Kasetony reklamowe to podświetlana reklama, najczęściej montowana na zewnątrz budynku. Występuje w różnych kształtach ale najczęściej jest prostokątny. Co ciekawe, kaseton ma jedną specjalną formę, prostopadłą do powierzchni ściany budynku. Taki kaseton nazywamy semaforem lub kasetonem dwustronnym.

Kasetony są idealnym sposobem na wyróżnienie się, ułatwienie znalezienia naszej firmy czy sklepu. Bardzo często zawierają logotyp firmy, czy hasło sprzedażowe. Kasetony mają jednak również inne funkcje. Według agencji reklamowej FRWarszawa, kasetony mogą mieć trzy główne funkcje.

Pierwsza funkcja, to oczywiście funkcja reklamowa, czyli prezentowanie reklamy firmy, oferowanych produktów, lub usług.

2-kaseton-reklamowy

Druga funkcja to funkcja informacyjna. Na kasetonie możemy prezentować informacje o instytucji czy firmie, niekoniecznie w celu reklamowym. Możemy zaprezentować adres, informacje o sprawach, które można „załatwić” np.: w lokalnym urzędzie.

3-kaseton-informacyjny

Trzecia funkcja, to budowanie wizerunku. Dzięki temu, że kaseton może być bardzo duży i skonstruowany bezpośrednio pod kształt budynku, może on podnieść atrakcyjność siedziby firmy. Dobry przykład prezentujemy poniżej:

4-kaseton-wizerunkowy

Jak widać, kaseton jest wielofunkcyjną formą reklamowo informacyjną i można ją wykorzystywać w różnych celach.

Należy pamiętać, że inwestycję w kaseton należy dokładnie przedyskutować z dostawcą. Na rynku istnieje kilka możliwości technologicznych. Boki kasetonów najczęściej są aluminiowe i lakierowane proszkowo na dowolny kolor ale bywają także z plexi, pcv lub dibondu. Lica natomiast można wykonać z plexi, z materiałów tłoczonych, oraz z tkaniny winylowej. Każdy z tych materiałów ma swoją unikalną charakterystykę.

Planując wykonanie kasetonu należy dobrze przedyskutować z agencją reklamową również kwestie umiejscowienia kasetonu, jego podświetlenia, czy ilości informacji, które chcemy na nim umieścić. To wszystko jest ważne aby agencja mogła przygotować dobry projekt i wytrzymały na warunki kaseton.

Mam nadzieje, że po przeczytaniu niniejszego artykułu nieco więcej wiesz o kasetonach, ich możliwościach i funkcjach oraz, że z sukcesem wykorzystasz je w swoich akcjach marketingowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