Rodzaje etui na telefon. Jest w czym wybierać!

0
Rodzaje etui na telefon

Kupując nowy telefon, staramy się zadbać także o jego optymalną ochronę. A tę zapewni idealnie dopasowane, solidne etui. W ofertach sprzedawców można spotkać wiele różnych typów etui. Problem najczęściej pojawia się w momencie wyboru konkretnego produktu. Dlatego omówimy dzisiaj najbardziej popularne rodzaje etui na telefon.

Czym kierować się wybierając etui do telefonu?

Sklepy i komisy oferują nam różnego rodzaju produkty. Wśród nich możemy znaleźć etui silikonowe, skórzane czy też materiałowe. Zróżnicowana jest także kolorystyka i wzornictwo tych akcesoriów. Jak odnaleźć się w gąszczu ofert?

Podstawową kwestią, jaką należy wziąć pod uwagę, jest wielkość etui. Musi być ono idealnie dopasowane do rozmiarów telefonów. Nie chodzi tylko o kwestie praktyczne i estetyczne. Odpowiednio dopasowane etui zapewnia optymalny poziom ochrony dla danego telefonu. Dlatego też szukając etui, warto kierować się wyborem produktu, który jest dedykowany dla posiadanego modelu smartfona. Najłatwiej po prostu kupić etui oferowane przez producenta konkretnego modelu telefonu. Niestety nie wszyscy producenci posiadają w swojej ofercie takie etui. Na szczęście istnieją firmy, które specjalizują się w produkcji futerałów na telefon dedykowanych dla konkretnych marek i modeli.

Jaki rodzaj telefonu chcemy ochronić?

Wybierając etui, należy wziąć pod uwagę rodzaj telefonu. Klasyczną komórkę najlepiej schować do tradycyjnego futerału. Dzięki temu zyskujemy pewność, że jest ona w 100% chroniona przed uszkodzeniem. W przypadku klasycznych modeli sprawdzi się również kabura wykonana ze skóry naturalnej lub ekoskóry. Można ją w wygodny sposób przypiąć do paska, dzięki czemu telefon nie zajmuje miejsca w kieszeni. Gumowe lub silikonowe etui to z kolei najlepsze rozwiązanie dla smartfona. Dzięki takiej formie ochrony zabezpieczona jest tylna część telefonu i jego krawędzie. Alternatywą może być futerał, który będzie chronił również przednią część smartfona. Aby skorzystać z urządzenia, wystarczy wtedy podnieść lub odpiąć klapkę chroniącą ekran. Futerały zostały stworzone przede wszystkim dla urządzeń łamanych i sliderów, ale obecnie w ofertach sprzedawców znajdują się także tego typu etui dla smartfonów.

Ciekawą alternatywą są wsuwki i woreczki. Bardzo gustowne i estetyczne etui, które jednocześnie z każdej strony chronią telefon. Wsuwki cieszą się dużą popularnością szczególnie wśród kobiet. Wynika to z faktu, że są miękkie, lekkie i mają niewielkie rozmiary. Tego typu etui idealnie chroni przed wszelkiego rodzaju zadrapaniami.

Wybierając etui do telefonu, warto kierować się nie tylko jego modelem, ale także upodobaniami oraz potrzebami. Pamiętajmy, że etui ma być bezpieczne, ale również musi zapewniać wygodę użytkowania.

Jak najłatwiej znaleźć etui dla konkretnego modelu telefonu? Wystarczy wpisać na przykład frazę etui Samsung Galaxy S10 na 4GSM.pl. Wyszukiwarka na stronie sklepu szybko podpowie produkty, które są dedykowane dla tego modelu telefonu Samsung. W analogiczny sposób można wyszukać akcesoria do dowolnego modelu smartfona.

Apteka online – sprawdź, co musisz wiedzieć!

0
apteka online
fot. pexels.com

Coraz więcej firm przenosi swoją działalność w obszar Internetu. E-commerce zyskuje na popularności, ze względu na to, że jest wygodniejszy i nierzadko ma bardziej przystępne ceny. Ludzie chętnie robią zakupy z domów, wybierając przesyłkę produktów pod same drzwi. Czy warto również przenieść aptekę do świata Internetu i sprzedawać produkty online?

