Szafki rack do serwerowni – najważniejsze kryteria i zasady wyboru

0
Szafki rack do serwerowni

Serwerownie wymagają specjalnych metod zabezpieczania. Jakich? Przede wszystkim – zastosowania odpowiednich typów szafek, w których będą znajdować się pracujące komputery. Szafki takie powinny odznaczać się wysokim stopniem izolacji od czynników zewnętrznych oraz kompatybilnym rozmiarem i budową. Poniżej podpowiadamy – jak wybrać szafkę rack, by był to zakup udany. Zapraszamy do lektury wszystkich pracowników i menadżerów serwerowni, którzy pragną zabezpieczyć swoje urządzenia w jak największym stopniu.

Rozmiar i inne ważne parametry szafek rack

Oczywiście, najbardziej podstawową sprawą jest rozmiar szafek rack. Oprócz rozmiarów całej szafki – wysokość, szerokość i głębokość – ważne są także bardziej specjalistyczne parametry fizyczne. Przede wszystkim głębokość i szerokość montażowa.

Szerokość montażowa jest wyrażana w calach i najczęściej występują w trzech formatach – 10, 19 lub 21 cali. Głębokość montażowa wynika natomiast z cech konstrukcyjnych – rozstawu szyn zastosowanych w danej szafie. Dzięki ich obecności, możliwe jest zamontowanie półek na wybranej przez ciebie wysokości.

Wysokość szafek jest niezwykle ważna, gdyż od niej zależy ilość urządzeń oraz akcesoriów, jakie zdołasz pomieścić wewnątrz. Znając wysokość interesującej cię szafki, będziesz mógł łatwiej zaplanować jej wykorzystanie oraz upewnić się, ile modeli potrzebujesz do zagospodarowania swojej serwerowni.

Szafki serwerowe wiszące czy stojące?

Dwa najczęściej stosowane typy szafek serwerowych to urządzenia wiszące oraz stojące. Pierwsze z nich przeznaczone są do montowania do powierzchni ścian. Szafki takie są niekiedy wykonane z lżejszych materiałów niż ich stojące odpowiedniki. Ponadto, z uwagi na bezpieczeństwo, są przeznaczone do mniejszych obciążeń (wyrażanych parametrem dopuszczalnej obciążalności).

Szafki wiszące można podzielić na dwie kolejne kategorie – urządzenia jednosekcyjne oraz dwusekcyjne. Szafki jednosekcyjne wykorzystywane są częściej i są to ich konwencjonalne odmiany. Można otworzyć je jedynie od frontu. Szafki dwusekcyjne są stosowane w tych serwerowniach, w których dostęp do urządzeń może być trudniejszy – pozwalają bowiem na otwieranie z obu stron (przodu i tyłu).

Bardziej rozbudowaną grupę tworzą szafki stojące, które można nabyć w rozmaitych wersjach, wyposażonych w różne elementy konstrukcyjne, udogodnienia i akcesoria. Przede wszystkim – rozróżnia się szafki stojące stabilne oraz te zamontowane na kółkach transportowych. Drugie rozwiązanie jest niekiedy bardziej wygodne – pozwala bowiem na przemieszczanie szafek na krótki dystans. W wielu sytuacjach jest to bardzo korzystne, zwłaszcza gdy pojawia się potrzeba „przemeblowania” serwerowni, dokonania napraw wybranych szafek lub utworzenia dodatkowych korytarzy komunikacyjnych.

Ponadto, szafki stojące rack odznaczają się większą wytrzymałością oraz stabilnością. Wybrane modele (obecne między innymi w ofercie Unotel) są w stanie udźwignąć nawet jedną tonę sprzętów. Jest to duże ułatwienie w przypadku serwerowni obsługujących olbrzymie sieci, które wymagają sprawnego dostępu i przechowywania wielu modułów i urządzeń.

