axa

Axa to firma ubezpieczeniowa, która w swojej ofercie posiada bogaty wybór usług. Dzięki temu każdy klient może z łatwością dopasować je do własnych, indywidualnych potrzeb. Wystarczy zajrzeć na stronę Axa, gdzie w przejrzysty sposób przedstawione są wszystkie świadczenia, by w prosty sposób odnaleźć potrzebne informacje.

Jak skontaktować się z obsługą klienta Axa?

Na stronie internetowej Axa, która ma bardzo przejrzystą nawigację, znajdziesz informacje dotyczące sposobów kontaktu z konsultantem lub agentem firmy. Jednym z nich jest kontakt telefoniczny. Axa udostępnia dwa numery: 801 200 200 (połączenie kosztuje tyle, co jeden impuls, bez względu na długości trwania rozmowy) oraz 22 555 00 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Warto pamiętać, że obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00.

Co więcej, z obsługą klienta Axa możesz skontaktować się również poprzez wiadomość na Facebooku. Wystarczy odszukać ich stronę na portalu i kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”. Oprócz tego świetną formą uzyskania pomocy od konsultanta jest czat, który znajduje się na stronie internetowej Axa. Można także odnaleźć Axa na Instagramie oraz Twitterze. Przed kontaktem z infolinią warto również sprawdzić blog Axa, na którym można znaleźć szczegółowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Często wykorzystywaną formą kontaktu jest wiadomość mailowa. Możesz wysłać ją na adres ubezpieczenia@axa.pl. A jeśli preferujesz pocztę tradycyjną, Axa udostępnia również adres kontaktowy: AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa.

Ubezpieczenie Axa – gdzie uzyskać pomoc?

Chcesz uzyskać informacje dotyczące ubezpieczenia mieszkania lub domu Axa? Zadzwoń na 22 599 95 22, gdzie otrzymasz fachową i kompleksową pomoc w zakresie obliczeniu składki, a także w wyborze i zakupie konkretnego ubezpieczenia. W przypadku gdy potrzebujesz pomocy i doradztwa dla ubezpieczeń na zdrowie i życie, najlepiej kontaktować się z konsultantem pod numerem 22 555 05 03. Infolinia dostępna jest od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 8:00 do 18:00, a w piątki od 8:00 do 17:00.

Axa Direct – na czym to polega i jak skontaktować się z konsultantem?

W swojej ofercie AXA ma także format Direct. Co to oznacza? Ubezpieczenie nazywane „direct” nie różni się niczym od tych oferowanych przez agenta lub dealera. Odmienna jest tu jednak procedura finalizowania, która jest znacznie prostsza, ponieważ przebiega przez Internet lub telefon. Z AXA Direct kontakt jest możliwy na kilka różnych sposobów. Jednym z nich jest czat online dostępny na stronie internetowej. Można także skontaktować się z konsultantem telefonicznie, pod numerem 19522.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