Zobacz też: http://www.blogprasa.pl/czy-warto-inwestowac-w-apteke-internetowa/

Leki online

Apteka internetowa może oferować sprzedaż określonych produktów przez Internet, jednakże mogą to być produkty powszechnego użytku. Leki, które wystawiane są na receptę mają regulacje prawne i nie można oferować ich sprzedaży przez Internet.

Niektóre z aptek oferują taką usługę, lecz aby zakupić lek na receptę, trzeba wówczas podać jej numer i dokładne dane. Obecnie w życie wchodzą już e-recepty, zatem i te regulacje mogą ulec zmianie.

E-apteka

Apteka w formie sklepu internetowego powinna oferować produkty, które normalnie każdy kupuje w aptece. Każdy produkt powinien mieć zdjęcie oraz opis, aby klient wiedział, że jest to dokładnie tym, czego szuka i potrzebuje.

Dodatkowo warto zawrzeć informacje w produkcie o jego składzie. Biorąc leki jest to bardzo istotne, aby wiedzieć, czy nie ma w składzie żadnych uczulających składników.

Budowa e-sklepu z lekami

Jeśli już zdecydujemy się na przeniesienie biznesu do środowiska Internetu, to stwórzmy sklep w taki sposób, aby był intuicyjny dla większości klientów. Sklep powinien mieć wyszukiwarkę produktów, podział na kategorie oraz zakładkę z kontaktem i informacjami o płatnościach i przesyłce. Dobrze, jeśli mamy możliwość stacjonarnego odbioru zamówionych produktów, a jeśli nie, wówczas skorzystajmy z oferty paczkomatów lub poczty czy kurierów.

Musimy mieć również na uwadze starszych klientów, którzy idąc z duchem czasu mogą chcieć robić zakupy w naszej e-aptece. Pamiętajmy o tym, aby czcionki nie były zbyt małe oraz by poruszanie się po witrynie nie było zbyt skomplikowane.

Nie zapomnijmy również o użytkownikach telefonów, którzy równie chętnie dokonują zakupów z poziomu mobile. Nasza apteka online powinna być zatem responsywna i dobrze prezentować się również na ekranie smartfona.

Przeczytaj też: http://www.estellefashion.pl/modne-dodatki-w-meskiej-garderobie/

Bankowość transakcyjna w praktyce

0
Bankowość transakcyjna w praktyce

 

Choć termin bankowość transakcyjna (dawniej cash management) dla wielu z pewnością brzmi znajomo, to jednak nie każdy jest pewien, o czym mowa. Podobnie jak nie wszyscy mają świadomość, w jakim kierunku najwięksi gracze sektora bankowego mają zamiar rozwijać usługi przeznaczone dla klientów (umocowane w środowisku wirtualnym). Osoby zainteresowane nowinkami ze świata technologii i bankowości zapraszamy do lektury niniejszego artykułu. Te dwie sfery od lat są ze sobą niezwykle ściśle powiązane.

Czym jest bankowość transakcyjna?

Większość z nas korzysta z jej dobrodziejstw na co dzień. W najprostszym ujęciu bankowość transakcyjna oznacza bowiem zbiór usług świadczonych przez banki, których zadaniem jest efektywne wsparcie obrotu gotówką, zarządzania płatnościami, obsługi rachunków bieżących, ale nie tylko. Odnosi się również do pojęć takich jak płynność i nadwyżka środków finansowych. Jakie zatem konkretne produkty obejmuje?

Chodzi m.in. o przelewy, karty płatnicze, polecenia zapłaty i rachunki bankowe (tzw. produkty proste), ale też cash pooling (czyli umowa konsolidacji rachunków bieżących lub umowa o wspólnym zarządzaniu płynnością finansową – dla spółek w ramach jednej grupy kapitałowej), systemy identyfikacji masowych płatności czy systemy indywidualnych depozytów. Zarówno mniej, jak i bardziej złożone narzędzia mają za zadanie usprawnić pracę, zapewnić transparentność w obrocie środkami pieniężnymi i zapobiegać ewentualnym nadużyciom.

Banki konsekwentnie i z dużą starannością rozwijają ten segment swojej działalności. Różnego typu innowacje najczęściej powstają z myślą o dużych klientach korporacyjnych (są nimi np. operatorzy telekomunikacyjni, ale nie tylko), a z czasem są stopniowo dostosowywane do potrzeb mniejszych podmiotów. Dla instytucji świadczących usługi bankowe walka o miejsce w strukturze rynku jest nad wyraz zacięta, dlatego chęć podążania za technologicznymi możliwościami nie powinna dziwić.

