskalnych. W zależności od tekstu ustawodawca nadaje owe zwolnienie między innymi z obowiązku rejestrowania w sytuacji dostawy towarów poprzez pocztę, czy też korzystanie z usług kurierskich. Zwolnienie ze stosowania kas fiskalnych dotyczy także przedsiębiorców, którzy prowadzą sprzedaż na rzecz prywatnych osób, a także nie przekraczają limitów,które są określone w rozporządzeniu.

LIMITY NA KASIE FISKALNEJ W SKLEPIE

Od roku 2013 jest wprowadzona nowa wysokość limitu, który związany jest z obrotem dla firm, które kontynuują działalność.

Przedsiębiorcy, prowadzący swoją działalność już przez kolejny rok, dostają limit obrotu, który zwalnia ich z konieczności rejestracji sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej w wysokości dwudziestu tysięcy złotych rocznie. Natomiast limit dla nowych przedsiębiorców wylicza się proporcjonalnie do czasu trwania ich działalności.

KASA FISKALNA, A SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET

Powyższy akapit przedstawiał sytuację limitów w przypadku sprzedaży tradycyjnej. Jak to jest jednak, gdy działalność prowadzona jest przez internet? Otóż przedsiębiorcy, którzy prowadzą swój własny e-sklep są zwolnieni z obowiązku rejestrowania sprzedaży przy użyciu kasy. To zwolnienie obowiązuje bez względu na limit sprzedaży. Jednakże sprzedawcy muszą skrupulatnie spełniać dwa warunki. Są nimi: dokonywanie zapłaty za towar za pośrednictwem poczty lub banku oraz prowadzenie przez przedsiębiorcę ewidencji, która pozwalać będzie na jednoznaczne zidentyfikowanie nabywców konkretnych produktów.

Jak prowadzić sklep internetowy?

0
Jak prowadzić sklep internetowy

Forma sprzedaży i kupna przez internet cieszy się coraz większym zainteresowaniem i popularnością. Ludzie częściej sięgają po możliwość zamówienia czegoś ze sklepów internetowych, ponieważ zazwyczaj okazuje się to dużo tańsze od tradycyjnych sieci. Dodatkowo rozwój technologii sprawia, że poczucie pewności i bezpieczeństwa kupowania przez internet jest wyższe, niż w poprzednich latach. Stosunkowo niedawno mawiano, że kupuje się „kota w worku” i nie warto ryzykować. Dziś jednak 85% transakcji jest dość pewne i udane. Chociaż nie można powiedzieć, że stuprocentowo wie się, jaki produkt się zamawia, nie można go namacalnie sprawdzić.

Sklepy internetowe

Nie można zaprzeczyć, że zakupy online są niezwykle wygodne. Nie trzeba nawet wychodzić z domu, wystarczy kliknąć parę razy myszką, wpisać dane, a po paru dniach kurier zapuka do drzwi i dostarczy przesyłkę. W XXI wieku liczy się oszczędność czasu, więc jest to bardzo korzystne.

Prowadzenie e-sklepu

Niestety nie jest łatwo wybić się na rynku. Jest to spowodowane liczną konkurencją, która z roku na rok bardziej przybiera na sile.

Aby osiągnąć sukces przede wszystkim nie można oszukiwać. Sprzedawca oferujący niewłaściwie opisane produkty, wadliwe towary, zawyżoną cenę z pewnością nie będzie dobrze kojarzony, a w rezultacie straci wszystkich klientów. Dlatego trzeba znaleźć odpowiedni bilans pomiędzy wadami, a zaletami, opisywać suche fakty, nie dodawać ubarwień.

Dodatkowo dobrym sposobem jest stworzenie forum lub miejsca na wypowiedzi klientów. Dzięki temu przyszli kupujący będą mogli się z tym zapoznać, zachęcić i uspokoić, że sklep jest bezpieczny i sprawdzony.

Dobrym pomysłem jest, by zainwestować w pozycjonowanie sklepu. Jeśli obiektem sprzedaży jest sprzęt, który jest przeznaczony do danej czynności, należy popisywać jego unikalne cechy, takie – których nie posiada konkurencja.

Stworzenie wirtualnej prezentacji produktów również może przyczynić się do sukcesu, gdyż klient będzie mógł dokładnie przyjrzeć się obiektowi w zależności od tekstu, który go zainteresował ze wszystkich stron.

Jaki hosting dla sklepu internetowego?

0
Jaki hosting dla sklepu internetowego?

Zacznijmy od początku. Pojęcie hostingu [w zależności od tekstu] oznacza udostępnianie miejsca na pracującym bez przerwy, podłączonym do Internetu komputerze (serwer). Żeby dana strona internetowa sprawnie i bezproblemowo działała, koniecznym jest, by obsługiwał ją serwer. Jeżeli jednak istnieje sytuacja, w której ten komputer nie działa poprawnie, strona WWW będzie niedostępna. Dlatego też trzeba bardzo uważnie i przemyślanie decydować się na ofertę hostingową.

Zakładanie sklepu internetowego

Gdy chce się założyć własny sklep internetowy trzeba przede wszystkim wykupić odpowiednią domenę oraz spełnić wszelkie kryterium strony sklepu. Taka strona musi być oprogramowana, zawierać proponowane produkty, wykonaną grafikę i wszystko dopięte na ostatni guzik, by każdy jeden element chodził perfekcyjnie.

Jaki hosting do sklepu internetowego?

Kiedy rozpoczynamy dopiero swoją karierę dotyczącą działalności e-sklepu, nie mamy na początku nie wiadomo jakiej liczby produktów, ani klientów. W takiej sytuacji nie potrzebne są dedykowane usługi serwisowe. Wtedy spokojnie starczy hosting wirtualny.

Co jednak, jeśli mamy rozbudowany sklep z wieloma klientami, ewentualnie wiemy, że będzie miał szeroki zakres działalności? Wszyscy wiedzą, że e-sklepy prowadzi się na zysku. Generują to klienci, którzy dokonują zakupu danych przedmiotów. Wtedy też właściciele starają się pozyskać ich jak największą liczbę, by popularność i sukces były gwarantowane. Czasem się zdarza, że zabiegi „zwabiające” oraz promujące, są aż tak skuteczne, że po określonym czasie, sklep ma tysiące odwiedzających i klientów. Dlatego też niezwykle ważną sprawą jest wcześniejsze przewidzenie możliwości przeciążenia serwera, które spowodowane jest tym, że nie potrafi dać sobie radę z tak dużym ruchem. Tyle zainteresowanych co prawda cieszy sprzedającego, ale równa się to z licznymi zagadnieniami, zamówieniami, wyświetleniami, które włączane są w jednej chwili.

W celu zdobycia paru rad dotyczących wyboru odpowiedniego hostingu, warto skontaktować się z przyszłym hostingodawcą i przedstawić mu swoje plany, projekt, cele itp. On na pewno nam pomoże.

ZOBACZ TEŻ