Notesy reklamowe z logo

0
notesy reklamowe

Notesy z logo są świetnym pomysłem na gadżety reklamowe. Notesy reklamowe to bardzo dobra inwestycja, kiedy chcemy reklamować firmę na różnego rodzaju eventach lub szukamy pomysłu na darmowe gadżety, które będą powiązane z firmą. Notesy z logo to obok długopisów jeden z najbardziej przydatnych gadżetów, dlatego warto jest się na nie zdecydować.

Produkcja wysokiej jakości, lecz niskim kosztem

0
Produkcja wysokiej jakości, lecz niskim kosztem

Prowadzenie przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją nie jest łatwą sprawą. Zdecydowanie należy brać pod uwagę ilość odpowiedzialności, która spoczywa na barkach właściciela, jak i kierowników. Dbając o każdy szczegół wszystkich etapów produkcyjnych, można zyskać sprawnie działające i prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Każdy nawet najmniejszy element i etap, może mieć ogromne znaczenie dla ostatecznych efektów i przede wszystkim również kosztów. Zaczynając od właściwego planowania całej produkcji i tym samym dokonywanie właściwej ilości zamówień oraz dostaw. Kończąc na utylizacji odpadów, które zminimalizowane również mogą stanowić pewną oszczędność na całkiem dużą skalę.

Konto prywatne vs publiczne na Instagramie – które lepsze?

0
Konto prywatne vs publiczne na Instagramie

Postanowiłeś założyć konto na Instagramie, ale zastanawiasz się, czy powinno być prywatne czy publiczne? Nie potrafisz zdecydować się lub nie znasz specyfiki tych kont?

Przeczytaj ten artykuł, a poznasz wady i zalety każdego z nich oraz będziesz wiedział, czym kierować się podejmując decyzję.

Specyfika konta publicznego na Instagramie

Stwarzając profil na Instagramie, automatycznie uruchamia się konto publiczne. Ma to sporo zalet, ponieważ twoje posty są widoczne dla wszystkich ludzi, nawet tych, którzy cię nie obserwują. Z tego powodu jest ono polecane przede wszystkim tym użytkownikom, którzy chcą wykorzystać Instagram do zdobywania popularności lub do promowania swojej firmy.

Konto publiczne pozwala także na to, by nasze posty docierały cały czas do nowych użytkowników. Każdy może cię zaobserwować bez wymagania twojej akceptacji. Jest to ważne w przypadku, kiedy decydujemy się wykupić followersów.

Takie zdobycie obserwatorów jest możliwe tylko i wyłącznie, kiedy nasze konto jest publiczne. Dzięki temu więcej osób może również polubić nasze zdjęcia, a także udostępniać, komentować i reagować. Również nasze InstaStory będzie wyświetlało się wszystkim użytkownikom. Wszystko to sprawia, że konto publiczne daje dużo większe szanse na dotarcie do nowych osób. Twoje posty będą również ukazywać się w wyszukiwarce tylko wtedy, gdy konto jest publiczne. Zatem za pomocą odpowiednio dobranych hasztagów możesz docierać do szerokiego grona odbiorców.

Specyfika konta prywatnego na Instagramie

Konto publiczne można w każdej chwili zmienić na prywatne, wchodząc w ustawienia. Twoje posty będą wówczas widoczne jedynie dla tych użytkowników, którzy cię obserwują. Każdy nowy użytkownik zainteresowany twoim profilem, będzie musiał prosić cię o zgodę na obserwowanie. Możesz ją zatwierdzić lub odrzucić.

Tego typu konto dobre jest dla osób, które Instagram traktują jako osobistą przestrzeń zarezerwowaną dla siebie i swojego najbliższego otoczenia. Nie sprawdzi się jednak u tych, którzy chcą stworzyć popularne konto lub stać się influencerami. Konto prywatne uniemożliwia także swobodne docieranie do nowych osób i wykupienie lajków czy obserwatorów. Daje zatem dużo mniejsze możliwości rozwoju.