Technologia RWD – przyszłość, która nadeszła?

Jeśli mowa o bankowości transakcyjnej, nie sposób pominąć udziału technologii RWD, która już od kilku lat staje się coraz bardziej popularna. Wspomniany akronim pochodzi z języka angielskiego (Responsive Web Design) i dotyczy sposobu tworzenia serwisów internetowych. Jak to działa? Niezależnie od tego, czy użytkownik strony banku operuje w danym momencie tabletem, smartfonem czy też pracuje na komputerze, dostępny widok w pełni dostosowuje się do wielkości danego wyświetlacza. Co ważne, nie trzeba się obawiać utraty czytelności przeglądanych treści oraz konieczności żmudnego przewijania tekstu od lewej strony do prawej, ponieważ użytkownik może nawigować tylko w systemie góra-dół.

To zaś oznacza bezpośrednią konkurencję dla dynamicznie rozwijanych aplikacji mobilnych. W zasadzie każdy liczący się bank już takową ma i aktywnie zachęca swoich klientów do jej pobierania. Czy można zatem prognozować, że wersje przeglądarkowe, stworzone w technologii RWD, z czasem wyprą z pamięci smartfonów drogie w utrzymaniu aplikacje? Bynajmniej. Takiego zagrożenia z całą pewnością nie widzi kadra menedżerska wysokiego szczebla największych banków działających w Polsce. W sieci można bez trudu odszukać wypowiedzi m.in. przedstawicieli grupy Santander, ale nie tylko. Większość zgodnie twierdzi, że oba rozwiązania są ulepszane równolegle i mają za zadanie się uzupełniać, a nie ze sobą rywalizować.

Klient nasz Pan?

Podmioty funkcjonujące w sektorze bankowym doskonale zdają sobie sprawę, że wyjście naprzeciw każdej wyraźnie zidentyfikowanej potrzebie klienta jest nie tyle gestem dobrej woli, ile wręcz koniecznością. Jeśli pewne grupy odbiorców nie mogą lub nie chcą korzystać ze specjalnych aplikacji i preferują wersję przeglądarkową, warto to uszanować. Nie sposób też pominąć faktu, że o ile technologia RWD w systemach transakcyjnych jeszcze do niedawna była traktowana z przymrużeniem oka, w serwisach lifestylowych czy informacyjnych radzi sobie świetnie od dłuższego czasu. Z punktu widzenia instytucji finansowych to narzędzie jest relatywnie tanie w eksploatacji – to po raz kolejny tłumaczy, dlaczego w perspektywie najbliższych lat nie zabraknie środków na jego rozwijanie. Bankowość transakcyjna niezmiennie ewoluuje. W dobie coraz powszechniejszego dostępu do sieci internetowej ten trend będzie się tylko pogłębiał. Pozostaje więc czekać, pod jakimi względami usprawni nam życie za kilka bądź kilkanaście lat.

Teksty SEO – dlaczego są tak ważne?

0
Teksty SEO

Obecnie właściwie nie można obejść się bez internetowej promocji swoich produktów bądź usług. Każde profesjonalne przedsiębiorstwo ma swoją stronę internetową, a zazwyczaj także prowadzi firmowego bloga – wszystko po to, żeby przyciągnąć jak najwięcej klientów. Jednak jeśli chcemy zostać zauważeni w sieci, musimy wyróżniać się spośród konkurencji, a w tym pomogą nam teksty SEO.

Czym teksty SEO różnią się od zwykłych tekstów?

Przede wszystkim teksty SEO, jak wskazuje ich nazwa (skrót z języka angielskiego: Search Engine Optimization), optymalizują pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce. W zależności od tego co nasi potencjalni klienci wpiszą w wyszukiwarkę, odpowiednie algorytmy przetworzą ich zapytanie i wyświetlą w określonej kolejności poszczególne strony internetowe. Dlatego zadaniem copywritera SEO jest tak skomponować swoje treści, żeby niejako odgadnąć potrzeby przyszłych klientów i wyjść im naprzeciw. Wtedy nasza witryna będzie zajmowała najwyższe pozycje w rankingach, co z pewnością zwiększy ruch na stronie i korzystnie wpłynie na naszą sprzedaż.

Co wpływa na jakość tekstu SEO?

