Call center to firmy, które głównie zajmują się obsługą telefoniczną klientów. Obecnie każde z większych przedsiębiorstw posiada swój własny dział poświęcony call center. Odpowiada on za pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z nimi dobrego kontaktu i promowanie firmy. Call center działa wykorzystując przeróżne pomocne systemy i programy, które zapewniają wysoką jakość obsługi masowych klientów głównie przy użyciu telefonu.
Przeważnie każde call center korzysta z trzech podstawowych rozwiązań technologicznych czyli: automatycznej dystrybucji połączeń, automatycznej obsługi głosowej oraz integracji systemu telekomunikacyjnego i informatycznego. Wiele firm dodatkowo kupuje programy, które ułatwiają tworzenie baz danych, przechowywanie informacji o kliencie i pomaga zarządzać całą firmą.
Nowoczesny system do zarządzania i realizowania kontaktu z klientami – oprogramowanie Systell Contact Center
Jak już wcześniej wspomniano, każda dobrze działająca firma call center musi posiadać na wyposażeniu profesjonalne i specjalistyczne oprogramowania. Obecnie rynek technologiczny podbija – call center oprogramowanie o nazwie Systell Contact Center. Pozwala ono skuteczniej dotrzeć do klientów i utrzymać z nimi kontakt, a także prowadzić cenne statystyki i archiwizować dane.
Statystyki pracy
Oprogramowanie Systell Contact Center pozwala generować na bieżąco statystyki pracy pracowników zatrudnionych w Twojej firmie. Każdy pracownik może mieć wgląd do dziennych statystyk pracy i z łatwością obserwować swoją efektywność w konkretnym dniu. Dzięki temu ma świadomość ilości wykonany połączeń, wysłanych wiadomości e-mail i smsów, a także ilości przeprowadzonych rozmów na chacie. Statystyki doskonale motywują do pracy i zachęcają do większego zaangażowania. Dodatkowo Ty, jako szef możesz łatwo kontrolować i nadzorować pracę swoich pracowników. Oprócz tego bieżące statystyki można wykorzystać do stworzenia systemu nagradzania najlepszych pracowników.
Wallboard
Wallboard łączy statystyki pracy wszystkich konsultantów pracujących w danym dniu. Zbiera dane o ich efektywności (ilość połączeń, smsów itd.) i wyświetla je za pomocą statystyk zmieniających się w czasie rzeczywistym. Systell Contact Center to doskonałe call center oprogramowanie, które ułatwia pracę konsultantom np. ukazując informacje o obciążeniach i oczekiwaniach na połączenia i rozmowy.
Szczegółowe dane telekomunikacyjne
Wdrożenie do swojej firmy systemu Systell Contact Center pozwoli Ci w łatwy sposób śledzić statystyki oraz wskaźniki KPI obsługi telefonicznej. W każdej chwili będziesz mógł zaobserwować i podsumować czas rozmów swoich pracowników, czas oczekiwania klientów na połączenie i inne istotne dane.
Dane biznesowe
Systell Contact Center w przejrzysty sposób zbiera dane dotyczące sukcesów Twoich konsultantów. Wszystkie przeprowadzone z pozytywnym i negatywnym skutkiem akcje przez Twoich pracowników zostają zapisane i widoczne w postaci kompleksowego zestawu danych biznesowych. Call center oprogramowanie z udziałem systemu Systell Contact Center pozwoli Ci sprawnie zarządzać swoja firmą. Zawsze będziesz wiedział, jakie działania się sprawdzają, a które zawodzą. Dodatkowo zyskasz świadomość odnośnie najlepiej i najgorzej pracujących konsultantów.
Przejrzyste raporty
Systell Contact Center tworzy przejrzyste raporty efektywności pracy konsultantów z każdego dnia. System pozwala wykreować kompleksowy obraz funkcjonowania Twojego zespołu i całej firmy.
Dodatkowo nadzorować pracę konsultantów możesz z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy Ci urządzenie mobilne np. telefon komórkowy i masz wgląd do całej Firmy! Jesteś zainteresowany system Systell Contact Center? Wejdź na systell i dowiedz się więcej informacji!