Konto prywatne vs publiczne – które wybrać?

Przy wyborze rodzaju konta, jakie chcesz prowadzić na Instagramie, kieruj się przede wszystkim własnymi intencjami i zamiarami. Jeżeli Instagram traktujesz jako formę swojego pamiętnika lub portalu, za pomocą którego uwieczniasz i dzielisz się ciekawymi momentami z życia tylko ze znajomymi i rodziną – wybierz konto prywatne. Będziesz mieć pewność, że żaden obcy nie będzie podglądał twoich poczynań. Będziesz mógł również decydować o tym, kto może cię obserwować, a kto nie.

Jeżeli jednak chcesz za pomocą Instagrama promować swoją firmę, docierać do nowych potencjalnych klientów, czy też zdobywać popularność jako osoba prywatna, lub też dzielić się z użytkownikami swoimi zainteresowaniami – zdecydowanie lepsze będzie konto publiczne. Daje ono nieograniczone możliwości docierania do szerokiego grona odbiorców.

Ponadto z takim kontem można szybko zdobyć nowych obserwatorów, wykupując ich np. na stronie polskielajki.pl. W ten sposób można błyskawicznie poszerzyć śledzącą nas społeczność, co ma niezwykle duże znaczenie w dalszym rozwoju konta. Konto publiczne pozwala nowym osobom pisać do ciebie, komentować i lajkować twoje posty, reagować na story. Jeżeli zdobędziesz wystarczającą popularność, twoje treści będą samoistnie wyświetlać się również w wyszukiwarce. Konto prywatne nie daje takiej możliwości. Dlatego jeżeli zależy ci na tym, by twój profil docierał do jak największej ilości osób, zdecydowanie lepsze będzie konto publiczne. Stosowanie wszelkich zasad niezbędnych do rozwoju konta, takich jak wrzucanie o odpowiednich godzinach, czy też stosowanie właściwych hasztagów, będzie przynosiło dużo większe efekty właśnie z kontem publicznym. Zatem jeżeli zależy ci na dużej ilości obserwujących i polubień – wybierz konto publiczne, a na pewno nie pożałujesz.

Pęknięta szybka w telefonie – gdzie naprawić?

0
Pęknięta szybka w telefonie

Smartfon to narzędzie, bez którego większość z nas nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Na ogół mamy w nim pozapisywaną całą masę informacji i niezbędnych plików oraz aplikacji. Telefon to narzędzie, które od dawna nie służy wyłącznie do kontaktu ze światem. Dzisiaj pełni on dużo poważniejszą rolę. Nierzadko zastępuje laptopa, umożliwia wykonanie szeregu zadań w dowolnym momencie, a do tego jest zawsze pod ręką. Nieraz wystarczy chwila nieuwagi, by nasz niezbędnik przypadkowo wypadł z ręki lub z torby wprost na ziemię. Po nerwowym schyleniu się po niego, naszym oczom ukazuje się rozbita szybka. Istnieją jednak sposoby, by sobie z tym poradzić. Wystarczy oddać sprzęt w ręce ekspertów.

Pęknięta szybka w smartfonie – jak i gdzie naprawić?

Podczas standardowego korzystania z telefonu, jest on narażony na różne niebezpieczne sytuacje, z czego najczęstszą jest oczywiście pęknięta szyba. Nieraz wystarczy niewielka wysokość i już problem gotowy. Co wówczas zrobić? Oczywiście odwiedzić serwis telefonów komórkowych. Samodzielne próby na ogół skutkują jeszcze większymi problemami, które nie zawsze uda się wyeliminować nawet ekspertom. Tylko profesjonalista jest w stanie rozpoznać, czy musi wymienić tylko zewnętrzna część szybki, czy może cały ekran. W tym drugim przypadku musimy się liczyć z większymi kosztami.

Po czym rozpoznać pękniętą szybkę w telefonie?