Copywriterzy tworzący treści pod kątem SEO z pewnością powinni zwrócić uwagę na wiele czynników. Należą do nich m.in.:

  • słowa i frazy kluczowe – powinny pokrywać się z tymi, które nasi potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarkę w poszukiwaniu produktów i usług, oferowanych przez nas;
  • tytuły i śródtytuły – najbardziej w cenie pozostają te, które są zwięzłe, chwytliwe, a w dodatku zawierają frazy kluczowe;
  • formatowanie tekstupodkreślenie, kursywa czy pogrubienie odpowiednich partii tekstu również ma wpływ na pozycjonowanie strony, a zarazem ułatwia czytanie naszym klientom;
  • synonimy i deklinacje – frazy kluczowe powinny pojawić się w różnych konfiguracjach – dzięki temu zwiększamy szansę, że klient wpisze jedną z użytych fraz;
  • frazy typu long tail – (z ang. „długi ogon”) coraz częściej internauci wpisują swoje zapytania pełnym zdaniem, dlatego całe frazy, np. najlepsze teksty SEO w Katowicach czy dobry copwriter Katowice, również windują nasz adres w górę;
  • linki wewnętrzne – w tekście SEO warto również odsyłać czytelników do innych swoich artykułów, dzięki czemu tworzy się swego rodzaju internetowa sieć powiązań.

Jak widać, pisanie dobrych treści SEO to nie lada wyzwanie. Należy pamiętać o wielu różnych elementach, a przy tym utrzymywać naturalny ciąg wywodu, mieć lekkie pióro i zaskakiwać odbiorcę kreatywnością, ponieważ nie pisze się przecież wyłącznie dla internetowych botów, ale również dla żywego czytelnika. Pomijamy zatem oczywistą i podstawową wręcz poprawność językową czy atrakcyjny graficznie układ tekstu (akapity, wypunktowanie, itp.). Warto też dla całego procesu Seo zainwestować w skuteczne teksty zapleczowe.

Dlatego jeśli chcemy, żeby nasza strona zajmowała wysoką pozycję w internetowych wyszukiwarkach, powinniśmy zlecić napisanie tekstów profesjonalnemu copywriterowi SEO. Jesteśmy przekonani, że wcześniej czy później, taki krok zaowocuje widocznymi wynikami.

Musimy jednak pamiętać, że teksty SEO są tylko jednym z elementów zasad optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Liczy się także prędkość naszej witryny oraz graficzny wygląd strony, a to już nie wchodzi w zakres zadań copywritera.

Od czego zacząć przygodę z inwestowaniem?

0
Od czego zacząć przygodę z inwestowaniem

Każdy z nas marzy o szybkim wzbogaceniu się. Jedni próbują swoich sił, uczestnicząc w loteriach lub korzystając z zakładów bukmacherskich, inni liczą na szczęście na giełdzie papierów wartościowych, jeszcze inni inwestują w swoje umiejętności, by zdobyć wymarzoną – i dobrze płatną – pracę. Jeśli jesteś na tym etapie, że masz już odłożone jakieś oszczędności i chcesz pomnożyć zebrany kapitał, poznaj względnie bezpieczne sposoby inwestycji.

Programy partnerskie jako sposób na zarabianie pieniędzy przez Internet

0
Programy partnerskie jako sposób na zarabianie pieniędzy przez Internet

Istnieje wiele możliwości na zarabianie pieniędzy w Internecie. Sieć stanowi ogromny, odrębny rynek, który żyje już własnym życiem. W ten sposób możliwe jest nie tylko dorobienie sobie, ale także normalna, regularna praca, niejednokrotnie z wyższymi zarobkami aniżeli “stacjonarnie”. Jednym ze sposobów jest tu uczestnictwo w programach partnerskich. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest program partnerski i na czym polega zarabianie za jego pomocą pieniędzy.

Reklamodawcy prowadzą współpracę z różnymi twórcami internetowymi poprzez tak zwaną afiliację, czyli programy partnerskie. Każdy właściciel strony internetowej, kanału wideo czy bloga, który podejmie się takiej współpracy zarabia na zasadzie udostępniania reklam w obrębie swojej powierzchni w sieci, czyli na przykład na własnej witrynie.

Suma pieniędzy, jaką będziemy otrzymywać w ramach tej działalności jest zależna od typu programu partnerskiego. Z naszej strony reklamodawca oczekuje określonych reakcji naszych klientów, przede wszystkim ich zainteresowania, wyświetlenia reklamy czy zarejestrowania się w reklamowanym serwisie. Jest to obustronnie korzystna współpraca, gdyż generuje zyski zarówno dla reklamodawcy, jak i dla właściciela witryny.

