Przedsiębiorco! Wraz z rozwojem firmy warto pomyśleć nad dostosowaniem oprogramowania, ułatwiającego prowadzenie działalności. Wybierz taki program, który nie dość, że spełni twoje oczekiwania pod względem funkcjonalności, to będzie prosty, tani i z możliwością rozbudowania o pracę wielostanowiskową. Na pewno nie raz zastanawiałeś się, jak połączyć jednoczesną pracę kilku komputerów, tak by dokumenty były wystawiane zgodnie z numeracją oraz by praca była w pełni zautomatyzowana, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych?

Na samym początku należy wybrać odpowiednie oprogramowanie do fakturowania. Program do wystawiania faktur to podstawa – w zależności od profilu działalności można zdecydować się na proste oprogramowanie, z kartoteką towarów i klientów np. Faktura Small Business firmy Mega-Tech. W przypadku firm obsługujących gospodarkę magazynową świetnie sprawdzi się program Faktura Small Business HANDEL z dodatkowymi modułami. Wystawienie faktury zajmuje dosłownie chwilę!

Gdy twój biznes się rozwija, pojawiają się nowi pracownicy lub nowe oddziały należy zastanowić się nad wersją sieciową, a tu sprawdzi się program do faktur online. Takie rozwiązanie umożliwia pracę na kilku stanowiskach jednocześnie ze wspólną bazą danych – czyli widzisz to, jakie faktury i pozostałe dokumenty zostały wystawione oraz co zostało zmodyfikowane na innym stanowisku. Do funkcjonowania wersji sieciowej wystarczy być online! Zewnętrzna baza MySQL, którą oferuje firma Mega-Tech to szereg korzyści:

  • Bezpieczne rozwiązanie w przechowywaniu twoich danych
  • Łatwość konfiguracji
  • Z każdą sekundą w pełni zautomatyzowane uaktualnianie danych
  • Możesz pracować z programem z każdego miejsca na świecie

Czy zastanawiałeś się co należy zrobić w przypadku niespodziewanej utraty danych, powstałej w wyniku np. uszkodzenia, awarii lub kradzieży komputera? Nic straconego! Pamiętaj, że nawet nie posiadając wersji sieciowej możesz zapewnić bezpieczeństwo danych – wystarczy uruchomić usługę e-Archiwum, czyli możliwość tworzenia kopii zapasowej w chmurze. Następnie, wybierasz z jaką częstotliwością program ma wykonywać kopię i wysyłać na serwer zewnętrzny. Posiadając uruchomioną usługę e-Archiwum będziesz w stanie szybko przywrócić całą bazę danych jednym kliknięciem myszy – dostęp do usługi znajdziesz w zakładce Kopia bezpieczeństwa z funkcją e-Archiwum w zakładce Narzędzia. Do poprawnego uruchomienia usługi wymagane jest połączenie z Internetem i status online!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