Zniszczenie szybki w telefonie nie jest szczególnie ciężkie do rozpoznania. Na ogół widoczny jest charakterystyczny pajączek na monitorze. Nieraz wyświetlacz może się wprost odklejać. Drobne pęknięcie z czasem lubi się rozrastać. Właśnie dlatego nie powinno się czekać z naprawą. Zdarza się, że pęknięta szybka nie przeszkadza z korzystania ze smartfona. Dotyk i wyświetlacz mogą funkcjonować tak jak przed upadkiem. W takim przypadku zdarza się odwlekać wymianę szybki, co jest niewłaściwe. Narażamy się bowiem na ryzyko, że wyświetlacz się zniszczy, a jego wymiana będzie nas kosztować znacznie więcej niż samej szybki.

Kiedy widzimy, że nasz smartfon uderza o podłogę, to najczęściej przeszywa nas dreszcz. Wizja wymiany szyby lub całego wyświetlacza nie napawa optymizmem. Warto jednak podkreślić, że taka naprawa nie zawsze musi być droga. Najważniejsze jest to, by nie podejmować się tego zadania samodzielnie, zwłaszcza jeśli nie mamy o tym pojęcia. Serwis telefonów komórkowych rozprawi się z usterką smartfona szybko i skutecznie. Nasz sprzęt powróci do nas naprawiony i gotowy do użytku w ciągu zaledwie kilku dni, a jeśli usterka jest drobna, to kilku godzin.

Wiaderko – uniwersalne opakowanie dla wielu branż

0
Wiaderko

Producenci opakowań dążą do tego, aby zaprojektować i stworzyć produkty, które będą całkowicie odpowiadały potrzebom określonej branży i jej produktom. Z tego powodu powstały również wiaderka, w których można magazynować bardzo różne produkty. Jakie są ich właściwości?

Dopasowane CV to skuteczne CV

0
cv

Zdarzają się sytuacje, w których kandydat posiada odpowiednie doświadczenie, wymagane wykształcenie i pożądane umiejętności, ale wciąż nie może znaleźć nowej pracy. To oznacza tylko jedno – jego CV jest źle skonstruowane i niedopasowane do oferty pracy. Każde działanie, które nie przynosi oczekiwanych efektów, musi ulec zmianie. Tak samo nieskuteczne CV musi zostać przeredagowane i dostosowane do konkretnego stanowiska pracy.

CV nie może być uniwersalne

Osoby, które od dłuższego czasu starają się o zatrudnienie, wysyłają kilkadziesiąt dokumentów aplikacyjnych dziennie. Najczęściej do potencjalnych pracodawców dociera jedno i to samo CV, a kandydat nie dostosowuje go do oferty rekrutacyjnej. Warto na tę sytuację spojrzeć z punktu widzenia rekrutera. To on czyta codziennie dziesiątki CV i zna je już na pamięć, szczególnie jeżeli powstają na podstawie dostępnych w Internecie szablonów. Ponadto nie ma czasu czytać długich życiorysów, zapchanych po brzegi zbędnymi informacjami. Najczęściej takie dokumenty trafiają po prostu do kosza.

Jak stworzyć dopasowane, a zarazem skuteczne CV?

Pierwszym krokiem jest przeanalizowanie oczekiwań pracodawcy. Następnie należy stworzyć taką aplikację, która będzie odpowiadała tym wymaganiom. W tym celu niezbędna jest szczegółowa analiza własnego doświadczenia, osobowości i posiadanych umiejętności. Stworzenie takiej listy stanowi punkt wyjścia do napisania skutecznego CV. Najważniejszą kwestią jest to, aby podkreślić w swoim życiorysie te kwalifikacje, które odpowiadają wymaganiom w ogłoszeniu. Dobrym rozwiązaniem jest napisanie w podsumowaniu kilku słów o tym, dlaczego kandydat jest zainteresowany tą konkretną ofertą pracy i zatrudnieniem akurat w tej firmie. Dlaczego warto dopasować swoje CV do oferty pracy? Przede wszystkim dlatego, że pozwoli wyróżnić się na tle innych kandydatów i nie zginie w gąszczu dokumentów. Jeśli kandydat zrobi dobre pierwsze wrażenie na rekruterze, jego CV nie wyląduje w koszu i kandydat z pewnością otrzyma zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.