Wśród metod afiliacji wyróżniamy między innymi CPM, gdzie reklamodawca płaci pewną kwotę za tysiąc wyświetleń danego bannera reklamowego. Kolejną opcją jest CPC, czyli typ programu partnerskiego, w ramach którego reklamodawca płaci właścicielowi witryny/bloga itp. za każde kliknięcie w banner i link oraz przejście na stronę internetową. Inną metodą jest CPL, który polega na tym, iż dostajemy pieniądze dopiero wtedy, gdy odbiorca reklamy wypełni formularz, zarejestruje się i pobierze aplikację. Ponadto wyróżniamy także CPS, gdzie za reklamę danego produktu dostajemy procent od każdej sztuki zakupionej z naszego polecenia.

Programy partnerskie to wielkie, nieustannie rozwijające się rynki reklamowe. W związku z tym wykształcają się nowe metody afiliacji. Niektóre z nich łączą się i powstają hybrydy, takie jak chociażby połączenie CPC i CPL. Typ programu partnerskiego zależy od woli reklamodawcy i trudno określić, który z nich jest najlepszy. Z podstawowych metod afiliacji najkorzystniejszy dla właściciela powierzchni jest CPM, jednak z punktu widzenia reklamodawcy najbardziej opłaca się CPL lub CPS.

Dla kogo są programy partnerskie? Można powiedzieć, że dla każdego właściciela powierzchni internetowej, który chce zarabiać. Uzyskiwanie pieniędzy z prowadzenia bloga czy strony nie będzie możliwe bez nawiązania współpracy z reklamodawcą. Zarobek bowiem nie bierze się z samej popularności witryny. Do tej popularności należy dołączyć afiliację, dlatego też najwięcej na reklamie zarobią ci, których strona jest często odwiedzana i która ma dużo fanów.

Inną, niezwiązaną z prowadzeniem działalności internetowej metodą programu partnerskiego jest promowanie produktów wśród znajomych, obserwujących i klientów. W zamian za to otrzymuje się procent od każdej dokonanej w wyniku naszego polecenia transakcji. Niezależnie od wyboru typu afiliacji jedno jest pewne – nic na tym nie stracimy, a możemy wiele zyskać.

Tekst przy współpracy z https://carted.pl/.

Lean manufacturing, czyli zarządzanie w branży motoryzacyjnej

0
Lean manufacturing, czyli zarządzanie w branży motoryzacyjnej

Branża automotive w Polsce

Zastanawiając się nad tematem planowania i optymalizacji produkcji w branży automotive, najpierw należy zdać sobie sprawę czym ona jest i dlaczego, pomimo braku ogromnych fabryk produkujących samochody, jest tak prężnie rozwijającą się dziedziną gospodarki w Polsce. W rzeczywistości, branża automotive jest częścią branży motoryzacyjnej i zajmuje się zarówno opracowywaniem dokumentacji, jak i produkcją konstrukcji i podzespołów dla największych producentów samochodów. Proces wytwarzania towarów jest jednak tylko częścią zadań, wykonywanych przez firmy motoryzacyjne w Polsce. Branża automotive obejmuje również projektowanie, serwis, systemy zabezpieczeń oraz programowanie zautomatyzowanych linii i pracujących na halach produkcyjnych robotów.

Zarządzanie zasobami

Od lat sześćdziesiątych XX wieku zaczęły rozwijać się programy komputerowe, których celem było wspieranie efektywnego zarządzania całym przedsiębiorstwem, poprzez usystematyzowanie gospodarki magazynowej. Programy te rozszerzały się modułowo o kolejne działy przedsiębiorstwa – planowanie produkcji, zarządzanie produkcją, finanse, księgowość, kadry, logistykę, sprzedaż, zaopatrzenie, a w końcu zarządzanie relacjami z klientem. Wszystkie te moduły dostępne są dla firm w systemie ERP (ang. Enterprise Resource Planning), którego wprowadzenie w przedsiębiorstwie jest działaniem spójnym z systemem zarządzania jakością i procesami. Aktualnie system ERP, poza wariantem modułowym, występuje również w wariancie zintegrowanym, gdzie istnieje jedna baza danych i jedna platforma dla użytkowników. Wraz z wprowadzeniem systemów komputerowych, które pomagają zarządzać przedsiębiorstwem, zaczęto opracowywać koncepcje zarządzania oparte na wysokiej jakości produkowanego towaru, eliminowaniu marnotrawstwa i ciągłym doskonaleniu.