Czytelne szblony CV za darmo

Pobierz szablon w formacie MS Word lub skorzystaj z kreatora online:

Spójność CV i listu motywacyjnego

Warto jeszcze dodać, że nie tylko CV powinno być dopasowane do oferty pracy. List motywacyjny musi być spójny wizualnie z życiorysem, a oba dokumenty powinny odpowiadać treści ogłoszenia. Pracodawcy i rekruterzy nie czytają między wierszami, dlatego też zarówno życiorys, jak i list motywacyjny powinny być napisane prostym i zwięzłym językiem, poprawnym stylistycznie i gramatycznie. Uzasadniając w liście motywacyjnym swoją kandydaturę na stanowisko, należy posługiwać się dokładnie taką samą terminologią, jak ta, zastosowana w opisie ogłoszenia.

Dlaczego kontrola dostępu jest tak istotna?

0
Dlaczego kontrola dostępu jest tak istotna

Zastosowanie systemu kontroli dostępu w firmie jest prostym sposobem na zwiększenie bezpieczeństwa i jednocześnie na usprawnienie procesu zarządzania przepływem osób na jej terenie.

W dużych firmach, w dużych obiektach intruzi często pozostają niezauważeni, zwłaszcza, że mogą pojawiać się pod różnymi postaciami, np. pracowników, gości, kurierów. Z tego właśnie powodu systemy kontroli dostępu są tak korzystne dla firm – nie tylko ograniczają dostęp osobom postronnym, wykrywają włamania, ale także potrafią im zapobiegać i śledzić ruch osób na terenie firmy poprzez monitorowanie tego, kto ma do niego dostęp.

Kluczowe korzyści płynące z kontroli dostępu

  • ochrona Twoich pracowników i Twojego mienia – zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy.
  • ograniczenie nieautoryzowanego dostępu i zmniejszenie liczby kradzieży – kontroluj przepływ osób na terenie swojej firmy i monitoruj, kto ma dostęp do jakiego miejsca i w jakim czasie.
  • zdalny dostęp do systemu – wykonawca potrzebuje dostępu do budynku, ale na miejscu nie ma nikogo, kto mógłby go wpuścić? Dzięki możliwości zdalnego przyznawania dostępu do swojego obiektu zawsze wiesz, kto do niego wchodzi i wychodzi.
  • wyeliminowanie problemów z kluczami – koniec z tradycyjnymi kluczami. Zamiast nich możesz używać kart, identyfikatorów, odcisków palców lub nawet telefonu komórkowego.
  • elektroniczne rejestrowanie gości, historii i raportów – każdy dostęp jest rejestrowany i zapisywany. Raporty umożliwiają sprawdzenie, kto i gdzie się obecnie znajduje, co jest szczególnie przydatne w razie sytuacji zagrażających zdrowiu i życiu.
  • ułatwienie zarządzania budynkiem i podniesienie poziomu bezpieczeństwa.
  • przydatne narzędzie w walce z przestępczością – jako właściciel budynku musisz stawić czoła zagrożeniom związanym z bezpieczeństwem, takim jak włamania, wandalizm, czy podpalenia, którym można zapobiec stosując odpowiednie systemy kontroli dostępu.