Lean management

Po II wojnie światowej Toyota Motor Company jako pierwsza firma na świecie opracowała narzędzia służące zoptymalizowaniu produkcji i efektywnemu zarządzaniu przedsiębiorstwem. Ten system włącza wszystkich pracowników i kierownictwo firmy do zarządzania jakością procesów i produkcji, działając na zasadnie PDCA (ang. Plan-Do-Check-Act, czyli Planuj-Wykonaj-Sprawdź-Działaj). Głównymi celami systemu opracowanego w Toyocie są skrócenie cyklu produkcyjnego przez zapewnienie lepszego przepływu materiałów, maksymalizacja produktywności, eliminacja marnotrawstwa, nieregularności i trudności w procesie produkcyjnym. Na podstawie tego jednego systemu, stosowanego w Toyocie, rozwinęła się ogólnoświatowa koncepcja lean manufacturing, odpowiadająca za efektywne zarządzanie procesem produkcji. Poza gałęziami przemysłowymi, koncepcja ma szersze zastosowanie i jest znana jako lean management.

Japońskie podstawy

System wykorzystywany w Toyocie, podobnie jak lean manufacturing, mają swoje podstawy w japońskiej koncepcji, zgodnie z którą przedsiębiorstwo powinno się doskonalić we wszystkich aspektach. Metodologia kaizen dąży do skrócenia czasu produkcji, poprawienia jakości towaru, redukcji kosztów i poprawienia ergonomii pracy. Jest to filozofia, zgodnie z którą na pracownikach leży odpowiedzialność ciągłego podnoszenia jakości firmy i produktu. Polega to na świadomej ocenie jakości produkowanych towarów i włączeniu myślenia w momencie, kiedy jakikolwiek proces w ciągu zautomatyzowanej linii produkcyjnej zaczyna sprawiać problemy. Kaizen buduje w ten sposób organizację i kulturę pracy. Wprowadzenie tych zasad w firmach z branży automotive jest procesem długotrwałym, ale korzystnym zarówno z punktu widzenia przedsiębiorstwa, jak i klienta ostatecznego.

Axa – jak skontaktować się z firmą ubezpieczeniową?

0
axa

Axa to firma ubezpieczeniowa, która w swojej ofercie posiada bogaty wybór usług. Dzięki temu każdy klient może z łatwością dopasować je do własnych, indywidualnych potrzeb. Wystarczy zajrzeć na stronę Axa, gdzie w przejrzysty sposób przedstawione są wszystkie świadczenia, by w prosty sposób odnaleźć potrzebne informacje.

Jak skontaktować się z obsługą klienta Axa?

Na stronie internetowej Axa, która ma bardzo przejrzystą nawigację, znajdziesz informacje dotyczące sposobów kontaktu z konsultantem lub agentem firmy. Jednym z nich jest kontakt telefoniczny. Axa udostępnia dwa numery: 801 200 200 (połączenie kosztuje tyle, co jeden impuls, bez względu na długości trwania rozmowy) oraz 22 555 00 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Warto pamiętać, że obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00.

Co więcej, z obsługą klienta Axa możesz skontaktować się również poprzez wiadomość na Facebooku. Wystarczy odszukać ich stronę na portalu i kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”. Oprócz tego świetną formą uzyskania pomocy od konsultanta jest czat, który znajduje się na stronie internetowej Axa. Można także odnaleźć Axa na Instagramie oraz Twitterze. Przed kontaktem z infolinią warto również sprawdzić blog Axa, na którym można znaleźć szczegółowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Często wykorzystywaną formą kontaktu jest wiadomość mailowa. Możesz wysłać ją na adres ubezpieczenia@axa.pl. A jeśli preferujesz pocztę tradycyjną, Axa udostępnia również adres kontaktowy: AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa.

Ubezpieczenie Axa – gdzie uzyskać pomoc?

Chcesz uzyskać informacje dotyczące ubezpieczenia mieszkania lub domu Axa? Zadzwoń na 22 599 95 22, gdzie otrzymasz fachową i kompleksową pomoc w zakresie obliczeniu składki, a także w wyborze i zakupie konkretnego ubezpieczenia. W przypadku gdy potrzebujesz pomocy i doradztwa dla ubezpieczeń na zdrowie i życie, najlepiej kontaktować się z konsultantem pod numerem 22 555 05 03. Infolinia dostępna jest od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 8:00 do 18:00, a w piątki od 8:00 do 17:00.

Axa Direct – na czym to polega i jak skontaktować się z konsultantem?

W swojej ofercie AXA ma także format Direct. Co to oznacza? Ubezpieczenie nazywane „direct” nie różni się niczym od tych oferowanych przez agenta lub dealera. Odmienna jest tu jednak procedura finalizowania, która jest znacznie prostsza, ponieważ przebiega przez Internet lub telefon. Z AXA Direct kontakt jest możliwy na kilka różnych sposobów. Jednym z nich jest czat online dostępny na stronie internetowej. Można także skontaktować się z konsultantem telefonicznie, pod numerem 19522.

Katalogi firmowe – dobry sposób, by wyróżnić się wśród konkurencji

0
Katalogi firmowe – dobry sposób, by wyróżnić się wśród konkurencji

W wielu branżach konkurencja jest bardzo duża i coraz trudniej jest wyróżnić się wśród firm o podobnym profilu. Wydaje się zatem, że trzeba szukać metod i sposobów, które jeszcze nie są często stosowane w danej branży albo zaskoczyć potencjalnego klienta w inny sposób. Zobaczmy, jak mogą w tym pomóc katalogi firmowe.

Kartki okolicznościowe dla dzieci – lepiej kupić gotowe czy wykonać ręcznie?

0
dziecięca kartka okolicznościowa

Kartki okolicznościowe zdecydowanie lepiej są odbierane, niż zaproszenie słowne lub wysłane z pomocą poczty elektronicznej. Jaką kartkę wybrać z okazji przyjęcia organizowanego dla dziecka? Lepiej wykonać ją samemu, czy może pójść na łatwiznę i kupić w sklepie?

Kartki okolicznościowe, jako zapowiedź ważnego wydarzenia

Jak wiadomo kartki okolicznościowe, są dostępne w większość sklepów. Znajdziemy wersję dla osób dorosłych, jak i dzieci. Zaproszenia wysyłane przez dzieci charakteryzują się wesołą kolorystyką, jak i wzornictwem. Dotyczą również przeróżnych okazji, najczęściej jednak są to urodziny.

Kartka okolicznościowa, która jest zaproszeniem to nie tylko informacja o tym jaka impreza się odbędzie i kiedy. W wielu przypadkach taka kartka informuje nas dodatkowe o tematyce przyjęcia, jak powinni ubrać się goście, czy co ze sobą zabrać.

Kartki okolicznościowe dla dzieci

Gotowe kartki okolicznościowe

Największy wybór gotowych kartek okolicznościowych związany jest z różnymi ważnymi wydarzeniami. Najczęściej są to urodziny, bal karnawałowy, chrzest, osiemnastka, czy pierwsza komunia święta. Rodzajów kartek jest cała masa, od nas zależy jaką wybierzemy.

W sklepach dostępne są również kartki urodzinowe, które są pozbawione konkretnej cyfry, dzięki temu taka kartka jest uniwersalna. Ceny takich kartek są różnorodne, od kilku złotych, do nawet kilkunastu. Cena uzależniona jest od rodzaju zaproszenia oraz techniki plastycznej jaka została wykorzystana do przygotowania danej kartki okolicznościowej.

Ręcznie robione kartki okolicznościowe

Jeżeli, któryś z rodziców ma zdolności artystyczne, jest zdolny manualnie może wykonać zaproszenia samodzielnie. Dzięki temu stworzone zaproszenia będą niepowtarzalne. Na rynku jest cała masa kolorowych kartoników i dodatków, z których pomocą można wykonać przepiękne kartki okolicznościowe w domu.

Jeżeli brak nam pomysłu, możemy zajrzeć do internetu i poszukać inspiracji. W internecie nawet znajdują się instrukcję, jak krok po kroku wykonać daną rzecz. W większości przypadków jest to bardzo proste i rodzic, który nie do końca czuje się artystą da sobie radę.

Przeczytaj też: http://www.pomaranczowe.pl/materace-i-kola-do-plywania-dla-dzieci-letnie-kapielowe-gadzety/

ZOBACZ TEŻ