Bezkontaktowa kontrola dostępu

Mobilna kontrola dostępu umożliwia urządzeniom mobilnym – takim jak smartfony i urządzenia typu wearables (technologia, którą możemy nosić przy sobie), pełnienie funkcji uwierzytelniających przy zapewnianiu dostępu do zabezpieczonych budynków, pomieszczeń i obszarów. Zwiększa to nie tylko wygodę i wydajność pracy, ale jest to również bardziej opłacalny i prostszy sposób zarządzania identyfikatorami przez firmy. Mobilna kontrola dostępu może być stosowana zarówno jako uzupełnienie tradycyjnych kart zbliżeniowych, jak i ich zamiennik.

Nowoczesne systemy wizyjne

Innowacyjne metody liczenia osób oparte na wideo wykorzystują kamery IP z wbudowaną analityką obrazu, co jest gwarancją dokładnego i wiarygodnego zliczania ilości osób poruszających się po obserwowanym terenie. Kamery te są zwykle umieszczane nad obszarem, w którym ma się odbywać liczenie wchodzących ludzi. Administratorzy mają w takim systemie możliwość podglądu i obserwacji obrazu w czasie rzeczywistym i przeglądania danych historycznych, np. w celu tworzenia raportów dotyczących przepływu osób na chronionym obszarze w danym okresie.

Podsumowanie

W celu zabezpieczenia pomieszczeń, umożliwienia pracownikom dostępu do określonych stref firmy lub po prostu umożliwienia pracownikom dostępu do budynku w wybranych przez siebie godzinach, warto wdrożyć system kontroli dostępu. Jest to nowoczesny, skuteczny i łatwy sposób na zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Sprawdź rozwiązania Timaco na naszej stronie internetowej, aby uzyskać więcej informacji o możliwych funkcjach systemów kontroli dostępu bądź skontaktuj się z nami już dziś, aby otrzymać bezpłatną wycenę lub pomoc w doborze rozwiązania odpowiedniego dla Twojej firmy.

Woda mineralna dla firmy – jaką wybrać?

0
Woda mineralna dla firmy

Obowiązek dostarczenia wody pracownikom ciąży na barkach pracodawcy. Nawet wtedy, gdy warunki pracy lub forma prowadzonej działalności na to jednoznacznie nie wskazują. Pozwala to na zacieśnienie więzi pomiędzy szefem i podwładnymi oraz wspiera dobrą atmosferę w pracy. Woda dla firmy ma duże znaczenie w przedsiębiorstwie, dlatego też warto wybrać jak najlepszą z nich.

Jak wybrać odpowiednią wodę mineralną dla firmy?

Na rynku znajdziemy wielu różnych dostawców i ich oferty. Wybór odpowiedniego partnera nie jest jednak wcale tak prosty, jak mogłoby się nam wydawać. Producenci tego typu asortymentu muszą dostosować się do odpowiednich norm jakości. Dzięki temu oferowana przez nich woda mineralna będzie odpowiednio wartościowa z odpowiednią ilością minerałów. To ważne szczególnie w przypadku pracy mocno angażujących ciało i umysł, podczas których wraz z potem pozbywamy się cennych mikroelementów, które mają niezwykle istotny wpływ na prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu. Dystrybucja wody mineralnej wiąże się z odpowiednimi restrykcjami i przepisami, dlatego też dostawcy muszą spełnić także wiele norm odnośnie jej czystości i klarowności, dzięki czemu mamy pewność produktów o wysokiej jakości.

Woda mineralna czerpana ze źródła to najlepszy wybór dla Twojej firmy 

Podczas wyboru odpowiedniego napoju zwróćmy uwagę na jego pochodzenie. Najlepszym wyborem w tym miejscu będzie woda mineralna czerpana ze źródła. Jest ona niezwykle bogata w wiele cennych minerałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania, takich jak między innymi:

  • wapń,
  • magnez,
  • fluor,
  • potas i inne.

Ich odpowiednie stężenie może zagwarantować nam jej wysoką jakość. Dobrej jakości hurtownia wody mineralnej z pewnością nam ją zaoferuje.

Hurtownia wody czy zakup na własną rękę?

Kupowanie wody w dużej ilości może być dla nas dość kłopotliwe ze względu na wysoką cenę jednostkową, trudność transportu i czasochłonność. Zamawiając ją bezpośrednio u producenta, możemy tego uniknąć. Hurtownia wody pozwala nam uzyskać o wiele niższe ceny jak i profesjonalne doradztwo. To pozwala na znaczne zoptymalizowanie kosztów w przedsiębiorstwie.

Butelkowana czy z dystrybutora?

Wielu pracodawców zastanawia się, jaka woda dla firmy będzie najlepsza. Zdecydowanie najbardziej praktyczna będzie butelkowana. Pozwala ona bowiem na pełną mobilność czy brak konieczności transportowania wody w dużych baniakach. To rozwiązanie docenią także pracownicy, którzy daną butelkę wody będą mogli mieć zawsze przy sobie. Ograniczając korzystanie pracowników z tylko z jednego źródła, mamy pozytywny wpływ na zachowanie jak najbardziej higienicznych warunków w pracy.

Poszukując odpowiedniej jakości wodę mineralną, która idealnie sprawdzi się w Twojej firmie, warto postawić na sprawdzonych dostawców i ich oferty wody, najlepiej bezpośrednio czerpanej ze źródła. Będzie ona najzdrowszym i najbardziej wartościowym wyborem, który z pewnością docenią Twoi pracownicy.

Opisy produktów w sklepie internetowym – dlaczego są tak istotne?

Opisy produktów w sklepie internetowym

Większość populacji to wzrokowce. Nic dziwnego więc, że znaczna część sklepów i stron internetowych zawiera atrakcyjne grafiki. Niestety przedsiębiorcy w ferworze różnych zadań zapominają, że warto zadbać również o ciekawe treści. To właśnie one w dużej mierze wpływają na decyzje zakupowe klientów. Jak w takim razie powinny wyglądać opisy produktów w sklepie internetowym?

Opisy produktów w sklepie internetowym – copywriting SEO

Opisy produktów w sklepie internetowym powinny być przede wszystkim nasycone słowami kluczowymi. Copywriting SEO pomaga wzmocnić swoją pozycję w wyszukiwarce Google, dzięki czemu zwiększy się ruch organiczny na stronie. Dobranie prawidłowych fraz kluczowych jest więc połową sukcesu. Jednak to nie wystarczy. Trzeba jeszcze umiejętnie wykorzystać je w tekście, tak by algorytm Google mógł je wyłapać, a przy tym, by tekst był przyjemny w czytaniu dla użytkowników. Warto zastosować również narzędzia marketingowe, takie jak chociażby język korzyści. Dzięki temu uda się jak najlepiej zaprezentować produkt.

Jak zrobić dobre opisy produktów w sklepie internetowym?

Okazuje się, że choć w teorii opisy produktów w sklepie internetowym nie są niczym trudnym do stworzenia, w praktyce sprawiają wiele problemów. To bardzo ważne, by treści były napisane poprawną polszczyzną, z czym niestety spora część osób ma obecnie problem. Z tego względu rozsądnym rozwiązaniem wydaje się zlecenie tego zadania profesjonalistom. Na rynku działają firmy takie jak https://copyexperts.pl/oferta/opisy-produktow-do-sklepow-internetowych/, gdzie znajdziesz usługę tworzenia opisów produktów w sklepie internetowym. Dzięki temu nie będziesz już martwić się tym, że treści nie przyciągną uwagi odbiorców. Umiejętne połączenie marketingu z copywritingiem SEO to najlepszy sposób na udany biznes. Warto jednak współpracować jedynie z profesjonalistami, którzy znają się na rzeczy i są w stanie jak najbardziej wypromować sklep internetowy. W tym celu należy sprawdzić konkurencyjne oferty i wybrać najlepszą.

ZOBACZ TEŻ